Mijn peerd die zich geestelijk een shetje voelt is 1,77.
Een joekel dus maar wel erg lief en betrouwbaar!
Saszkiia91
Geplaatst: 06-03-11 01:09
Hahah motorisch gestoord dus .. Ik dacht dat de mijne met 1.72 al groot was! Ik heb helaas alleen maar twee filmpjes en wat screenshots.. Hier had ik m net:
Wat een leukert zeg! Kan hij ook een beetje springen/crossen? Dat gaan we natuurlijk ook doen in Ermelo
Saszkiia91
Geplaatst: 06-03-11 01:14
Njah.. haha! Ik heb een paar keer met m gesprongen, en dat deed hij wel.. maar niet van harte! Maar ik vind dat zelf heel leuk, vooral crossen.. Dus hopelijk komt er wat los bij m, en anders moet ie maar .. Doe jij alleen dressuren of ook springen en/of crossen??
Haha, nou daar krijg je alle hulp van de wereld dus dat moet vast goed gaan komen hoor!
Wij doen alles, lekker allround! Wil nu eigenlijk wat meer oefenparcourtjes rijden en zo over 2/3 maanden een keertje starten in het B springen. Ik had vorige week zondag een oefencross gepland maar die ging niet door vanwege rhino op de stal.
Haha ik ben benieuwd!! Dat is wel leuk, van alles wat.. Oh wel jammer dat het niet doorging, maar misschien moest het wel zo zijn .. Weet jij van wie we les krijgen? Ga jij trouwens geen carnaval vieren??
We krijgen van een heleboel instructeurs les, dat is wel erg leuk! Bij de één heb je wat meer dan bij de ander hoor, ik had vorig jaar zo'n l*l met het springen.
Haha nee, dat doen we hier niet echt! En ben ook nog steeds ziekies dus niet echt in de stemming. Jij wel?
Haha je moet het maar net treffen dus!! Haha oké, jammer! Ik wilde wel gaan maar het veulentje van m'n zus (tweeling) is heel erg ziek, dus ook niet echt in de stemming..
Oh ik heb er wel echt zin in! Ga jij er alleen heen of met meerdere?
Ik ga sowieso met mijn beste vriendin Laura (S__L hier op bokt) en er zijn wat meiden uit het topic die ik van vorig jaar ken. Maar door dit topic leer je iedereen al best goed kennen, des te leuker is het als je elkaar in het 'echt' ziet.