Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

winnitou schreef:xan schreef:Het is vandaag alweer 13 jaar geleden dat mijn vader is overleden.
ben gisteren niet op bokt geweest. Vandaar nu pas mijn reactie. Blijven toch altijd moeilijke dagen.
Hoe gaat ie trouwens met je moeder?

winnitou schreef:Rowan heeft een mooi dik blauw oog en maar kan nog wel goed kijken, het hangt nog niet voor zijn oog.
Vanmorgen al vroeg op het voetbalveld maar het was het waard. Ze hebben dik gewonnen van Fortuna (1-8). De tweede helft liepen ze echt over ze heen. Was een leuke wedstrijd om te zien maar wel koud, had gelukkig mijn thermo (lange ) onderbroek aan getrokken. Scheelt een stuk!
YEAHHHHHHHHHH
Gefeliciteerd voor Rowan.xan schreef:LIQUITA schreef:Ik ga ff douchen en dan naar First'ie.
Latersss
Weer gereden ? Of gewoon lekker geknuffeld en gepoetst.
). xan schreef:winnitou schreef:oh zou zo wel kunnen slapen, misschien ga ik dat ook wel doen, even een tukkie, lijkt me heerlijk!
En ??? nog lekker geslapen
LIQUITA schreef:Ik heb trouwens helemaal geen last gehad van het stappen op First. Merk ook dat m'n conditie steeds beter wordt. Vorige week had ik na de manege geen fut meer om bijv. nog mee te gaan met boodschappen doen. Nu doe ik dat wel. Het is dan aankomede dinsdag alweer 6 weken geleden, dus het mag nu ook wel. M'n rug is het enige waar ik nog wel een beetje last van blijf houden.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik heb trouwens helemaal geen last gehad van het stappen op First. Merk ook dat m'n conditie steeds beter wordt. Vorige week had ik na de manege geen fut meer om bijv. nog mee te gaan met boodschappen doen. Nu doe ik dat wel. Het is dan aankomede dinsdag alweer 6 weken geleden, dus het mag nu ook wel. M'n rug is het enige waar ik nog wel een beetje last van blijf houden.
Fijn dat je je steeds beter voelt.
Mijn rug gaat na een middagje rusten meteen een stuk beter. Doe het dit weekend gewoon lekker rustig aan. Nog 3 weken werken en dan heb ik vakantie (gelijk met Rowan), 2 weken even niet moeten...... en daarna zien we wel verder.
Heb op dit moment er wel moeilijk mee, straks mijn collega's niet meer hebben, zal ze erg missen. Ze hebben me er toch ook doorgeholpen in een moeilijke periode (ook al hebben ze daar niet veel van gemerkt). Maar ook de invulling van de dag, moet er niet aan denken om iedere dag thuis te zitten, gelukkig kan ik dan altijd nog naar stal gaan, werkt ook goed als tijd verdrijf en afwisseling

LIQUITA schreef:Ik heb niet gereden, heb hem inderdaad geknuffeld, gepoetst en los gelongeerd in de longeercirkel. Morgen ga ik er misschien wel weer even op. Eerst dan longeren met zadel en daarna dan erop. Niet omdat ik bang ben dat hij wild is hoor, maar dan heeft hij z'n beweging teminste meteen gehad (en dan ga ik niet te lang rijden, dus ook een beetje zelfbescherming).

winnitou schreef:Fijn dat je je steeds beter voelt.
Mijn rug gaat na een middagje rusten meteen een stuk beter. Doe het dit weekend gewoon lekker rustig aan. Nog 3 weken werken en dan heb ik vakantie (gelijk met Rowan), 2 weken even niet moeten...... en daarna zien we wel verder.
Heb op dit moment er wel moeilijk mee, straks mijn collega's niet meer hebben, zal ze erg missen. Ze hebben me er toch ook doorgeholpen in een moeilijke periode (ook al hebben ze daar niet veel van gemerkt). Maar ook de invulling van de dag, moet er niet aan denken om iedere dag thuis te zitten, gelukkig kan ik dan altijd nog naar stal gaan, werkt ook goed als tijd verdrijf en afwisseling
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik heb niet gereden, heb hem inderdaad geknuffeld, gepoetst en los gelongeerd in de longeercirkel. Morgen ga ik er misschien wel weer even op. Eerst dan longeren met zadel en daarna dan erop. Niet omdat ik bang ben dat hij wild is hoor, maar dan heeft hij z'n beweging teminste meteen gehad (en dan ga ik niet te lang rijden, dus ook een beetje zelfbescherming).
Weet je wel dat er morgen A en B proefjes zijn ???
Dus is het erg druk op de manege en kun je alleen in de nwe bak.

LIQUITA schreef:Wij hadden vanavond weer wat. Hoorde rond een uur of 8 geboor en getimmer bij de buren in de tuin. Eerder toen Erik de honden aan het uitlaten was, hoorde ik dat ook al. We keken elkaar aan, zo van wie gaat er nu klussen in de tuin. Ik zei voor de grap dat er misschien wel werd ingebroken. Hahaha...op dit tijdstip, zei Erik. Toch ging ik even boven uit het raam kijken. Ik zag de buurman keihard aan z'n deur trekken die op dat moment open ging. Erik zag hem beneden met een breekijzer lopen. Ik zag vanuit het slaapkamer raam dat de buurman een verlengsnoer van uit de schuur had neer gelegd voor de boormachine. Na ja....de buurman was vast z'n sleutels verloren of vergeten.
Nu we net naar bed willen gaan zien we dat er politie voor de deur staat. Hmmm...toch wel een beetje vreemd. Erik er maar naar toe. Blijkt dus dat de buren uit elkaar zijn en dat de buurman dus inderdaad aan het inbreken was. Buurjongen zei dat we meteen de politie hadden moeten bellen. de politie begreep wel dat we dat niet hadden gedaan. Buurjongen zei ook dat hij eigenlijk ons op de hoogte had moeten brengen. Maar z'n vermoede dat het z'n vader was geweest werd nu wel bevestigd.
Ze zijn nu de boel aan het dicht timmeren.
We stonden toch wel ff raar te kijken hoor.
xan schreef:winnitou schreef:Fijn dat je je steeds beter voelt.
Als je per 1 febr nog geen werk hebt, kom ik je vanaf die datum gezelschap houden op stal.
LIQUITA schreef:Wij hadden vanavond weer wat. Hoorde rond een uur of 8 geboor en getimmer bij de buren in de tuin. Eerder toen Erik de honden aan het uitlaten was, hoorde ik dat ook al. We keken elkaar aan, zo van wie gaat er nu klussen in de tuin. Ik zei voor de grap dat er misschien wel werd ingebroken. Hahaha...op dit tijdstip, zei Erik. Toch ging ik even boven uit het raam kijken. Ik zag de buurman keihard aan z'n deur trekken die op dat moment open ging. Erik zag hem beneden met een breekijzer lopen. Ik zag vanuit het slaapkamer raam dat de buurman een verlengsnoer van uit de schuur had neer gelegd voor de boormachine. Na ja....de buurman was vast z'n sleutels verloren of vergeten.
Nu we net naar bed willen gaan zien we dat er politie voor de deur staat. Hmmm...toch wel een beetje vreemd. Erik er maar naar toe. Blijkt dus dat de buren uit elkaar zijn en dat de buurman dus inderdaad aan het inbreken was. Buurjongen zei dat we meteen de politie hadden moeten bellen. de politie begreep wel dat we dat niet hadden gedaan. Buurjongen zei ook dat hij eigenlijk ons op de hoogte had moeten brengen. Maar z'n vermoede dat het z'n vader was geweest werd nu wel bevestigd.
Ze zijn nu de boel aan het dicht timmeren.
tsjonge, ja als je dat niet weet...kun je toch moeilijk actie gaan ondernemen. He buurman aan het inbreken in je eigen huis. Ja buurvrouw ik heb mijn sleutels vergeten mee te nemen, oh Erik helpt je wel even. Zijn jullie nog mede schuldig ook....
We stonden toch wel ff raar te kijken hoor.

winnitou schreef:gezelli, en dan samen de kranten en internet doorspitten naar vacatures.....