LIQUITA schreef:_sandra schreef:ach, had ook al gezegd tegen mezelf, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat singel weer bedorven is, nou heeeeeeeel snel dus!
Dat bedoel ik...dan mogen er helemaal geen paarden los in de buitenbak. Ik zeg er rustig wat van...krijg toch een bak herrie over me heen (degene moest wel de volgende dag vetrekken en verdient nu d'r geld heel ergens anders mee). Een maand later mogen er wel wer paarden los, alleen onder toezicht. Heb ik dus voor niks m'n mond open getrokken. Enneh...ik zeg best af en toe nog wat hoor. Zo gisteren nog tegen meisjes gezegd dat ze niet op de hooibalen mogen spelen, en ook uitgelegd waarom. Ze bedankte me zelfs, hihihi.
Ik vind dat het onze taak niet is,krijgen we ook geen ruzie met iedereen.Zo als jij hebt gehad Liquita.Moet van bovenaf meer op gelet worden,wij hoeven toch niet mensen daarop te wijzen,dat is onze job niet daar betalen we ook niet voor lijkt me.Ik snap het wel hoor,je moet wat als ze niet luisteren en niemand doet wat,maar kloppen doet het niet.Ik bedoel het niet aanvallend hoor,lees me verhaaltje goed.
). Een maand later mogen er wel wer paarden los, alleen onder toezicht. Heb ik dus voor niks m'n mond open getrokken. Enneh...ik zeg best af en toe nog wat hoor. Zo gisteren nog tegen meisjes gezegd dat ze niet op de hooibalen mogen spelen, en ook uitgelegd waarom. Ze bedankte me zelfs, hihihi.