What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:03

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
ach, had ook al gezegd tegen mezelf, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat singel weer bedorven is, nou heeeeeeeel snel dus!

Dat bedoel ik...dan mogen er helemaal geen paarden los in de buitenbak. Ik zeg er rustig wat van...krijg toch een bak herrie over me heen (degene moest wel de volgende dag vetrekken en verdient nu d'r geld heel ergens anders mee ;) ). Een maand later mogen er wel wer paarden los, alleen onder toezicht. Heb ik dus voor niks m'n mond open getrokken. Enneh...ik zeg best af en toe nog wat hoor. Zo gisteren nog tegen meisjes gezegd dat ze niet op de hooibalen mogen spelen, en ook uitgelegd waarom. Ze bedankte me zelfs, hihihi.

Ik vind dat het onze taak niet is,krijgen we ook geen ruzie met iedereen.Zo als jij hebt gehad Liquita.Moet van bovenaf meer op gelet worden,wij hoeven toch niet mensen daarop te wijzen,dat is onze job niet daar betalen we ook niet voor lijkt me.Ik snap het wel hoor,je moet wat als ze niet luisteren en niemand doet wat,maar kloppen doet het niet.Ik bedoel het niet aanvallend hoor,lees me verhaaltje goed.

xan

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Uitloopstallen zijn bij ons ook te realiseren :j

waar dan ?

Gewoon, alle deuren open zetten richting land :D

(jakkie wordt een beetje melig)

_sandra

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

nee hoor, ik sta echt wel heerlijk hier bij veldt! zou niet weg willen. aleen heb ik wat leuke ideetjes, gewoon om het leven wat aantrekkelijker te maken hihihihi. toch niet verkeerd een uitloop stalletje, en evt, een eigen gras landje? bruggetje vanaf mijn stal de onderdijk in? wat jij , liquita??? is het een idee?!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:04

hahahhahahahahhaha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:04

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Uitloopstallen zijn bij ons ook te realiseren :j

waar dan ?

Bij mij achter :D :D :D .Kom maar op,word nog ineressant :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:05

xan schreef:
Gewoon, alle deuren open zetten richting land :D

(jakkie wordt een beetje melig)

Whahahaha _O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:05

Nicole1995 schreef:

Zie je...plek genoeg :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:06

_sandra schreef:
nee hoor, ik sta echt wel heerlijk hier bij veldt! zou niet weg willen. aleen heb ik wat leuke ideetjes, gewoon om het leven wat aantrekkelijker te maken hihihihi. toch niet verkeerd een uitloop stalletje, en evt, een eigen gras landje? bruggetje vanaf mijn stal de onderdijk in? wat jij , liquita??? is het een idee?!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:06

ATE schreef:
gradus zou van de week nieuw band om de padocs zetten hij heeft besteld zei hij

ja, zei hij tegen mij ook. hij is er druk mee. kan natuurlijk ook niet allemaal op een dag. hij word vast ook gek van de mensen die niet mee werken. zo wordt het natuurlijk nooit wat als mensen de regels aan hun laars lappen. hij heeft ook graag dat we met zijn allen de regels handhaven. en hoopt daarom ook dat we elkaar erop aan spreken. mag uit naam van hem. hij kan natuurlijk niet bij de singel gaan zitten de hele dag. hahahaha, zie hem al zitten!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:07

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:

Zie je...plek genoeg :j

Schijnt bij mij ook nog een schuifdeur te komen,ligt al klaar maar is al een ijdje het idee hoorde ik,alleen zei grardus dat ie er van de zomer in ging als ze op het land staan.

xan

Ik heb vanmiddag een lang weekend Drenthe geboekt.
Met paard uiteraard :D

Ik ga samen met Joline, een vriendinnetje van haar van de Blijde Ruiters en haar moeder.

Wij gaan het laatste weekend van mei.
Lekker in het bos rijden, met mooi weer hopen we.

ATE

is ook jammer dat we niet echt goed land hebben anders zou je hele jaar er op kunnen
zei al van de week dat weten we als we hier staan tegen gradus dat we dat niet hebben dan moet je een andere manege zoeken waar het wel kan (hadden het over de mensen die de hele dag hun paard buiten willen zetten bij veldt )

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:08

_sandra schreef:
ATE schreef:

ja, zei hij tegen mij ook. hij is er druk mee. kan natuurlijk ook niet allemaal op een dag. hij word vast ook gek van de mensen die niet mee werken. zo wordt het natuurlijk nooit wat als mensen de regels aan hun laars lappen. hij heeft ook graag dat we met zijn allen de regels handhaven. en hoopt daarom ook dat we elkaar erop aan spreken. mag uit naam van hem. hij kan natuurlijk niet bij de singel gaan zitten de hele dag. hahahaha, zie hem al zitten!

Hahahaha...we kunnen natuurlijk wel een rooster maken.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:09

_sandra schreef:
ATE schreef:

hahahahhahahhah gradus op zijn krukje voor de singel hahahahahaha met peukje

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:09

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Hahahaha...we kunnen natuurlijk wel een rooster maken.

Om naast Grardus te gaan zitten :D :D :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:09

Nicole1995 schreef:
Schijnt bij mij ook nog een schuifdeur te komen,ligt al klaar maar is al een ijdje het idee hoorde ik,alleen zei grardus dat ie er van de zomer in ging als ze op het land staan.

Klopt, die ligt er al heel lang. Toen stond ik nog met mijn vorige paard Neelie in de stal van Gipsy. Is denk 8 a 9 jaar terug, hihihihi.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:10

xan schreef:

Ik ga samen met Joline, een vriendinnetje van haar van de Blijde Ruiters en haar moeder.

hee leuk nemen jullie dan paarden mee of kunnen ze die huren daar
of om de beurd op nono ?

_sandra

laten we beginnen door met zijn allen positief al het nieuwe opgeknapte werk te waarderen, zoals de bak en de singel, en afwachten wat er nog meer gaat gebeuren. stapels zand liggen al klaar in paddock! als dat gedaan is, en het weer knapt weer op, wordt het allemaal weer een stuk relaxter . heerlijk als de paardjes weer lekker uurtje in paddock kunnen spelen! zo moeders heeft gezegd hihihihi

Nicole1995

_sandra schreef:
ATE schreef:

Ik bedoelde het ook niet zo hoor dat ie daar moet gaan zitten,maar als ik het met mijn werk vergelijk en daar veranderd iets of ze willen wat anders,nou echt wel dat het gebeurd.Dat bedoelde ik met gezag uitstralen en ja daar moet wel iedereen van personeel mee bezig zijn anders werkt het niet.Dan hoeven wij echt niemand aan te spreken meer hoor.Kan toch ook op andere stallen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:11

xan schreef:
Om naast Grardus te gaan zitten :D :D :D

Nee...hij moet gaan bouwen, aan een 2e binnenbak ofzo :j .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:12

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:

Klopt, die ligt er al heel lang. Toen stond ik nog met mijn vorige paard Neelie in de stal van Gipsy. Is denk 8 a 9 jaar terug, hihihihi.

zohoooooooooooo dat is al lang,nou mij benieuwen dan was voor het hooi kareetje dan waaide het niet meer zo als de witte roldeur open ging

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:12

ATE schreef:
xan schreef:

hee leuk nemen jullie dan paarden mee of kunnen ze die huren daar
of om de beurd op nono ?

No gaat uiteraard mee, en voor de rest huren we daar paarden.
Ze doen daar niet zo raar over "vreemde" paarden met hun paarden mee te laten gaan.
En ze hebben daar gewoon superbrave en leuke paarden.
Want Joline en dat vriendinnetje hebben natuurlijk wel hun beperkingen, en het moet
wel veilig blijven.

Maar in de bak, mag iedereen om beurten op NoNo hoor :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:13

ja maar nicole bij veldt is het altijd makkelijk geweest en dat verander je niet zo maar ff en je kan niet verwachten dat het pers de hele dag alleen maar kijkt wat iemand verkeerd doet
ik zit er zelf niet mee om iemand aan te spreken ook al krijg ik dan soms boze gezichten

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:14

snap je hoor nicole! maar weet je, juist omdat grardus is wie hij is, is de sfeer zoals die is. heb je wel eens bij marijnissen rond gelopen. is alles heel georganiseerdd, maar wel heel ongezellig. tenminste zo komt het bij mij over. maar idd, iets strengere regels zijn hier waarschijnlijk wel nodig. dus we zullen zien!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:16

_sandra schreef:
laten we beginnen door met zijn allen positief al het nieuwe opgeknapte werk te waarderen, zoals de bak en de singel, en afwachten wat er nog meer gaat gebeuren. stapels zand liggen al klaar in paddock! als dat gedaan is, en het weer knapt weer op, wordt het allemaal weer een stuk relaxter . heerlijk als de paardjes weer lekker uurtje in paddock kunnen spelen! zo moeders heeft gezegd hihihihi

Zo is het ook, het is in ieder geval weer voor een tijdje netjes en voor je het weet staan de paarden weer op het land. Dan is het helemaal geen probleem meer.