Jetske_ schreef:Maar Saw is ranzig
Moet je Hostel eens kijken, mean, eerst dikke sexfilm en daarna allemaal ranzige dingen met branders op het oog en zo

Wisten wij veel, iemand zei dat het een leuke film was

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xCarolaa schreef:Oké, ik ging dus net het vosje 'trainen'..
Ze was helemaal gek![]()
Direkt al de staartwortel recht overeind en de showdraf van Arabier, en dan uitzich zelf door de sneeuw gaan lpen.
En tussendoor dikke rodeo, maar als ik dan iets meer in haar mond ga zitten stopt ze.
Dus aantal keer sprong ze zo met 4 benen de lucht in, steiger en bok erachter aan, die kon ik nog utizitten xd.
Maaaar toen kwam het, ik reed gewoon in draf, en zij die showdraf doen, het zat lekker en toen sprong ze ineens aan in galop en begon me toch te bokken, en ook niet stoppen ;o!
En en en en toen pleurde ik er zo voorover af.
Daarna nog mee rodeo gehad, en aan het eind begon ze toch nog even aan de teugel te lopen.
Heb het ritje van me leven gehad weer:P
xCarolaa schreef:Nee het viel wel mee, gelukkig was het niet zo heel erg bevroren xd.
Maar het ging heel dom, eerst zat ik i het zadel, toen schoof dat ding iets naar voren, toen kwam ik voor het zadel toen ongeveer midden op denek en toen vloog ik zo met een boogje eraf ;p.
Tenminste, dat zei me zusje.
Kreeg echt de slappe lach daar op de grond xd, en die pony me maar aankijken ;p
JorisDy schreef:Haha droog
Marloes: Laptopje mee en wat horrors?
riannhuh schreef:JorisDy schreef:Haha droog
Marloes: Laptopje mee en wat horrors?
haha, dat idee had ik ook net
wij gingen van het weekend met vriendinnen ook horrorfilms kijken, dan lig ik soms echt dubbelvooral met die niet realistische horrors, dan moet ik altijd zo verschrikkelijk lachen
kunnnen we wel kijken als de rest naar het zwembad gaat