Fijn dat het weer beter met haar gaat!En wat super gaaf dat je vandaag weer op haar hebt gereden! Voelde zeker weer lekker vertrouwd?
Als jullie het werk weer opgepakt hebben en jullie willen op de foto, geef maar een gil he!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fijn dat het weer beter met haar gaat!
.
. 

Gaat helemaal goed komen!!
Astor schreef:Jane, echt super leuke foto's van PhilFijn dat het weer beter met haar gaat!
En wat super gaaf dat je vandaag weer op haar hebt gereden! Voelde zeker weer lekker vertrouwd?
Als jullie het werk weer opgepakt hebben en jullie willen op de foto, geef maar een gil he!

Ik zal al m'n setjes eens op de foto gooien, duurt wel ff maar dan krijgen jullie straks een mooie overzicht 
) Patriciavt schreef:Nou als je je hele been in het gips hebt, krijg je pijn in je lijf
Dus het is nog even uitzingen helaas
Heerlijk zo'n zondagIk zal al m'n setjes eens op de foto gooien, duurt wel ff maar dan krijgen jullie straks een mooie overzicht
Enne.. ik heb nu alles wat mooi onder bruin past (met uitzondering van 2, maar die gaan écht niet weg)

Patriciavt schreef:Jane, volgens mij heeft Melis een behoorlijke drukke dag dus kan me bijna niet voorstellen dat ze niet wat extra hulp kan gebruiken
Je mag ook gewoon wel een keer mee hoor, maar moet eerst dat gips kwijt want dan kan ik weer autorijden
Heb sowiezo de hele herfstvakantie een auto tot mijn beschikking (van maandag tm vrijdag)
Ik ga ff setjesfoto's maken boven

Patriciavt schreef:Jane, volgens mij heeft Melis een behoorlijke drukke dag dus kan me bijna niet voorstellen dat ze niet wat extra hulp kan gebruiken
Je mag ook gewoon wel een keer mee hoor, maar moet eerst dat gips kwijt want dan kan ik weer autorijden
Heb sowiezo de hele herfstvakantie een auto tot mijn beschikking (van maandag tm vrijdag)
Ik ga ff setjesfoto's maken boven

Maar je mag zelf kiezen meis!
Dus kies jij maar! En als Phil weer back on track is hoor ik het wel van je he!Manon_S schreef:Melisss volgende keer ga jij mee hoor met uitgaan, dan sleep ik je gewoon mee!!!!
En vraag me nog steeds af waarover het nou ging... die discussie enz..
Maar dan hoeft het niet hoor. Astor schreef:Maar wil je best helpen hoor meis voor zover het lukt![]()

(week van de 19e) 

Astor schreef:Ahw dat is lief Jane! Als je wilt kom je gewoon gezellig mee. Kunnen we wat van elkaar leren
Heel veel plezier bij je zwarte kanjer!
Tries, Haha dat kan ook, maar heb niet meer zoveel ruimte over die week.
Kan wel even kijken in mijn drukke week haha! Misschien willen jij en Jane ook een keer mee naar Ayla!!