Ik heb er een stuk of 6 denk ik wel. Waarvan er welgeteld 1 op stal hangt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En van die 1 april grap.. ik dacht het al!

Ik heb daarna inderdaad een etentje, me opa viert zijn verjaardag, ze gaan eerst met ze allen wat drinken en als ikterug ben gaan we dan eten
dus moet het liefst zo vroeg mogelijk thuis zijn
maar kwart voor 5 ofzo moet wel lukken., als mandy der vader er dan kan is. Heb zin in de strandrit
en het zou inderdaad mooi weer worden! Hopelijk hebben ze ook lieve pony's
(nou ja paarden, hoorde van lisa dat ze alleen paarden hadden?
) 

en jij zelf natuurlijk 
Ook klein sprongetje gedaan, dat vond ie wel leuk!
Hij was wel af en toe aan het treuzelen met het aandraven, 'zal ik gaan of zal ik niet gaan'.. haha. Dus dinsdag wel weer fijn gereden
gelukkig
En daarna nog rondje fokker gewandeld, vond ie ook heel leuk, behalve dat ie langs de crossmotors op het buitenterrein moest. Die blijven toch wel spannend. Maar vind wel dat hij (en de andere pony's en paarden) toch wel veel meer gewend zijn nu
Echt goed. Met rijden reageren de pony's niet eens meer op die motors! MAar zo dichtbij waren ze toch wel een beetje eng
maar ging wel goed gelukkig, scheelt denk ik ook wel dat nando geen super groot sterk paard is
haha 

haha. t is ook wel goed voor de pony's. Die zijn er nu veel meer aan gewend. 
Nando vond t ook leuk, de balkjes vond ie soms iets minder maar t sprongetje vond ie echt leuk
daarna nog heel ff zonder zadel stukje gedraafd en uitgestapt

slaap lekker! ik ga ook afsluiten!
en om 5 uur weer autorijden!
haha

Had het er nog over met Lisa en Tessa, dat ik twijfelde.
Had dus gelijk, maar ik dacht ik doe gewoon lekker mee, boeiend. Haha. Had toch geen tijd om op bokt te gaan gisteren.
En geoefend met me camera op een stalgenootje die les had en super gaaf bezig was met haar fries. Heerlijk ding is dat paard! Heb ook nog een gave foto van Gips geschoten.
En 's avonds nog samen met Kels gewandelt aan de overkant, met de grote witte en ik had Maxje gezellig mee genomen.
Top dagje dus gisteren, hoop dat me toetsen die ochtend ook goed genoeg zijn gemaakt, na ging oke, anw was echt een hele vage toets. 

Weer even wat bij gekletst
En veel plezier vandaag en vanavond! leuk 
hoop dat er terug geen file is anders kom ik een beetje laat voor t eten, me opa eet normaal al best vroeg 
ik hoef maar van 2 tot 4 uur naar school!