, GEFELICITEERD!
Nou loop je weer gelijk met Sis en Max toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nickyforever schreef:he Birgit en Carmen gefeliciteerd met Jimmy is hij nu dan ook uit de pubertijd?
Die van ons nog niet hij is dan net twee weken 8 maar lijkt soms wel 4.
Maar hij is wel braaf kan alleen soms een beetje dom zijn.
En vind zichzelf heel erg intresesant in een spiegel.
JimBeer schreef:nickyforever schreef:he Birgit en Carmen gefeliciteerd met Jimmy is hij nu dan ook uit de pubertijd?
Die van ons nog niet hij is dan net twee weken 8 maar lijkt soms wel 4.
Maar hij is wel braaf kan alleen soms een beetje dom zijn.
En vind zichzelf heel erg intresesant in een spiegel.
Dankjewel!![]()
Haha was het maar zo, ik heb gisteren nog al stuiterend de 20x60 bak van alle kanten bekeken dus helemaal uit de pubertijd hmm![]()
Hoe is het bij jullie, al helemaal gewend aan jullie nieuwe aanwinst?
Gisteren groot Sweet Sixteen Feest gehad, ruim 45 man over de vloeg gehad, ben nu wel echt geslooopt!

FenDT schreef:Hoe ging het bij jullie? Ik vond hem moeilijk!! Normaal gesproken (in de examens van vorig jaar) zijn er veel meer meerkeuze vragen en de vraagstelling was ook zo onduidelijk!
Heb hem wel net even een beetje nagegeken op internet en ik heb tussen de 6,5 en de 8,5![]()
Nu weer lekker verder leren, nog 5 te gaan!!
, nu ga ik weer lekker verder met Bio
boek 1 van de 4

echt k*t! kan er niets anders van maken, kan het nog niet hebben dat we het hele jaar zo hard getraind hebben hiervoor! dit is nog lang niet ons hoogte punt, en dit was voor de meeste toch hun laatste jaar!
lieziej schreef:@Ilse: Daar dacht ik ook aan ja!
Succes met examen mensen!
Ik begin hem nu al te knijpen voor volgend jaar!