terorita schreef:Kirsten_S schreef:Het is ongeveer 22 graden in barcelona , de komende dagen![]()
!!!
gadverdammmeeeee
jaaaa zullen we ruilen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
terorita schreef:Kirsten_S schreef:Het is ongeveer 22 graden in barcelona , de komende dagen![]()
!!!
gadverdammmeeeee
Kirsten_S schreef:uhhh je weet toch dat huis dat afgebrand was op de zolder. nou die straat ga je in en dan heb je een links rechts splitsing en dan neem je de linker en dan zie je hem vanzelf.
Maar je moet wel zeggen wat je echt niettt wilt, want als je eenmaal zegt: doe maar wat, behalve kaalscheren aan een kant, dan gaat het ook echt kort, want dat vind die leuk. hij ging er ook helemaal op in . hij kijkt ook goed naar je gezicht en wat denkt te passen. gewoon zeggen wat je wilt anders kom je er kort geknipt uit zoo
Klinkt leuk!! Wassie duur?!
terorita schreef:Astor schreef:oee helemaal super
vanmorgen hele wedstrijd spul ergens achter uit m'n kast gevist..
ik pas alles nog![]()
heb d'r zin in!!!! zolang leur geen schaapie schaapie tegen komt gaat het goed..die vind ze niet echt leuk weet ik sinds vanmiddag..
maaaar als ze ze ziet word ze wel heul mooi en groot
lekker mee met petra en leur op wedstrijd
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:uhhh je weet toch dat huis dat afgebrand was op de zolder. nou die straat ga je in en dan heb je een links rechts splitsing en dan neem je de linker en dan zie je hem vanzelf.
Maar je moet wel zeggen wat je echt niettt wilt, want als je eenmaal zegt: doe maar wat, behalve kaalscheren aan een kant, dan gaat het ook echt kort, want dat vind die leuk. hij ging er ook helemaal op in . hij kijkt ook goed naar je gezicht en wat denkt te passen. gewoon zeggen wat je wilt anders kom je er kort geknipt uit zoo
Ooh okeeKlinkt leuk!! Wassie duur?!
Astor schreef:heb zin in zondag jeejlekker mee met petra en leur op wedstrijd
en zal vast waarschuwen..
Kirsten_S schreef:oh weet je hoe me broer reageerde. heel voorspelbaar.
hij keek me echt vet lang aan en zei op een gegeven moment, nouuu als jij het maar leuk vind he

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:oh weet je hoe me broer reageerde. heel voorspelbaar.
hij keek me echt vet lang aan en zei op een gegeven moment, nouuu als jij het maar leuk vind he
Ik zié het hem al helemaal zeggen..
Kirsten_S schreef:neee volgens mij iets van 17,95 ofzo?

Dan ben ik 10 over 10 uit!
Zou wel top zijn, kan ik eerder naar Remco! Maar als dat niet zo is vind ik dat ze de laatste 2 uur best mogen verschuiven..... 
Jane_ schreef:Die Kinky kapper zit bij mij achter Iris
Leuk je haar Kirs!!
Manon_S schreef:Ik had net nog Laszlo gebeld..
Ik wilde graag praten over hoe het allemaal afgelopen is enz.
Hij zei dat het gewoon over was, en dat ik tekeer tegen hem ging en dat ik niet had gebeld toen het regende. en dat ik normaal wel bel.
De redenen kloppen gewoon niet, ik heb niet tegen hem geschreeuwd of iets in die trant , ik hefde een heel ieniemienie beetje mijn stem, wat niet eens wat voorstelde.
en ik was al weg van huis toen het regende en ik kon niet bellen met mijn mobiel omdat ik te weinig beltegoed had ?
maargoed, het is niet meer te redden .....
Kirsten_S schreef:
!!
Annie_ schreef:Ja precies een unique kapsel![]()
Is de eerste foto ander model dan de 2 de![]()
Vind ze allebij erg leuk![]()
alleen wist nou niet of het zelfde gedaan was zeg maaR

. Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Ja precies een unique kapsel![]()
Is de eerste foto ander model dan de 2 de![]()
Vind ze allebij erg leuk![]()
alleen wist nou niet of het zelfde gedaan was zeg maaR
jaa ene kant is korter dan de andere
en de bovenkant is een beetje stekelachtig