Liisette_ schreef:Nataschaa schreef:Uhm. minder van aglona ! Leuke foto's kirsten !
Hoopelijk gaat dit topic nog steller dan het vorige, hoeveel lopen e nu achter op AB ?
Een topic!![]()
Ooohh Kunnen we wel inhalen toch ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Nataschaa schreef:Uhm. minder van aglona ! Leuke foto's kirsten !
Hoopelijk gaat dit topic nog steller dan het vorige, hoeveel lopen e nu achter op AB ?
Een topic!![]()
Liisette_ schreef:Over topic 1 hebben we 1 jaar, 7 maanden en 3 dagen gedaan.
Topic 2 hebben we 5 maanden en 8 dagen, topic 3 hebben we 3 maanden en 1 dag gedaan.
Topic 4 1 maand, 2 weken en 6 dagen.![]()
Dus deze moet nog veeeeeeeeeeeel sneller!Ghihihi!

Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Emma, heb je al een beetje geoefend voor je wedstrijdje?
Nee, maar het is F3 weet je, daar hoef ik niet per sé voor te oefenen, die is makkelijk zat. En ik vind het ook een beetje l*llig, omdat ik nu van 6 tot 7 rij, en dan moeten al die gevorderde ruiters een beginnersproefje gaan oefenen, nee, het lukt me ook wel zonder te oefenen
.
Op ponykamp reden mensen hem die nog nooit op een paard gezeten hadden, dus dat moet me wel lukken.
Nataschaa schreef:Emmaa_ schreef:Nee, maar het is F3 weet je, daar hoef ik niet per sé voor te oefenen, die is makkelijk zat. En ik vind het ook een beetje l*llig, omdat ik nu van 6 tot 7 rij, en dan moeten al die gevorderde ruiters een beginnersproefje gaan oefenen, nee, het lukt me ook wel zonder te oefenen
.
Op ponykamp reden mensen hem die nog nooit op een paard gezeten hadden, dus dat moet me wel lukken.
Wij doen nooit proefjes oefenen met Sabrina.. Met Sandra wel altijd....
Emmaa_ schreef:Nataschaa schreef:Wij doen nooit proefjes oefenen met Sabrina.. Met Sandra wel altijd....
Maar ik vind het ook een beetje flauw voor jullie, moeten jullie een beginnersproefje oefenen ensoow. Ik vind het niet erg als jullie het niet erg vinden, maar het is niet zo dat ik per sé mijn proefje wil oefenen ofzoow.
Nataschaa schreef:Emmaa_ schreef:Maar ik vind het ook een beetje flauw voor jullie, moeten jullie een beginnersproefje oefenen ensoow. Ik vind het niet erg als jullie het niet erg vinden, maar het is niet zo dat ik per sé mijn proefje wil oefenen ofzoow.
Tjah, het is wel een beetje zo, maar ik zou het niet erg vinden. Ik wil nl ook graag me proefje oefenen als ik weer aan de beurd ben, en dan ga ik het ook gwn vragen..
!
Maargoed, zoals jij al aangeeft hoeft het voor jou niet, dus dan is het een ander verhaal.
Emmaa_ schreef:Nataschaa schreef:Tjah, het is wel een beetje zo, maar ik zou het niet erg vinden. Ik wil nl ook graag me proefje oefenen als ik weer aan de beurd ben, en dan ga ik het ook gwn vragen..
Maar jij rijdt F10 ofzoow, en ik F3, ik denk niet dat erg veel mensen staan te springen om een beginnersproef te oefenen, en ach wat, het boeit me echt helemaal niks
Melanieetjuh schreef:Als ik de F3 zou moeten rijden, zou ik het gewoon oefenen. Ongeacht wat de rest ervan denkt.!
Het is je enige uurtje wat je hebt.Maargoed, zoals jij al aangeeft hoeft het voor jou niet, dus dan is het een ander verhaal.
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:Als ik de F3 zou moeten rijden, zou ik het gewoon oefenen. Ongeacht wat de rest ervan denkt.!
Het is je enige uurtje wat je hebt.Maargoed, zoals jij al aangeeft hoeft het voor jou niet, dus dan is het een ander verhaal.
presies en presies
!
) om foto's af te laten drukken bij Hema. Is het cdtje, waar ik net daarvoor de foto's op dacht te hebben gezet, leeg ! Pot ver drie dubbeltjes !
Dus ik heb nog even.
Dus wel leuker dan een foto boek dat verstoft in de kast
Jane_ schreef:Dit is de link
http://www.knhs.mediacentraal.nl/lauren ... ringen.asp
Nataschaa schreef:Ga ik net heel leuk door de kou naar het centrum (gelukkig is het maar 10 min weg) om foto's af te laten drukken bij Hema. Is het cdtje, waar ik net daarvoor de foto's op dacht te hebben gezet, leeg ! Pot ver drie dubbeltjes !
Mja, gelukkig ben ik morgen vroeg uit en kan ik toch pas om 6 uur naar vriendje toe.Dus ik heb nog even.
Ik heb wel een leuk foto ablum gezien bij de expo ! Je kan hem ook neer zetten als foto lijstjeDus wel leuker dan een foto boek dat verstoft in de kast
) laten afdrukken.. Hoe kan je dat het beste doen? Het moet in een fotolijstje, redelijk groot formaat.