RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:17

Ja, er zijn vandaag lessen Knipoog
Maar de maandag is natuurlijk véeeel leuker Tong uitsteken lol

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:57

Tuurlijk!

Maandagavondles Rocks!

Jori, ik heb m bestelt maar hij was nog niet binnen Clown

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:59

xSwanHeart schreef:
Donja, jij bent er wel vaker niet bij, lol:P
Zoals nu net... Eerst moet ik online komen, bén ik eenmaal online, ga jij weg... slimpie! Tong uitsteken

Ik ben daarom ook BLOND, he?! Blond <<- Moi!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:14

Ghehe, niet zo blond als [bijv] Paris Hilton, dat scheelt weer Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:17

xSwanHeart schreef:
Ja, er zijn vandaag lessen Knipoog
Maar de maandag is natuurlijk véeeel leuker Tong uitsteken lol

en vergeet de zaterdagochtend les niet!! Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:20

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:12

jazeker ken ik die foto's al, sommige zijn idd erug mooi, wat is et ook een plaatje *zwijmel*
Op mijn hyves staat dr ook nog eentje! Heb dr nog meer van de vorige wedstrijd maar ik had toen 10 min om in te rijden en heb dus 10 min ruzie met em gehad (degene voor mij had em in de "relax"modus en ik moest em dus nog wakker maken...) dus die foto's zijn jammergenoeg nie zo mooi!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:48

Ow wacht ik denk dat ik ook nu wel weet wie jij bent *LOL* Jij reed ook met die wedstrijd op Rallywood laatst natuurlijk

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 08:36

Muhahahaha! Ik zit hier nu op school en ikz it lekker op bokt Tong uitsteken
snel wegklikken als de leraar komt Tong uitsteken
Ik voel me net zo'n crimineel die alles stiekem doet Tong uitsteken

YEAH! Cool I ROCK!

[zin in vrijdag/zaterdag/zondag! Bij Marjolein slapen en naar Zwolle International! En daarna weer bij Lein slapen!]

xxx Donn! de crimineel Cool !

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 08:39

marleendv_88 schreef:
Ow wacht ik denk dat ik ook nu wel weet wie jij bent *LOL* Jij reed ook met die wedstrijd op Rallywood laatst natuurlijk

jazeker! Volwassenenwedstrijd in de F7 Haha! Zaten maar twee mensen tussen mij en de vorige ruiter dus dat was nog zwaar maar et ging uiteindelijk nog best netjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:36

Zwerte schreef:
marleendv_88 schreef:

jazeker! Volwassenenwedstrijd in de F7 Haha! Zaten maar twee mensen tussen mij en de vorige ruiter dus dat was nog zwaar maar et ging uiteindelijk nog best netjes!

Hihi dan moest ik volgens mij tegen jou vorige x Haha! . Met daarna een gezellige borrel Vork , hihi! Ik ging op Fotty en het ging behoorlijk slecht, ik ging van hand veranderen terwijl dat niet moest Clown Bloos . Ahum. Hopen dat niemand mijn proefje heeft gezien Koe Knipoog.. Maar ik had wel m'n puntje Vork Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:39

Haha ik ging die wedstrijd op Timon mee doen Vork
Met inrijden was ie niet helemaal normaal, maar met die wedstrijd was die voor zijn doen wonderbaarlijk braaf voor zij doen Clown Ik had hem gewoon wel gehaald *LOL*

Heb van allebei jullie proefje toen gezien geloof ik Schijnheilig

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:34

Ini was vandaag verbaasd hoe lekker de les ging wat et was ijskoud dus ze had wel wat stuiters verwacht en die zijn er niet geweest!! Rally was wel wat fris aan et begin maar daar hou ik wel van Haha! Weer 1 keertje gebokt, wederom eigen schuld. Verder was ie zo heerlijk ontspannen dat ik een uur lang alleen maar genoten heb (en natuurlijk wel flink ingespannen). Zelfs partyman en kanjer waren erug braaf vandaag! Kortom: eigenlijk weinig gebeurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:23

Zwerte schreef:
Ini was vandaag verbaasd hoe lekker de les ging wat et was ijskoud dus ze had wel wat stuiters verwacht en die zijn er niet geweest!! Rally was wel wat fris aan et begin maar daar hou ik wel van Haha! Weer 1 keertje gebokt, wederom eigen schuld. Verder was ie zo heerlijk ontspannen dat ik een uur lang alleen maar genoten heb (en natuurlijk wel flink ingespannen). Zelfs partyman en kanjer waren erug braaf vandaag! Kortom: eigenlijk weinig gebeurd!

Haha wat lekker dat ze zo braaf waren Lachen ! Hopelijk is ie morgen ook zo fijn, want Ini was van plan om me er morgen weer op te zetten Haha! Knipoog. Ben benieuwd, heb er iig wel weer heel veel zin in!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:14

Ik heb ook weer vet zin! Lachen
Donja komt zonder Qual, dus die gaat op een van Ini...
Zolang het maar niet MIJN Bravourtje is Tong uitsteken lol

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:32

Hahaha daar hoef je je vast geen zorgen om te maken marjolein. Tong uitsteken Heb ook zin in morgen en ben wel weer klaar voor Kanjer. (Al hoef ik er niet persee op. Schijnheilig

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:27

Lol Tong uitsteken
Hée Mara, gaan wij vrijdag nog rijden met Ellert? ×D
Als je zin hebt tenminste Tong uitsteken

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:42

Ik heb ook wel weer zin in morgen. Ja
Maakt me eigenlijk niet uit op wie ik moet.. Maar eigelijk liever niet op Rallywood.. Schijnheilig

Ik ga naar Pinkpop! Haha! Hyper!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:37

*jaloers*

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 10:21

Zwerte schreef:

Super dat het zo lekker ging Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 14:14

Vrijdag... ja is goed hoor wordt alleen wel om vijf uur opgehaald door me vader, en ik ben om 2 uur thuis, net zoals jou.. ach dat redden we vast wel. Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 20:33

Whaah! Ik heb vandaag weer súperfijn gereden! Hyper! Maarja, wat wil je ook, met Bravourtje! <3 Op stal was 'ie echt vervelend, steeds rondjes lopen, bijten, etc etc. Maar met rijden.... OK dan! Über! In de galop was 'ie wel een beetje snel, maar hij ging in ieder geval niet met 80 km/h Tong uitsteken En het zat gewoon fijn Lachen Volgens mij ging het bij iedereen echt supergoed, of heb ik 't mis..? Lachen Oeeeh... En m'n dekje stond echt vet sexy op Bravour, al zeg ik het zelf Tong uitsteken

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:06

Jij had idd een stoer dekje! Haha!

Ik moest op Nini, ze moest aan het werk, was ze het niet mee eens haha. Ze kan echt snel.. Nagelbijten / Gniffelen Maar uitendelijk ging het super! Haha! Vind haar toch wel het leukste paardje denk ik. Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:27

Lol Lachen Dat hoor je ook niet vaak! D'r zijn niet veel mensen die Nini het állerleukst vinden, geloof ik. Lachen
Achja, moet je Ini even goed duidelijk maken Tong uitsteken Dan kom je dr [meestal] lekker vaak op Tong uitsteken lol

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 19:09

Ghehe, ik geloof dat ze het al wel weet..
Ik weet niet, Nin is gewoon geweldig haha.. Ze is klein, snel, maar kan toch werken.. En ze heeft zo haar streken af en toe. Tong uitsteken