Maar de maandag is natuurlijk véeeel leuker
lol Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lol
xSwanHeart schreef:Donja, jij bent er wel vaker niet bij, lol:P
Zoals nu net... Eerst moet ik online komen, bén ik eenmaal online, ga jij weg... slimpie!
<<- Moi!
xSwanHeart schreef:Ja, er zijn vandaag lessen
Maar de maandag is natuurlijk véeeel leukerlol
Jij reed ook met die wedstrijd op Rallywood laatst natuurlijk 

I ROCK!
! marleendv_88 schreef:Ow wacht ik denk dat ik ook nu wel weet wie jij bentJij reed ook met die wedstrijd op Rallywood laatst natuurlijk
Zaten maar twee mensen tussen mij en de vorige ruiter dus dat was nog zwaar maar et ging uiteindelijk nog best netjes! Zwerte schreef:marleendv_88 schreef:Ow wacht ik denk dat ik ook nu wel weet wie jij bentJij reed ook met die wedstrijd op Rallywood laatst natuurlijk
jazeker! Volwassenenwedstrijd in de F7Zaten maar twee mensen tussen mij en de vorige ruiter dus dat was nog zwaar maar et ging uiteindelijk nog best netjes!
. Met daarna een gezellige borrel
, hihi! Ik ging op Fotty en het ging behoorlijk slecht, ik ging van hand veranderen terwijl dat niet moest
. Ahum. Hopen dat niemand mijn proefje heeft gezien
.. Maar ik had wel m'n puntje

Ik had hem gewoon wel gehaald 
Weer 1 keertje gebokt, wederom eigen schuld. Verder was ie zo heerlijk ontspannen dat ik een uur lang alleen maar genoten heb (en natuurlijk wel flink ingespannen). Zelfs partyman en kanjer waren erug braaf vandaag! Kortom: eigenlijk weinig gebeurd! Zwerte schreef:Ini was vandaag verbaasd hoe lekker de les ging wat et was ijskoud dus ze had wel wat stuiters verwacht en die zijn er niet geweest!! Rally was wel wat fris aan et begin maar daar hou ik wel vanWeer 1 keertje gebokt, wederom eigen schuld. Verder was ie zo heerlijk ontspannen dat ik een uur lang alleen maar genoten heb (en natuurlijk wel flink ingespannen). Zelfs partyman en kanjer waren erug braaf vandaag! Kortom: eigenlijk weinig gebeurd!
! Hopelijk is ie morgen ook zo fijn, want Ini was van plan om me er morgen weer op te zetten
. Ben benieuwd, heb er iig wel weer heel veel zin in! 
lol
Heb ook zin in morgen en ben wel weer klaar voor Kanjer. (Al hoef ik er niet persee op.

Zwerte schreef:Ini was vandaag verbaasd hoe lekker de les ging wat et was ijskoud dus ze had wel wat stuiters verwacht en die zijn er niet geweest!! Rally was wel wat fris aan et begin maar daar hou ik wel vanWeer 1 keertje gebokt, wederom eigen schuld. Verder was ie zo heerlijk ontspannen dat ik een uur lang alleen maar genoten heb (en natuurlijk wel flink ingespannen). Zelfs partyman en kanjer waren erug braaf vandaag! Kortom: eigenlijk weinig gebeurd!
Maarja, wat wil je ook, met Bravourtje! <3 Op stal was 'ie echt vervelend, steeds rondjes lopen, bijten, etc etc. Maar met rijden....
En het zat gewoon fijn
Volgens mij ging het bij iedereen echt supergoed, of heb ik 't mis..?
Oeeeh... En m'n dekje stond echt vet sexy op Bravour, al zeg ik het zelf

Maar uitendelijk ging het super!
Vind haar toch wel het leukste paardje denk ik.
Dat hoor je ook niet vaak! D'r zijn niet veel mensen die Nini het állerleukst vinden, geloof ik. 
Dan kom je dr [meestal] lekker vaak op
lol