bananenkleur
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
maar Cremello klink mooier
Elma_ schreef:Een vriendin van me heeft met haar arabiertje op de delft gestaan.. De stagair is met het mestkarretje de stal in gereden, en de punt van de vork is in het paardje dr hoofd gestoken, ze hebben het paard gewoon laten liggen met een gigantische gat in zn hoofd.. we hadden het niet gezien.. Ze hebben haar zelf zo moeten vinden.. Dat paardje kan niks meer.. Staat op een speciale opvang.. Moge duidelijk zijn wat ik van de delft vind *##@$$(*&
Juul schreef:Elma_ schreef:Een vriendin van me heeft met haar arabiertje op de delft gestaan.. De stagair is met het mestkarretje de stal in gereden, en de punt van de vork is in het paardje dr hoofd gestoken, ze hebben het paard gewoon laten liggen met een gigantische gat in zn hoofd.. we hadden het niet gezien.. Ze hebben haar zelf zo moeten vinden.. Dat paardje kan niks meer.. Staat op een speciale opvang.. Moge duidelijk zijn wat ik van de delft vind *##@$$(*&
Klinkt nogal vaag. Hoe kan een mestvork die in een mestkar ligt in het hoofd van een paard steken? Dan ligt dan ding wel erg vast in die kar.
Maar die komen echt niet bij een paard z'n hoofd hoor.. waar was het dan in dr hoofd gekomen? Die vork kan wel omhoog, maar niet horizontaal zo hoog als een paardenhoofd.
Juul schreef:Oooh die dingen. Die had ik ook op stage bij een andere manege idd.Maar die komen echt niet bij een paard z'n hoofd hoor.. waar was het dan in dr hoofd gekomen? Die vork kan wel omhoog, maar niet horizontaal zo hoog als een paardenhoofd.

die wond bleef maar ontsteken enz.. dus toen is ze naar ene rust opvang centrum in Frankrijk gegaan.. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben ze wel geprobeerd de manege aan te klagen, maar zijn ze niet schuldg bevonden om de een of andere reden..
vraag maar es na, Suzie van Dawn
Hij? 't was toch een vriendIN van je? En het WAS een vos Arabiertje? Leeft toch nog? Juul schreef:Idd ze halen volgens mij ook de paarden eruit. Anders kunnen ze die stallen ook niet leeg krijgen.Hij? 't was toch een vriendIN van je? En het WAS een vos Arabiertje? Leeft toch nog?