Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Was net een stuiterbal met een motortje erin. Maar hij was gelukkig wel in de hand te houden en niemand is gewond geraakt
Citaat:Louise: ik heb Udon op de wij gezet Was net een stuiterbal met een motortje erin. Maar hij was gelukkig wel in de hand te houden en niemand is gewond geraakt
Citaat:Udon was gister zo mak als een lammetje toen ik hem ging binnen halen. Wilde hij nog wel lopen s'avond of heb je hem niet gereden?
CharlyBrown schreef:Hoor net de berichten over Ranger. Zn kootband was nog niet echt aangegroeid, wel zag de band er rustiger uit. Zn been zit nu in het gips en moet nog eens 8 weken boks rust. Arme stakker.
Na die 8 weken wordt er weer een scan gemaakt.......
CharlyBrown schreef:Hoor net de berichten over Ranger. Zn kootband was nog niet echt aangegroeid, wel zag de band er rustiger uit. Zn been zit nu in het gips en moet nog eens 8 weken boks rust. Arme stakker.
Na die 8 weken wordt er weer een scan gemaakt.......
gjalt schreef:heyy....
ing staat je pony nou op dag en nacht op het land of niet??
kus

boehoehoehoehoe CharlyBrown schreef:weet iemand trouwens waar mijn longeerlijn is gebleven??
Hij ging gister ochtend nog aan mn deur, en gister eind van de middag (toen suzan Udon wilde longeren) was hij weg.....
boehoehoehoehoe
CharlyBrown schreef:jaaa!! een blauwe ja!!
Noukie schreef:hahaha, wat dat betreft is Gerard dan ook niet verandert![]()