Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:D
Liisette_ schreef:Ik krijg echt een naar gevoel gewoon.
Het is gewoon zo dichtbij, dat het is gebeurd!
.fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:Ik krijg echt een naar gevoel gewoon.
Je wilt niet weten wat er allemaal om je heen gebeurt, bij of door mensen van wie je het neit verwacht.
Klinkt misschien wreed maar ik kan me er niet zo druk om maken. Mensen worden nu eenmaal vermoord, mishandeld, verkracht en er is dus ook een kans dat het jou gebeurd of de mensen om je heen. En geloof me Almere zit ook onder de criminelen. En dan bedoel ik niet alleen de dieven etc. maar echt criminele organisaties/groepen.
Ik heb genoeg nare verhalen gehoord hierover (kan ze hier niet eruit gooien voor de veiligheid van de mensen waar het over gaat en voor die van mij en mijn familie).
Ook mijn directe familie heeft vijanden in deze criminele kringen (wij zijn trouwens zelf niet crimineel hoor... nu geen gekke dingen gaan denken).
Ik verbaas me niet zo snel meer!
Het enige wat je kan doen is zo veel mogelijk gevaarlijke situaties vermijden!

fryskhynders schreef:wow nu al weer 8 pagina´s niet te snel hoor voor we het weten zijn weer bij de 500, super leuk een tweede topic
en wat gaaf dat onze namen een link zijn voor ons profiel echt super leuk gedaan:D
Liisette_ schreef:fallenangel3 schreef:
Ik krijg echt een naar gevoel gewoon.
Je wilt niet weten wat er allemaal om je heen gebeurt, bij of door mensen van wie je het neit verwacht.
Klinkt misschien wreed maar ik kan me er niet zo druk om maken. Mensen worden nu eenmaal vermoord, mishandeld, verkracht en er is dus ook een kans dat het jou gebeurd of de mensen om je heen. En geloof me Almere zit ook onder de criminelen. En dan bedoel ik niet alleen de dieven etc. maar echt criminele organisaties/groepen.
Ik heb genoeg nare verhalen gehoord hierover (kan ze hier niet eruit gooien voor de veiligheid van de mensen waar het over gaat en voor die van mij en mijn familie).
Ook mijn directe familie heeft vijanden in deze criminele kringen (wij zijn trouwens zelf niet crimineel hoor... nu geen gekke dingen gaan denken).
Ik verbaas me niet zo snel meer!
Het enige wat je kan doen is zo veel mogelijk gevaarlijke situaties vermijden!
Citaat:Wat vinden jullie trouwens: tijdens de snelle galop, moet je dan ervoor zorgen dat alle paarden het bij kunnen houden? Dus dat niemand achter raakt. Want dat gebeurde wel vanavond. Ik reed achteraan en Rox was heel relaxed maar voor mij zag ik ook de gaten vallen. Ook tussen Berlingo en voorgangen en ik weet dat Ber dit niet zo prettig vind.
En wat betreft het terugrijden, eerst rustig in draf (na het geven van commando) daarna wachten totdat iedereen aangesloten is en dan stappen?
Of ben ik nou weer zo een gigantisch zeikwijf?
Moet naar een famlilie reuniee..
Iriis_ schreef:fryskhynders schreef:wow nu al weer 8 pagina´s niet te snel hoor voor we het weten zijn weer bij de 500, super leuk een tweede topic
en wat gaaf dat onze namen een link zijn voor ons profiel echt super leuk gedaan:D
Dankjewell !![]()
Maaruhm.. Me vader heeft het ook steeds over dat meisje enz.. En dat ik bijelkaar moet blijven enzz..
maar ik vind het al ze eng, en dan gaat hij dat ook nog zeggen alsof ik het zelf niet kan bedenken.
Maarja, bij bedoelt het goed natuurlijk..
Weten jullie misschien de plek waar ze is tegen gehouden zegmaar ??
) en al die andere dingen. Maar, voordeel hiervan is wel dat ik echt heel voorzichtig ben en ook op andere mensen let. Ik laat een vriendin van mij in het donker niet zomaar alleen naar huis fietsen of met de bus etc. Dus dat constant vertellen/waarschuwen heeft vast wel nut gehad. (nu gebeurd het niet zo vaak meer dat ze me bepaalde dingen op het hart drukken
). Maar ja. Ik ken genoeg mensen die er anders over denken en het banketstaaf is dat ik (of andere die hetzelfde zijn als mij) daar de dupe van worden!
Iriis_ schreef:Citaat:Wat vinden jullie trouwens: tijdens de snelle galop, moet je dan ervoor zorgen dat alle paarden het bij kunnen houden? Dus dat niemand achter raakt. Want dat gebeurde wel vanavond. Ik reed achteraan en Rox was heel relaxed maar voor mij zag ik ook de gaten vallen. Ook tussen Berlingo en voorgangen en ik weet dat Ber dit niet zo prettig vind.
En wat betreft het terugrijden, eerst rustig in draf (na het geven van commando) daarna wachten totdat iedereen aangesloten is en dan stappen?
Of ben ik nou weer zo een gigantisch zeikwijf?
Ik vind je geen zeik wijf, want je hebt gelijk.. Maar het is gewoon heel lastig om als voorste de hele groep goed in te schattten.. En als je het wel goed uit wil laten komen, moet je vaak al zo vroeg op de rem trappen, dat je niet eens een lekker stuk hebt kunnen galloperen, en dat is gewoon dan jammer..
Maar ik begrijp je punt wel hoor.. Soms krijg ik lex oook pas op het laaste moment terug (nouwjaa,, wanneer niet) maar dan wil ik daarna nog wel even kunnen draven.. Anders is het zo ineens..
Maar ik gaa!Moet naar een famlilie reuniee..
Astor schreef:Ik ga volgende week uit maar ik ga er echt niet alleen naar teo dat doe ik toch nooit (a)
mag niet eens.
Maare het is echt triest voor haar.
Ze zeiden dat ze naar een hardcore feest was geweest bij het oude eindelijk en dronken was en dat ze de club uit was gegooid en dat ze in een auto is gestapt.....
kleine kans
). kunnen zijn! 

Astor schreef:Ik zou het niet weten..
dat heb ik gehoord in ieder geval maar het kunnen natuurlijk best geruchten zijn
maar over hoe en door wie ze is omgebracht zal denk ik niet worden prijssgegeven
moeten eerst sextie verichten enzo

Liisette_ schreef:Ik krijg echt een naar gevoel gewoon.