** Manege Belle Epoque Topic ** [DEEL 2!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ahtnamas

Re: ** Manege Belle Epoque Topic ** [DEEL 2!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:54

ja,toch cassandra dus!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:18

Het maakt niet echt veel uit wie het is.
Het blijft even erg....

Maar mensen ik ga pitten ben moee!!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:35

wow nu al weer 8 pagina´s niet te snel hoor voor we het weten zijn weer bij de 500, super leuk een tweede topic
en wat gaaf dat onze namen een link zijn voor ons profiel echt super leuk gedaan Haha!:D

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 22:06

Ik krijg echt een naar gevoel gewoon.
Het is gewoon zo dichtbij, dat het is gebeurd! Bloos!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 22:47

Liisette_ schreef:

Je wilt niet weten wat er allemaal om je heen gebeurt, bij of door mensen van wie je het neit verwacht Knipoog.

Klinkt misschien wreed maar ik kan me er niet zo druk om maken. Mensen worden nu eenmaal vermoord, mishandeld, verkracht en er is dus ook een kans dat het jou gebeurd of de mensen om je heen. En geloof me Almere zit ook onder de criminelen. En dan bedoel ik niet alleen de dieven etc. maar echt criminele organisaties/groepen.

Ik heb genoeg nare verhalen gehoord hierover (kan ze hier niet eruit gooien voor de veiligheid van de mensen waar het over gaat en voor die van mij en mijn familie).

Ook mijn directe familie heeft vijanden in deze criminele kringen (wij zijn trouwens zelf niet crimineel hoor... nu geen gekke dingen gaan denken).

Ik verbaas me niet zo snel meer!

Het enige wat je kan doen is zo veel mogelijk gevaarlijke situaties vermijden!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 07:57

Ja je hebt gelijk Samantha!
Ik ga ook echt niet zo laat naar het station of iets dergelijks.

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 08:29

fallenangel3 schreef:
Liisette_ schreef:

Je wilt niet weten wat er allemaal om je heen gebeurt, bij of door mensen van wie je het neit verwacht Knipoog.

Klinkt misschien wreed maar ik kan me er niet zo druk om maken. Mensen worden nu eenmaal vermoord, mishandeld, verkracht en er is dus ook een kans dat het jou gebeurd of de mensen om je heen. En geloof me Almere zit ook onder de criminelen. En dan bedoel ik niet alleen de dieven etc. maar echt criminele organisaties/groepen.

Ik heb genoeg nare verhalen gehoord hierover (kan ze hier niet eruit gooien voor de veiligheid van de mensen waar het over gaat en voor die van mij en mijn familie).

Ook mijn directe familie heeft vijanden in deze criminele kringen (wij zijn trouwens zelf niet crimineel hoor... nu geen gekke dingen gaan denken).

Dat weet ik ook wel. Dat er in Almere nu veel meer gebeurd, dan wij denken, en weten.
Zelf heb ik ook zo'n soort situatie van dichtbij meegemaakt.

Maar ik begrijp wat je bedoelt Knipoog Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:05

Ik moest ht gewoon ff kwijt schrok er beetje van Bloos
Maar nu krijg ik echt het ongveilige gevoel, dat is er altijd wel geweest maar alsnof...
Het is zo dichtbij....

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 10:19

fryskhynders schreef:
wow nu al weer 8 pagina´s niet te snel hoor voor we het weten zijn weer bij de 500, super leuk een tweede topic
en wat gaaf dat onze namen een link zijn voor ons profiel echt super leuk gedaan Haha!:D

Dankjewell ! Bloos

Maaruhm.. Me vader heeft het ook steeds over dat meisje enz.. En dat ik bijelkaar moet blijven enzz..
maar ik vind het al ze eng, en dan gaat hij dat ook nog zeggen alsof ik het zelf niet kan bedenken.
Maarja, bij bedoelt het goed natuurlijk..
Weten jullie misschien de plek waar ze is tegen gehouden zegmaar ??

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 10:31

Liisette_ schreef:
fallenangel3 schreef:

Ik denk er precies het zelfde over.. Je kan er toch niks tegen doen, en je moet cker niet je leven eronder laten lijden oid..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 10:48

Citaat:
Wat vinden jullie trouwens: tijdens de snelle galop, moet je dan ervoor zorgen dat alle paarden het bij kunnen houden? Dus dat niemand achter raakt. Want dat gebeurde wel vanavond. Ik reed achteraan en Rox was heel relaxed maar voor mij zag ik ook de gaten vallen. Ook tussen Berlingo en voorgangen en ik weet dat Ber dit niet zo prettig vind.

En wat betreft het terugrijden, eerst rustig in draf (na het geven van commando) daarna wachten totdat iedereen aangesloten is en dan stappen?

Of ben ik nou weer zo een gigantisch zeikwijf?

Ik vind je geen zeik wijf, want je hebt gelijk.. Maar het is gewoon heel lastig om als voorste de hele groep goed in te schattten.. En als je het wel goed uit wil laten komen, moet je vaak al zo vroeg op de rem trappen, dat je niet eens een lekker stuk hebt kunnen galloperen, en dat is gewoon dan jammer..
Maar ik begrijp je punt wel hoor.. Soms krijg ik lex oook pas op het laaste moment terug (nouwjaa,, wanneer niet) maar dan wil ik daarna nog wel even kunnen draven.. Anders is het zo ineens..

Maar ik gaa! Kusje Moet naar een famlilie reuniee.. Slapen

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:50

Iriis_ schreef:
fryskhynders schreef:

Dankjewell ! Bloos

Maaruhm.. Me vader heeft het ook steeds over dat meisje enz.. En dat ik bijelkaar moet blijven enzz..
maar ik vind het al ze eng, en dan gaat hij dat ook nog zeggen alsof ik het zelf niet kan bedenken.
Maarja, bij bedoelt het goed natuurlijk..
Weten jullie misschien de plek waar ze is tegen gehouden zegmaar ??

ach ja.. zo zijn ouders nu eenmaal... Hoe vaak mij al wel niet is verteld dat ik mijn drankje niet alleen moet laten staan als ik uitga (of in ieder geval niet meer op moet drinken Knipoog) en al die andere dingen. Maar, voordeel hiervan is wel dat ik echt heel voorzichtig ben en ook op andere mensen let. Ik laat een vriendin van mij in het donker niet zomaar alleen naar huis fietsen of met de bus etc. Dus dat constant vertellen/waarschuwen heeft vast wel nut gehad. (nu gebeurd het niet zo vaak meer dat ze me bepaalde dingen op het hart drukken Knipoog). Maar ja. Ik ken genoeg mensen die er anders over denken en het banketstaaf is dat ik (of andere die hetzelfde zijn als mij) daar de dupe van worden!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:52

Trouwens gisteren op TV was er zo een filmpje. Mensen werden gevraagd of ze een foto van een man wilden maken. Deze man ging op een rand staan en viel op een gegeven moment naar achter (nep natuurlijk). Een van die mensen zette de camera netjes op de rand en begon keihard weg te rennen. Ik vind het echt schandalig dat zulke mensen bestaan!!!!!! Stel je voor dat die man nou net je enige hulp is....

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:11

Jaaa, die had ik ook gezieenn ! Tong uitsteken
Mwoehahah!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:16

Ik ga volgende week uit maar ik ga er echt niet alleen naar teo dat doe ik toch nooit (a)
mag niet eens.
Maare het is echt triest voor haar.
Ze zeiden dat ze naar een hardcore feest was geweest bij het oude eindelijk en dronken was en dat ze de club uit was gegooid en dat ze in een auto is gestapt.....

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:20

Iriis_ schreef:
Citaat:
Wat vinden jullie trouwens: tijdens de snelle galop, moet je dan ervoor zorgen dat alle paarden het bij kunnen houden? Dus dat niemand achter raakt. Want dat gebeurde wel vanavond. Ik reed achteraan en Rox was heel relaxed maar voor mij zag ik ook de gaten vallen. Ook tussen Berlingo en voorgangen en ik weet dat Ber dit niet zo prettig vind.

En wat betreft het terugrijden, eerst rustig in draf (na het geven van commando) daarna wachten totdat iedereen aangesloten is en dan stappen?

Of ben ik nou weer zo een gigantisch zeikwijf?

Ik vind je geen zeik wijf, want je hebt gelijk.. Maar het is gewoon heel lastig om als voorste de hele groep goed in te schattten.. En als je het wel goed uit wil laten komen, moet je vaak al zo vroeg op de rem trappen, dat je niet eens een lekker stuk hebt kunnen galloperen, en dat is gewoon dan jammer..
Maar ik begrijp je punt wel hoor.. Soms krijg ik lex oook pas op het laaste moment terug (nouwjaa,, wanneer niet) maar dan wil ik daarna nog wel even kunnen draven.. Anders is het zo ineens..

Maar ik gaa! Kusje Moet naar een famlilie reuniee.. Slapen

Het meisje dat voorop reed zei ook echt: ik heb gewoon gas gegeven en zag toen Jozele op een gegeven moment niet meer, maar dacht dat komt vast wel goed! Hoe dom kun je zijn!

En die paarden stonden dus allemaal stil! Toen ik aan kwam rijden... echt dom, niet alleen lastig voor mij maar ook absoluut niet goed voor de spieren van de paarden toch?

Ach ja, ik vertrouw dat meisje dat voorop reed trouwens ook niet. Ik heb bij haar niet het idee dat ze het paard onder controle heeft. Onyx neemt tijdens de les ook regelmatig een loopje met haar (noem je dat zo?), daarnaast toont ze weinig begrip naar de andere groep. Ik ben zo opgelucht iedere keer als zij weer eens niet op komt dagen!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:21

Astor schreef:
Ik ga volgende week uit maar ik ga er echt niet alleen naar teo dat doe ik toch nooit (a)
mag niet eens.
Maare het is echt triest voor haar.
Ze zeiden dat ze naar een hardcore feest was geweest bij het oude eindelijk en dronken was en dat ze de club uit was gegooid en dat ze in een auto is gestapt.....

Zijn dit niet allemaal nog steeds geruchten? Ik ben trouwens wel benieuwd wat er nou precies is gebeurd! En voornamelijk wie het was, het zou zomaar je buurman/jongen (ok.. laten we niet sexistisch doen het kan natuurlijk ook een vrouw zijn Knipoog kleine kans Tong uitsteken). kunnen zijn!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:23

Ik zou het niet weten..
dat heb ik gehoord in ieder geval maar het kunnen natuurlijk best geruchten zijn Knipoog
maar over hoe en door wie ze is omgebracht zal denk ik niet worden prijssgegeven Knipoog
moeten eerst sextie verichten enzo

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:27

Astor schreef:
Ik zou het niet weten..
dat heb ik gehoord in ieder geval maar het kunnen natuurlijk best geruchten zijn Knipoog
maar over hoe en door wie ze is omgebracht zal denk ik niet worden prijssgegeven Knipoog
moeten eerst sextie verichten enzo

Waarschijnlijk zijn de meeste sporen al verdwenen doordat ze zo lang in het water heeft gelegen :S. Maar de doodsoorzaak zouden ze toch al een beetje moeten weten. Bij verstikking/wurging zie je meestal afdrukken in de nek etc.

Maar ja, dat gaan ze natuurlijk niet naar buiten brengen voordat het echt zeker is, of iets dergelijks.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:29

Nee dat zei ik al zegaan het nog niet naar buiten brengen Knipoog
Maar ze blijkt dus al paar weken in het water te hebben gelegen..
Maja vind het nog steeds sneu.

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:39

Liisette_ schreef:

Kijk het is natuurlijk vervelend wat er gebeurt, voor die ouders, vrienden, kenissen, maar je moet er zelf niet bang voor worden. Natuurlijk kan het ooit eens gebeuren, maar als jij al bang over straat gaat en het ook zo laat merken wordt je vanzelf gek. Gewoon 's avonds de plekken vermijden als Spoorbanpad en Bos van Onverzettelijke en het komt wel goed. En als meisje helemaal beter niet 's avonds alleen over straat gaan.

Ik ken ook iemand die neergestoken is op de Grote markt. Maar hoe lastig het ook klinkt, die dingen gebeuren. En voor Cassandra gebeurde ze ook, maar wat ik me nou afvraag. Stel het is waar, dat ze dronken was, er uit is gegooid en toen in een auto gestapt is. Waren er geen vrienden bij? Ik zou nooit een vriendin die dronken is in haar eentje laten...

Maarja iets heel anders, ik wil ook weer naar buiten! Ik ben gewoon nog niet geweest, kunnen we Frans niet een keer zover krijgen dat we woensdag naar buiten gaan?? (A)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:47

Jaa, ik word er niet bang van ofzo.
Tis gewoon..
Het is me gevoel..ik kan het niet zo goed uitleggen ! Tong uitsteken

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:48

ik heb echt zin om te springen Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:53

Ik wil ook weer rijden Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 14:14

Trouwens mijn ex-verzorgpony staat nu in mijn proviel =)
er komen ook nog foto's bij te staan, maar dat zal niet vandaag komen.