Noes gefeliciteerd en het lekkers moet je voor mij maar apart houden hoor!
ik ben er zondag ook dus dan kan ik al het lekkers opeten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Falli schreef:Sily schreef:pompompom....wil graag mail als er hier gereageerd wordt maar hij doet het niet, dus even zo proberen hoor.
Bij mij doet ie dat ook niet .. maar ik dacht dat het aan mij lag..
JIPPIE!! SNEL HE!!!!! 

oeps!!!!! hihihihi owke
zo iedereen op een kop koffie getrakteerd hahahahahaha
Anoes haar verjaardag en verder iedereen die onze namen door elkaar heen haalt!!!
waar hebbie um gelaten??
Ko wilde in het begin niet helemaal lekker nageven, maar hoe langer we reden hoe lekkerder hij ging lopen!! Hij wilde steeds plakken in 1 hoek, maar waarsch kon hij gewoon door zijn hoge snelheid de bocht niet door
hihi Ko was wel goed voorwaarts, maar die hoek ik weet niet wat dat was, ik kon hem er steeds met moeite uit krijgenAniet bijna ondersteboven gereden
stom peerd
maar verder wel lekker gereden... heb'em lekker zelf gereden en Mike niet laten rijden (was ik eerst wel van plan)
Zijn vrouwelijke charmes zijn nu bevestigt, maar Ko keek er wel beetje siep....ehh...sip bij
zijn deze even naar mij te pben!??? dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihihihihihihihi

Maar fijn dat ie zo goed liep. Was er echt niets bijzonders met die hoek, zoals een denkbeeldige hengst waar hij/zij wel interesse in had. Krijg je nog leuke veulens ook
Oke, misschien beetje pijnlijke bevalling, maar Ko(rinde) is een dappere merrie-ruin, G(K)o meisje!!! Ik heb vanochtend overigens ook nog naar Ko staan kijken en hij heeft al best heel vrouwelijke wimpers. Wat geef je hem Nous? Hormonen...hihihi!
. Moonlight heeft vanaf dat moment een goede imitatie van 'zoef zoef habibi' gegeven... Ging bietje te hard om nog te kunnen zitten, en het is dat Fallon zo hard aan het werk was met Shampoo, anders had ze blauw gelegen van het lachen...
anders kunnen die arme paardjes jullie ECHT niet meer dragen en dat zou zonde zijn, toch? Ik wacht dus wel tot mijn 27e verjaardag. Misschien dat jullie dan allemaal Nous en Noes uit elkaar kunnen houden en dan dus wel een extra gebakje aankunnen. Nu wordt het bietje veel...
Dus kunnen hij en Blando elkaar gebruiken als boksbal!

Ja joh, wat gek Ireen.