Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:40

Haha goh, dan heb je wat aan je kat. Tong uitsteken 't Is hier overigens wel een echte kattenbuurt, echt teveel katten zitten hier... Nagelbijten / Gniffelen

Vinden onze honden overigens niet erg, onze katten lopen gewoon mee wanneer de honden uitgelaten worden, maar andere katten hoeven niet in de buurt te komen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:45

Oh 8!!!

Wel schattig dat ze meelopen met de honden uilaten!

Onze hond vind katten helemaal geweldig, hier zijn ook meer katten dan honden. En ze zitten altijd in onze tuin op de een of andere manier. Als ze er zitten doe ik heel stil de deur van het slot en zeg ik: Cix! Poes in de tuin! En dan komt hij echt als een idioot aanrennen achter die kat aan. Maar ik doe altijd de deur wat later open omdat ik bang ben dat als hij de kat inhaalt, de kat hem krabt ofzo. Dat willen we niet hebben Hij zal zelf nooit een kat bijten ofzo, zo is hij niet.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:47

Hmm tsja, ik denk dat vooral onze Rottweiler met die katten wil spelen, alleen hij brengt 't zo bot... Nagelbijten / Gniffelen Ik bedoel als jij een kat was en d'r komt een Rottie op je afrennen, zou jij dan NIET in de eerste de beste boom die je tegen komt klimmen? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:49

Hahaha, heb nu al medelijden met de kat Tong uitsteken

Maar ik hou het trouwens voor gezien. Ik ga lekker TV kijken. Morgenochtend ben ik meteen weer van de partij!

Suc6 he morgen! Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:52

Ke dagjes, ik vrees dat je de foto's nog wel te zien krijgt. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 08:09

Gaaaap

Pfoe, eindelijk droog, nu mogen die wolken ook nog vertrekken. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:20

Mogguh! Heeft het geregend dan? Ik heb gewoon tot 10.30u doorgeslapen Slapen Tong uitsteken

Hoe is het gegaan? Je zal vast nog wel bezig zijn! Hopelijk waren de rest van de pensionklanten nog aan het slapen om 09u Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:25

Haha nee ik ben al weer terug. Haha! Ging heel goed, krijg alleen de foto's via mail dus 't duurt nog 'ff, hebben leuke foto's gemaakt, ze kon alleen niet in de bak maar we hebben wel draffoto's in de wei gemaakt. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:29

Aah jammer dat je niet in de bak kon! Maar in de wei is mss wel mooier. Wanneer krijg je de foto's als het goed is?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:33

Vanavond zet hij d'r een paar op internet, en zaterdag krijgen we ze op cd. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:38

Oeeh cool! Mij benieuwen!
Lijkt me ook wel gaaf om zo'n fotoshoot te doen Ja Heb je ook nog foto's met jullie 2tjes of alleen Stees?

Het is trouwens weer heel erg stil op bokt. Bijna geen reltopics, alleen op HAW eentje die dreigt uit de hand te lopen. Het zal wel er wel aan liggen dat het zondag is.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:39

Hij heeft ook wat van ons tweetjes gemaakt, en hij heeft de hond ook op de foto's gezet, hij doet normaal honden maar Stees is ook goed gelukt hoor. Tong uitsteken

Bokt is errug rustig ja... Ik ga maar op HAW kijken... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:43

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:44

Had 't gezien, denk dat jij ondertussen wel weet dat een goed paard geen kleur heeft, maar als je een goed paard tegenkomt met een leuk kleurtje, why not? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:48

Hahaha ja idd. Maar vind het echt raar hoor dat ze per se mijn opmerking eruit kiest en daar weer wat op moet zeggen. Vast niets te doen thuis ofzo Verward

Topic op HAW al gevonden? Ging over een paard dat steigert etc.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:49

Ach ja, zou kunnen... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga zoeken naar 't topic Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:53

Hahaha maar mss doet ze dat bij meer mensen en hebben die ook het idee dat ze dat alleen bij hun doet Tong uitsteken Vind het iig wel grappig.
Topic vind je zo volgens mij, staat bovenaan in HAW.

Mijn moeder begon net vet raar te doen. Ik zit nog geen uur te bokken en ze begint te zeggen dat ik verslaafd ben ofzo Verward Ok, ik vind het leuk om achter bokt te zitten maar verslaafd vind ik een groot woord. Wat moet ik dan doen op zondagochtend? Voor de TV zitten ipv de computer? Nee da's een vooruitgang

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:55

Hmm, heb 't topic gezien, wat ziet die eerste steigerfoto er vaag uit. Verward

Ik vind dat je moeder gelijk heeft, verslaafde... Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:58

Ja die eerste he? Vind het allemaal een beetje vage foto's. Ja

Mooh ben gewoon een computerjunk Tong uitsteken Nee maar eerlijk, wat moet ik dan doen he? Op de bank zitten ofzo Slapen. Dan moet ze maar een eigen paard kopen, dan ben ik de hele dag bij dat paard te vinden. Maar dan ben ik weer teveel bij dat paard en te weinig thuis. Grrr moeders! Ik snap het niet meer.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:59

Haha tsja, kan je beter computeren dan op de bank hangen idd. Tong uitsteken Je kan mss een mini-shet kopen ofzo! Haha! Die zijn cooooool.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:00

Oh, nu word het helemaal mooi! Boos! Ze zijn een lamp aan het ophangen in mijn kamer maar hebbenen geen hulp nodig. Normaal als ik meehelp dan loop ik toch alleen maar in de weg. Nu krijg ik naar mijn kop gegooid dat ik 'zoveel interesse heb in mijn eigen kamer' Verward Moet ik dan gaan toekijken hoe ze die lamp aan het ophangen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:03

Jus_dOrange schreef:
Je kan mss een mini-shet kopen ofzo! Haha! Die zijn cooooool.

Maar daar kan ik niet op rijden (tenzij ik zo'n stijfkop ben die van mening is niet te groot te zijn voor haar shet) en ik wil toch wel lekker veel buitenritten maken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:09

Je kan buiten mennen met een mini poownie. Vork

Volwassenen zijn gewoon een beetje vaag, kunnen ze niks aan doen hoor. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:12

Maar dan moet er ook een kar worden gekocht Tong uitsteken Maar ze zijn wel lief die shetjes. En ze hebben vaak wel speciale kleurtjes!!! Paint shetjes vind ik leuk!

Achja, ik zei het net tegen mijn moeder en mijn pa zei ook al zo van wat is er nou, ze kan toch wel achter de comp zitten? Toen vond mijn moeder het eigenlijk ook best wel stom klinken van haar. Hahaha da's wel tof van mijn moeder, we zijn nooit lang boos op mekaar.

Volwassenen zucht...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:26

Haha ja Shetjes zijn coool, ik wil een Reiningshet Vork

Heb trouwens ook nooit lang ruzie met m'n ouders, maar ze blijven vreemd. Tong uitsteken