't Is hier overigens wel een echte kattenbuurt, echt teveel katten zitten hier... 
Vinden onze honden overigens niet erg, onze katten lopen gewoon mee wanneer de honden uitgelaten worden, maar andere katten hoeven niet in de buurt te komen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

't Is hier overigens wel een echte kattenbuurt, echt teveel katten zitten hier... 
Hij zal zelf nooit een kat bijten ofzo, zo is hij niet. 
Ik bedoel als jij een kat was en d'r komt een Rottie op je afrennen, zou jij dan NIET in de eerste de beste boom die je tegen komt klimmen?

Ging heel goed, krijg alleen de foto's via mail dus 't duurt nog 'ff, hebben leuke foto's gemaakt, ze kon alleen niet in de bak maar we hebben wel draffoto's in de wei gemaakt.

Heb je ook nog foto's met jullie 2tjes of alleen Stees? 

Vind het iig wel grappig.
Ok, ik vind het leuk om achter bokt te zitten maar verslaafd vind ik een groot woord. Wat moet ik dan doen op zondagochtend? Voor de TV zitten ipv de computer? Nee da's een vooruitgang

Nee maar eerlijk, wat moet ik dan doen he? Op de bank zitten ofzo
. Dan moet ze maar een eigen paard kopen, dan ben ik de hele dag bij dat paard te vinden. Maar dan ben ik weer teveel bij dat paard en te weinig thuis. Grrr moeders! Ik snap het niet meer. 
Je kan mss een mini-shet kopen ofzo!
Die zijn cooooool.
Ze zijn een lamp aan het ophangen in mijn kamer maar hebbenen geen hulp nodig. Normaal als ik meehelp dan loop ik toch alleen maar in de weg. Nu krijg ik naar mijn kop gegooid dat ik 'zoveel interesse heb in mijn eigen kamer'
Moet ik dan gaan toekijken hoe ze die lamp aan het ophangen zijn? Jus_dOrange schreef:Je kan mss een mini-shet kopen ofzo!Die zijn cooooool.

Maar ze zijn wel lief die shetjes. En ze hebben vaak wel speciale kleurtjes!!! Paint shetjes vind ik leuk!