en is Roxy er nog?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maxielover schreef:lieziej schreef:Hee!! Ik ben met heel veel mensen samen geweest in de laatste week deze zomervakantie! Het was best wel leuk, alleen zat ik met een "iets minder leuk" meisje op mijn kamer "Annabel" heette ze
Volgens mij ken ik die !! Blond meisje die veel op Obelix (Haf) reed ? Die is zéker irritant !!!Wie ben jij dan ? Want dan zat ik dus ook bij jou in de week...
Ik ben Anne-Sophie, ik weet niet of je dat nog wat zegt ?
luboka schreef:soms denken mensen dat je streng veel zeurt en snel boos bent. je hebt per week met 40 verschillende kinderen te maken die je in goede banen moet leiden en een fantastische week moet bezorgen. dan kan het soms eens voorkomen dat je consequent moet zijn en moet uitleggen dat dat op een bepaalde marnier niet zo werkt en dat het op een andere marnier ook kan. zo heeft elke stal of manege zijn eigen regels en als iedereen zich daar aan houd het voor iedereen en vooral voor de paarden een plezierige week kan worden!!!
luboka schreef:soms denken mensen dat je streng veel zeurt en snel boos bent. je hebt per week met 40 verschillende kinderen te maken die je in goede banen moet leiden en een fantastische week moet bezorgen. dan kan het soms eens voorkomen dat je consequent moet zijn en moet uitleggen dat dat op een bepaalde marnier niet zo werkt en dat het op een andere marnier ook kan. zo heeft elke stal of manege zijn eigen regels en als iedereen zich daar aan houd het voor iedereen en vooral voor de paarden een plezierige week kan worden!!!
Fritsiej schreef:luboka schreef:soms denken mensen dat je streng veel zeurt en snel boos bent. je hebt per week met 40 verschillende kinderen te maken die je in goede banen moet leiden en een fantastische week moet bezorgen. dan kan het soms eens voorkomen dat je consequent moet zijn en moet uitleggen dat dat op een bepaalde marnier niet zo werkt en dat het op een andere marnier ook kan. zo heeft elke stal of manege zijn eigen regels en als iedereen zich daar aan houd het voor iedereen en vooral voor de paarden een plezierige week kan worden!!!
Weet je, volgens mij ben jij EvelynLuboka.. zo heet je paard toch?!
AmmieJ_ schreef:Ik ben er ook geweest,
maar vond het er niet veel aan. Vooral het oude vrouwtje daar was onaardig! Echt een bot mens!
We mochten voor het slapen gaan niet eens een sigaretje roken, en de meiden van 17 moesten zelfs al om kwart over 9/half 10 gaan slapen!
Voor de rest wel lekker verzorgd met de aparte kamers en de doucheruimte die daar bij in zat!
Ook de leuke Jantje smit muziek was erg leuk:D
Groetjes!
Fritsiej schreef:AmmieJ_ schreef:Ik ben er ook geweest,
maar vond het er niet veel aan. Vooral het oude vrouwtje daar was onaardig! Echt een bot mens!
We mochten voor het slapen gaan niet eens een sigaretje roken, en de meiden van 17 moesten zelfs al om kwart over 9/half 10 gaan slapen!
Voor de rest wel lekker verzorgd met de aparte kamers en de doucheruimte die daar bij in zat!
Ook de leuke Jantje smit muziek was erg leuk:D
Groetjes!
Ik vind Fenneke echt een top wijf om zo maar te zeggen! Serieus!Esther ook.. kan eigelijk weinig mensen verzinnen die ik verselijk vind.