viewtopic.php?f=59&t=609717&p=17662181#p17662181
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha nee hoor, grapje. Hoe laat moet jij zelf rijden, Shir?
Gelukkig is jullie winkel niet ondergelopen.

AnneOmie schreef:Hallooooo![]()
Ben er nog hoor maar ondertussen even onder douche geweest enzo.
Bah morgen weer werken![]()
Wat een overstroming zeg Bren bij jullieGelukkig is jullie winkel niet ondergelopen.
Ja vond het ook erg lief dat ze me een smsje stuurde. Ze zei: ik dacht wel dat je het wou weten dus ze smste me even dat hij was weggevlogen![]()
Volgende x gaan we wel weer mee. Had dit weekend al beloofd om zaterdag en zondag bij mijn moeder te eten. Ieder weekend Maccen is niet echt goed voor mijn slanke lijn
pascha7 schreef:hey shir
echt erg.
Ik neem ook wel aan dat andere mensen dat niet doen... JIJ betaalt toch voor je les? Bij een normale lesgever ga je als toeschouwer ook niet allerlei vragen stellen.. haha ik zie het al gebeuren
Dabo schreef:Aggut, die arme zwaluw! Gelukkig heeft ie het overleefd he.
Ik ga shirley's les niet echt verstoren hoor, dat was maar een grapjeIk neem ook wel aan dat andere mensen dat niet doen... JIJ betaalt toch voor je les? Bij een normale lesgever ga je als toeschouwer ook niet allerlei vragen stellen.. haha ik zie het al gebeuren
![]()
maar hoe laat rij jij nou, Shir?
Oh, zou Marieke ook niet meerijden dan? Die is nu op vakantie..?!
pascha7 schreef:ik kom ook kijken
miss zit ik dat wel met me poot in het gips want ik hoor donderdag wat ze gaan doen
bibber bibber
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:ik kom ook kijken
miss zit ik dat wel met me poot in het gips want ik hoor donderdag wat ze gaan doen
bibber bibber
Dan gaan ze toch niet meteen je voet verbouwen? A joh als je in t gips komt dan zal ik mijn naam er op zetten whahahahah.
En asl t gips er af mag.... stinken! En overal op je been die viese lange zwarte haren hahahaha. Ik spreek uit ervaring dat snap je.

Dabo schreef:Ik weet ook nog niet hoelaat ik kan komen, ligt eraan of die schat van mij met de trein naar z'n werk gaat, dan heb ik de auto!
Als hij met de auto naar z'n werk gaat moet ik wachten tot ie thuis is, en kan ik er niet voor half 5 zijn....
(ik kijk hem wel lief aan, dat hij met de trein gaat)
Denk je dat ze je meteen in het gips gieten dan, Bren..? aiaiai
pascha7 schreef:hou op anders ga ik dus niet heen
Dabo schreef:Jamaar, zullen ze dat donderdag meteen al doen dan...
haha Shirley.. ik zie het al voor me, van die lange zwarte stinkende haren! hahahaha blehhhhhhhh
en met gips is het maar aftewachten of het genoeg krimpt en ander alsnog opereren Dabo schreef:Jamaar, zullen ze dat donderdag meteen al doen dan...
haha Shirley.. ik zie het al voor me, van die lange zwarte stinkende haren! hahahaha blehhhhhhhh
pascha7 schreef:Dabo schreef:Jamaar, zullen ze dat donderdag meteen al doen dan...
met een operatie ben ik mooi klaar dan kan ik weer opnieuw leren lopen en daar stat een half jaar vooren met gips is het maar aftewachten of het genoeg krimpt en ander alsnog opereren
pascha7 schreef:me enkelbanden wordt een stuk vanaf gehaad en dat de de dokter zelf gezet