stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 21:30

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:33

Fijn voor de vogel, en voor jou Anky! Lief idd dat Laura je n sms stuurt. Ja Nancy en Edith waren ook even mac-en. Gezellig. Gaan jullie de volgende x wel mee?

Ik heb zin in de les v Antoine de Bodt donderdag! Ik wil ook wat andere lessen kijken dus ben wel veel op stal dan. Hoor v meerdere mensen dat ze gaan kijken, hoop niet dat ze heel veel gaan vragen aan hem, want degene die op dat moment les heeft betaald daar 45 euro voor voor 3 kwartier.... elke minuut telt zeg maar... De meeste vragen zijn voor de ruiter niet van belang. Hans zei ook al te komen en een aantal vragen te hebben aan hem, dus ik zei m al dat hij om 18.30 uur klaar was met les geven, ik hoop dat ie dat begrijpt hihi. Wel lollig vond ik dat Hans vd week zei dat ik een heel ander paard reed met Ilion nu hij weer beter is gaan lopen. Dat voel ik zelf ook want hij loopt niet meer zo over de buitenschouder weg en ik trek m niet meer zo naar binnen en dat voelt veel beter. Dus wie weet start ik ooit nog Z hahahahahahaha.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:37

Anybody home?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 21:38

hey shir

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:45

hoooi!!
Ik kom donderdag ook kijken hoor, en je les verstoren Tong uitsteken Tong uitsteken haha nee hoor, grapje. Hoe laat moet jij zelf rijden, Shir? Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:46

Hallooooo Tong uitsteken

Ben er nog hoor maar ondertussen even onder douche geweest enzo.

Bah morgen weer werken Misselijk

Wat een overstroming zeg Bren bij jullie Bloos! Gelukkig is jullie winkel niet ondergelopen.

Ja vond het ook erg lief dat ze me een smsje stuurde. Ze zei: ik dacht wel dat je het wou weten dus ze smste me even dat hij was weggevlogen Haha!

Volgende x gaan we wel weer mee. Had dit weekend al beloofd om zaterdag en zondag bij mijn moeder te eten. Ieder weekend Maccen is niet echt goed voor mijn slanke lijn Tong uitsteken

Ik kom niet kijken donderdag want moet werken. Ik neem aan dat mensen wel begrijpen dat ze niet zomaar een les kunnen verstoren Verward

Omar heeft lekker op het land gestaan vandaag en vanavond nog even gereden tot de vogel tegen de spiegel sloeg. Was gelukkig wel net klaar met uitstappen. Ging wel lekker gelukkig.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 21:48

AnneOmie schreef:
Hallooooo Tong uitsteken

Ben er nog hoor maar ondertussen even onder douche geweest enzo.

Bah morgen weer werken Misselijk

Wat een overstroming zeg Bren bij jullie Bloos! Gelukkig is jullie winkel niet ondergelopen.

Ja vond het ook erg lief dat ze me een smsje stuurde. Ze zei: ik dacht wel dat je het wou weten dus ze smste me even dat hij was weggevlogen Haha!

Volgende x gaan we wel weer mee. Had dit weekend al beloofd om zaterdag en zondag bij mijn moeder te eten. Ieder weekend Maccen is niet echt goed voor mijn slanke lijn Tong uitsteken

hahaha net niet had niet 5 min langer moeten gieten want dan had het wel de winkel in gekomen want bij de buiren kwam het wel al naar binnen Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:59

pascha7 schreef:
hey shir

He Bren!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:00

Het zal je maar gebeuren zeg dat je huis/winkel zo volloopt Bloos! Scheve mond echt erg.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:03

Aggut, die arme zwaluw! Gelukkig heeft ie het overleefd he.

Ik ga shirley's les niet echt verstoren hoor, dat was maar een grapje Tong uitsteken Ik neem ook wel aan dat andere mensen dat niet doen... JIJ betaalt toch voor je les? Bij een normale lesgever ga je als toeschouwer ook niet allerlei vragen stellen.. haha ik zie het al gebeuren Tong uitsteken
maar hoe laat rij jij nou, Shir?
Oh, zou Marieke ook niet meerijden dan? Die is nu op vakantie..?!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:04

Jee Bren zie die foto's nu pas... wat n water zeg! Niet normaal zeg!
Gelukkig idd dat t niet de winkel in kwam of jullie huis!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:09

Dabo schreef:
Aggut, die arme zwaluw! Gelukkig heeft ie het overleefd he.

Ik ga shirley's les niet echt verstoren hoor, dat was maar een grapje Tong uitsteken Ik neem ook wel aan dat andere mensen dat niet doen... JIJ betaalt toch voor je les? Bij een normale lesgever ga je als toeschouwer ook niet allerlei vragen stellen.. haha ik zie het al gebeuren Tong uitsteken
maar hoe laat rij jij nou, Shir?
Oh, zou Marieke ook niet meerijden dan? Die is nu op vakantie..?!

Mariek doet niet mee deze x. Ik rij geloof ik om 15.15 uur tot 16.00 uur heb paar x geruild dus weet niet helemaal meer...
Asl men te veel aan m gaat vragen tijdens mijn les zeg ik daar wat van, maar niet iedereeen is zo gebekt als ik zeg maar hahahah. Dus dan vind ik t banketstaaf voor diegene. En ookal is het een les waarbij iedereen kan rijden en zo het is geen gewone les, in die zin dat hij niet elke week komt en hij wel bekend is en een heel andere manier heeft van rijden en totaal andere opvattingen. Ach weet je, ik heb er gewoon zin in en ik zie wel hoe t loopt. Je mag wel kijken hoor Ellen, leuk!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:10

ik kom ook kijken
miss zit ik dat wel met me poot in het gips want ik hoor donderdag wat ze gaan doen
bibber bibber Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:15

pascha7 schreef:
ik kom ook kijken
miss zit ik dat wel met me poot in het gips want ik hoor donderdag wat ze gaan doen

Dan gaan ze toch niet meteen je voet verbouwen? A joh als je in t gips komt dan zal ik mijn naam er op zetten whahahahah.
En asl t gips er af mag.... stinken! En overal op je been die viese lange zwarte haren hahahaha. Ik spreek uit ervaring dat snap je.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:15

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:
ik kom ook kijken

Dan gaan ze toch niet meteen je voet verbouwen? A joh als je in t gips komt dan zal ik mijn naam er op zetten whahahahah.
En asl t gips er af mag.... stinken! En overal op je been die viese lange zwarte haren hahahaha. Ik spreek uit ervaring dat snap je.

hou op anders ga ik dus niet heen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:16

Ik weet ook nog niet hoelaat ik kan komen, ligt eraan of die schat van mij met de trein naar z'n werk gaat, dan heb ik de auto!
Als hij met de auto naar z'n werk gaat moet ik wachten tot ie thuis is, en kan ik er niet voor half 5 zijn.... Verdrietig
(ik kijk hem wel lief aan, dat hij met de trein gaat)

Denk je dat ze je meteen in het gips gieten dan, Bren..? aiaiai Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:17

Dabo schreef:
Ik weet ook nog niet hoelaat ik kan komen, ligt eraan of die schat van mij met de trein naar z'n werk gaat, dan heb ik de auto!
Als hij met de auto naar z'n werk gaat moet ik wachten tot ie thuis is, en kan ik er niet voor half 5 zijn.... Verdrietig
(ik kijk hem wel lief aan, dat hij met de trein gaat)

Denk je dat ze je meteen in het gips gieten dan, Bren..? aiaiai Ach gut

als ze niet gaan opereren wel dan loop ik 6weken in het gips minimaal

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:20

pascha7 schreef:
hou op anders ga ik dus niet heen

Gips op zich doet geen pijn hoor... Wacht nu maar eerst rustig af want ik denk niet dat je meteen in t gips gaat en anders heb je t maar meteen gehad! Het moet toch als ze t nodig vinden. Dit is ook geen doen steeds pijn in je pootje!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:21

Jamaar, zullen ze dat donderdag meteen al doen dan...

haha Shirley.. ik zie het al voor me, van die lange zwarte stinkende haren! hahahaha blehhhhhhhh

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:23

Dabo schreef:

haha Shirley.. ik zie het al voor me, van die lange zwarte stinkende haren! hahahaha blehhhhhhhh

met een operatie ben ik mooi klaar dan kan ik weer opnieuw leren lopen en daar stat een half jaar voor Boos! en met gips is het maar aftewachten of het genoeg krimpt en ander alsnog opereren

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:25

Dabo schreef:

Ik schrok me rot toen ik dat had maar t bleek normaal en stinken! Van t zeet en omdat het niet weg kan blijft t broeien hahahaha. maar even onder de douch en t scheermesje er over heen en niemand die er wat v zag! Helaas was mijn onderbeen heel wit en nog dunner dan t andere (ja dat kan!)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:28

pascha7 schreef:
Dabo schreef:

met een operatie ben ik mooi klaar dan kan ik weer opnieuw leren lopen en daar stat een half jaar voor Boos! en met gips is het maar aftewachten of het genoeg krimpt en ander alsnog opereren

Ik heb 3 x opnieuw moeten leren lopen en het heeft nog nooit een half jaar gekost hoor! En ik had hele zware operaties aan mijn heup gehad: been los zagen, draaien en met pennen vast zetten. En dat 3 x! Valt allemaal wel mee hoor Bren!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:30

me enkelbanden wordt een stuk vanaf gehaad en dat de de dokter zelf gezet

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:30

pascha7 schreef:
me enkelbanden wordt een stuk vanaf gehaad en dat de de dokter zelf gezet

en heb met mensen gepraat die het ook hebben laten doen en die zijde het ook

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:36

Lijkt me wat overdreven hoor Bren. Maar miss bedoelen ze dat je er al met al een half jaar mee bezig bent? En t leren lopen stelt niet veel voor want je kan al lopen alleen ben je eerst niet sterk genoeg om t te doen en dat moet je opbouwen. Maar banden zijn altijd minder heftig dan botten....
A joh we slepen je er wel door heen hoor! Anders vragen we n rolstoel voor je en duwen we je overal heen hahahaha.
Weet je het heeft geen zin je er druk over te maken want t moet toch als t nodig is.Dit wil je toch ook niet? Als ze er wat aan kunnen doen is t juist fijn dan ben je hier straks vanaf!
En dan zit je over een paar maanden weer op Pas!