stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 18:13

Caresh schreef:
Nou weet je wat, dan ruilen we af en toe.. dan neem jij vincent soms. En ik Flurk wel mee aan de hand. ( ervaring in 3 jaar naast een jong ding lopen dus dat zit wel okee) En ik vertrouw jou helemaal met Vincent, dus dat zit ook wel goed.

oke dat doen we zeker een keertje

Caresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 12:39

Nou heb vandaag les gehad met rijden van Peggy. Tis een wereld van verschil hoor Haha! Dus ga het morgenochtend s zelf uitproberen.. kijken hoever we komen zo met zijn tweetjes.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 20:03

ben vanmiddag nog even bij je kanjer wezen kijken en zag er goed uit geen dikke benen of andere gekke dingen.
Hij stond heerlijk te eten het was nl tegen 17:00 uur

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 20:03

Caresh schreef:
Nou heb vandaag les gehad met rijden van Peggy. Tis een wereld van verschil hoor Haha! Dus ga het morgenochtend s zelf uitproberen.. kijken hoever we komen zo met zijn tweetjes.

wel even laten weten hoe het gaat he?

Caresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 20:56

Flurk schreef:
Caresh schreef:

wel even laten weten hoe het gaat he?

ja doe ik Haha! En lief dat je even bent wezen kijken. Ik was aan het twijfelen of ik rond die tijd nog zou gaan om even te stappen. Maar had ook ouderavond vanavond en dan is het al zo haasten ook met eten enzo dat ik het maar zo heb gelaten. Ben blij dat hij er okee bij stond.
Ik was er bij toen Flurk naar buiten ging vanmorgen. Die heeft lekker staan te ouwehoeren Haha! Zal er van de week als het weer s zo uitkomt dat hij naar buiten gaat als ik er ben een filmpje van maken.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 10:36

dat zou ik leuk vinden want ik hoor van iedreeen hoe die zich gedraagd maar als ik erbij ben is hij altijd netjes opgevoed

Caresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 12:16

ja dat is hetzelfde met vincent.. zodra er anderen bij zijn is meneer de netheid en meewerkendheid zelve. Tot het door dringt dat we alleen zijn, dan wil er nog wel s wat gebeuren. Maar goed, vandaag was hij super braaf hoor. Maar ik heb alleen gestapt, dacht dat ik er in bleef van de spierpijn. Morgen een vrije dag voor meneer. En Donderdag aan de longe.. Vrijdag weer les. Dus dat komt helemaal goed Haha!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:03

Hallo Mensen,

Ik sta niet bij verboon, maar de pony waarop ik heb leren rijden wel, als 'ie nog leeft.
Zijn naam is Quintet en hij is van 2 juni 1979.
Fjord x Arabier, kleur bruin.

Iemand enig idee of 'ie nog leeft?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 20:06

Liesje89 schreef:
Hallo Mensen,

Ik sta niet bij verboon, maar de pony waarop ik heb leren rijden wel, als 'ie nog leeft.

die heeft of staat toch op stal Zeeuw?
aan de groeneweg

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 20:07

vandaag nog even wezen kijken bij Flurk en hij had net kuil gekregen dus maar in zijn hok gelaten en toen natuurlijk nog effe een check bij Vincent gedaan en alles oke bevonden

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:19

Flurk schreef:
Liesje89 schreef:
Hallo Mensen,

die heeft of staat toch op stal Zeeuw?
aan de groeneweg

Daar heeft hij inderdaad ook gestaan. Weet niet of 'ie daar weer terug naartoe is? In de tijd dat mijn zus hem verzorgde stond ie daar wel in ieder geval, in de tussentijd heeft hij bij verboon gestaan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 18:07

ik zal eens kijken of hij er staat want ik ken de paarden eigenlijk nog niet zo

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 13:46

Ik heb mijn menhoofdstel aan gedaan en ben lekker met hem de binnenbaan in gegaan.
Door de oogkleppen kon hij mij niet zien en zo heb ik het stapje voor stapje uitgebouwd en heb er heerlijk een half uurtje achter gelopen met veel over de hoefslag want dan had hij aan leuning van de wand.
Om het hem moeilijker te maken had ik 3 balkjes op de grond gelegd waar hij tussendoor moest en later overheen.
Met mijn menzweep heb ik hem mooi begrenst en hij deed het alsof hij het al vaker had gegedaan.
Kortom hij snapte het eigenlijk wel goed
Kortom ik ben dus weer een stapje dichter bij mijn aanspaning aan het komen
Jippy ik ben blij

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:11

Flurk schreef:
ik zal eens kijken of hij er staat want ik ken de paarden eigenlijk nog niet zo

Toen ik er was, ooit, jaren geleden Tong uitsteken stond ie in de oude stallen (rechterstalingang) en dan meteen links...

Caresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:07

Nou lekker gereden vanmorgen, tot mijn spier knap zei. Jammer, maar morgen weer een dag:) De les ging goed, moet nog wel heel erg letten op mijn houding, maar hij is een heel stuk meer voorwaarts. Kan de knelpunten bij mezelf herkennen en er op een positieve manier mee omgaan en ombuigen tot een situatie zoals ik het wil. Hij zoekt wel maar accepteerd het wanneer het antwoord een nee is. Dus al met al, we groeien in positieve zin:D
En we zijn er nog lang niet.. maar goed.. het vertrouwen dat het goed komt is er helemaal Lachen

En Lida.. hoe is het met je spierpijn meid? Leuk gehad gisteren?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 14:15

spierpijn wordt met de minuut erger
haha
o zelf lachen voel ik in mijn buikspieren

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 14:23

Hoi hoi,

Ik heb heel de tijd dit topic wel bijgehouden hoor Haha!
Maar hoe is het nu op stal daar ? Alles nog goed ?:)

De paardjes hebben het heel erg naar hun zin op hun stal Lachen
Ik ziie de shet nu ook lekker liggen in de stal (L)
Liief toch ? en dan kan ik er lekker bij gaan zitten Haha!

Amarat die gaat nu alweer een beetje praatjes krijgen, hij word weer druk, maar ik krijg hem nu wel elke keer aan de teugel Pling
Opzich ook wel grappig als hij druk is maar niet altijd, dan denk je lekker rustig te kunnen rijden en dan loopt hij helemaal te springen enzoo, en bokken, geak beest is het toch Tong uitsteken

maar allebij zijn ze echt nogsteeds super liief Haha!(L)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:10

fijn dat het zo lekker gaat op smd voor je Fammiie_x
Op Verboon gaat alles z'n gangetje
het erf wordt bestraat aan de voorkant dus das een verbetering
de rijbak blijft goed te rijden ondanks de regenbuien alleen de longeercirkel staat wel eens een beetje blank in het midden
ik heb het nog erg naar mijn zin daar en mijn paardje ook dus wij blijven daar nog wel een poosje staan

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 20:09

Zo het is alweer enige tijd geleden en ik kan melden dat ik de pony Quintet niet heb kunnen vinden.
Vandaag wel Flurk weer eventjes aan de lange lijn gehad en voor een 2e keer ging het zo goed dat ik zelfs een stukje met hem op het erf heb gelopen
Ook van een kar stro lossen had hij niets terwijl hij door de oogkleppen hier toch niet echt zicht op had

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 18:00

ik praat een beetje in mijn eendje maar das niet zo erg
ik weet dat deze boodschap de juiste doelgroep bereikt
dus hier weer een vervolg
Vandaag met Flurk aan de lange lijnen de openbare weg op gewweest (met hulp ernaast voor het geval dat) nou alles ging perfect op 1 dingetje na en toen had ik assistentie nodig en die had haar handen vol
paard wilde vluchten voor een brandende ton afval (en terrecht uit paarden oogpunt gezien) dus alle zeilen bijzetten en samen hebben we het prima op gelost

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:44

Wel gezellie zo in je eentje he?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 19:47

doppie45 schreef:
Wel gezellie zo in je eentje he?

geeft niet word ik tenminste niet tegengesproken en de reacties krijg ik toch wel
dus zeker gezellig ja
ga er denk ik nog een paar openen en auteursrechten op zetten

Caresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:13

Jammer dat ik er niet was.. dacht dat je op druk zou zijn Boos!
Anyway.. ik was er vanavond.. heb m buiten gehad en ben op drollenjacht geweest.. duurt echt eeuwen voor ik ieder drolletje afzonderlijk heb weten te isoleren uit die box van m. Weet niet wat ie doet hoor, maar de helft ligt begraven ( echt overal wel een bergje) en de rest is blijkbaar goed genoeg om doorheen te wandelen en dan als korrelmateriaal te verspreiden. Dus al in al goed een half uur bezig geweest om alles eruit te krijgen.. wat ook gelukt is, dus weer lekker schoon. Nu maar zien hoe lang het zo blijft. Heb er 2 dagen terug 3 nieuwe balen ingemikt.. dus hoop dat het nu weer een maandje duurt voordat ie weer te vies is om aan te pakken Lachen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 20:11

zo vandaag lekker met Vincent en Flurk in de binnenbaan gewandeld het regende zo enorm.
Daarna heeft Caresh mijn pony vastgehoudewn en ben ik eens op z'n rug geklommen maar daar ging ik gauw wwer vanaf want er was geen lol aan. Hij kende het spelletje al.
Toen maar lekker even vastgezet aan 2 touwen in de buurt van Vincent zijn stal en z'n manen geknipt want ja die groeien wel gewoon door.Nu is hij tenminste weer netjes

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 21:04