En zal ik doen hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En zal ik doen hoor!
Dat is toch ook zonde
Naja.. laatste nacht wel ff 4 uurtjes geslapen! Anders konden we zondag niet op ons paardje blijven zitten.
En Jacq ging idd hard 

kizz_rianne schreef:Ik ben er ook geweest, het sprak me wel aan omdat je lekker veel op je paard zit!Toen ik er was viel het tegen, slechte organisatie. Kreeg maar 2x per dag te drinken (dat is echt vééls te weinig voor op 1 dag).
Bovendien was ik toen van m'n paard gevallen omdat ik nog niet zo goed kon rijden.
Maar ik had gekneusde ribben, had er hartstikke veel last van, maar niemand controleerde mij even. Hartstikke slecht, had eventueel ook inwendige bloeding kunnen krijgen, dus ben na het kamp direct langs een dokter geweest.
lekker met je paard omgaan zonder er op te zitten vind ik net zo leuk!
Willeke1991 schreef:WOW!! Nogmaar 25?! Sjonge wat gaat het hard zeg!
Willeke1991 schreef:Nee, alles is nu zo veranderd en Grani is al verkocht. En ik heb nu mn eigen paardje waar ik al druk genoeg mee ben!!
Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant: Iedereen zegt dat ze sfeer heel anders is, omdat alles al verkocht is en alles is zo veranderd!!
Ga jij nog wel?