manege "de hazelhorst"

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: manege "de hazelhorst"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 18:53

okeey ben ik weer Clown

chrisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:29

gegroet

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:28

Ik heb geloof ik nu geen foto van Jappeloup, maar ik ga denk ik vrijdag toch weer foto's en filmpjes maken. Wil ik ook wel even een foto van Jappeloup maken. Tong uitsteken Trouwens wat is het topic ineens snel gegaan zeg! Bloos! Zijn er dus best veel op kamp geweest!

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 17:13

haha ja inderdaad vet snel,, en super gezellig ik heb ook geen foto van japploup maar reed rij er wel vaak op

trouwens ik wou chrisjee en siebjelover nog ff welkom heten Tong uitsteken het word zeer gezellig door jullie,,

ik ben een keer naar kamp geweest maar vond het toen nog niet zo leuk was daar net nieuwe ongeveer en toen bij isabella op de kamer was toen een beetje kattig maja..

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:17

Ik ben er 2x op ponykamp gweest de eerste keer reed ik op flosje (zoiets :p) en 2de keer op Jappeloupe die vond ik geweldig, maar ik vond het echt geen leuke manege al die mensen hebbe kapsones vind ik vooral die dochter isabelle ofzo.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 11:22

mee eens...
met Janne ...
Ik vind het op zich wel een grappige manege maar ik moet stoppen omdat ik menles neem met me shetten... krijgen ze mooi meer aandacht en bewegen... en manon stopt omdat ze er is afgevallen en nu mag ze niet meer ( zitten bepaalden redenen achter niet omdat ze 1 keer gevallen is..)

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 13:13

esther_sonja schreef:
mee eens...
met Janne ...
Ik vind het op zich wel een grappige manege maar ik moet stoppen omdat ik menles neem met me shetten... krijgen ze mooi meer aandacht en bewegen... en manon stopt omdat ze er is afgevallen en nu mag ze niet meer ( zitten bepaalden redenen achter niet omdat ze 1 keer gevallen is..)

wou net zeggen,, omdat je er af valt hoef je er nog niet mee te stoppen ik val er ook wel eens af:P maar leuk voor je dat je menles gaat nemen

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 18:42

zitten er niet meer mensen op de hazelhorst of willen ff hun woordje kwijt

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:01

Ik zag Isabelle rijden op Jumping Amsterdam..

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 20:04

haha leek me wel grappig of niet

reed ze mooi dan??

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 11:19

Springen, lichte tour volgens mij. Ze was niet door naar de barrage.

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:01

Ik heb vrijdag heerlijk met Jorrit gesprongen! Cool

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 18:58

haha
lekker
ik heb zaterdag op jappeloup gesprongen was wel mooi Haha!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:05

Voor mij is het ook heel wat jaartjes geleden dat ik op de Hazelhorst ben geweest. Ik verzorgde toen Alabama met haar veulen Kentucky, dus dat is ook al 15 jaar geleden nu. Ik ben een paar jaar op kamp geweest en ook zelf een keer leiding geweest.
De paarden die ik nog ken uit die tijd zijn: Dandy, Sjaak, Verona, Katrien, Max, Arona, Aurora, Lena, Winnetou, Minister, Rakker, Sjimmie, Sjors, Lisa, Marie, Francis, Lotte, Samantha, Bombay, Ivonne, Isabelle, Jericho, Jasmijn, Belleami, Hantia, Holina, Elina, Sandokan, Joukje, Silverster, Evita, Jeldina, Tivonne, Oklahoma, Polarfart, Hurricane en vast nog wel veel meer.
Ik ben ook met Fred en Rick meegeweest naar een CK, toen Jericho, Jasmijn, Hurricane, Joukje en nog een aantal andere merries opmoesten voor het ster/keurpredikaat. Ik heb toen met mijn vriendin alle paarden gewassen en ingevlochten en op de keuring warmgestapt aan de hand. Een hele belevenis waar ik ontzettend veel van heb geleerd. Ik heb zo wie zo heel veel geleerd op deze manege, waar ik nu nog steeds met plezier op terug kijk. Ik ben nu de volgende generatie aan het pushen om daar op ponykamp te gaan, dus wie weet kom ik daar nog wel eens Knipoog

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 14:37

suffie schreef:
Voor mij is het ook heel wat jaartjes geleden dat ik op de Hazelhorst ben geweest. Ik verzorgde toen Alabama met haar veulen Kentucky, dus dat is ook al 15 jaar geleden nu. Ik ben een paar jaar op kamp geweest en ook zelf een keer leiding geweest.
De paarden die ik nog ken uit die tijd zijn: Dandy, Sjaak, Verona, Katrien, Max, Arona, Aurora, Lena, Winnetou, Minister, Rakker, Sjimmie, Sjors, Lisa, Marie, Francis, Lotte, Samantha, Bombay, Ivonne, Isabelle, Jericho, Jasmijn, Belleami, Hantia, Holina, Elina, Sandokan, Joukje, Silverster, Evita, Jeldina, Tivonne, Oklahoma, Polarfart, Hurricane en vast nog wel veel meer.
Ik ben ook met Fred en Rick meegeweest naar een CK, toen Jericho, Jasmijn, Hurricane, Joukje en nog een aantal andere merries opmoesten voor het ster/keurpredikaat. Ik heb toen met mijn vriendin alle paarden gewassen en ingevlochten en op de keuring warmgestapt aan de hand. Een hele belevenis waar ik ontzettend veel van heb geleerd. Ik heb zo wie zo heel veel geleerd op deze manege, waar ik nu nog steeds met plezier op terug kijk. Ik ben nu de volgende generatie aan het pushen om daar op ponykamp te gaan, dus wie weet kom ik daar nog wel eens Knipoog

wat leuk dat je er zo veel lol had op de manege.. ik leer er zelf ook heel veel gelukkig maar haha Vork

chrisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:12

zo, wat een drukte

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:17

Suffie, dan ben jij er in dezelfde periode op ponykamp geweest als ik (1992-1994)! Alle paarden die je opnoemt herken ik ook nog. Ik heb inderdaad ook samen met een vriendin een keer geholpen met het keuringsklaar maken. Onze 'poetsmerrie' (Fabiola) moest dat jaar naar de keuring. Ik kan me vooral nog een groepje Franssprekende Belgen herinneren. Die jongens moeten altijd feest hebben gehad op het ponykamp: een hele groep meiden en maar een handvol jongens! Ze hadden erg veel fans!
Ik lees verschillende keren dat Isabelle verwend wordt genoemd, maar vergeet niet dat haar ouders keihard moeten werken voor de manege en fokkerij. Als je jong bent, lijkt het misschien ideaal om op een manege op te groeien, maar ze heeft altijd alle aandacht moeten delen, zeker in de zomermaanden. Persoonlijk zou ik niet willen ruilen...

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 16:13

Hobby schreef:
Suffie, dan ben jij er in dezelfde periode op ponykamp geweest als ik (1992-1994)! Alle paarden die je opnoemt herken ik ook nog. Ik heb inderdaad ook samen met een vriendin een keer geholpen met het keuringsklaar maken. Onze 'poetsmerrie' (Fabiola) moest dat jaar naar de keuring. Ik kan me vooral nog een groepje Franssprekende Belgen herinneren. Die jongens moeten altijd feest hebben gehad op het ponykamp: een hele groep meiden en maar een handvol jongens! Ze hadden erg veel fans!
Ik lees verschillende keren dat Isabelle verwend wordt genoemd, maar vergeet niet dat haar ouders keihard moeten werken voor de manege en fokkerij. Als je jong bent, lijkt het misschien ideaal om op een manege op te groeien, maar ze heeft altijd alle aandacht moeten delen, zeker in de zomermaanden. Persoonlijk zou ik niet willen ruilen...

over isabelle heb je wel gelijk maar er staat ook dat ze mischien wel een beetje verwend zijn
maar ze kan ook heel aardig doen,, en ik zou ookn iet willen ruilen lijkt me vet moeilijk

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:57

Ik heb niet gezegd dat Isabelle verwend is, ik heb alleen gezegd dat ik haar niet altijd even aardig vind. Daar is niks mis mee toch?

Edit: zie net dat ik wel gezegd heb dat ze verwend is. Clown
Maar ik blijf er bij dat ik haar niet aller aardigst vind.

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 17:02

Zoals ik al eerder heb gezegd zijn er opnames op de manege geweest voor Horse en Co. Ik zag ook een stukje in de krant van gisteren staan. Het krantenartikel:

Manege Hazelhorst te zien in 'Horse en Co'
Den Ham - Een tv-ploeg van RTL 4 is deze week op bezoek geweest bij manege de Hazelhorst. Er werden opnames gemaakt voor het programma Horse en Co. Aandacht ging uit naar voeding, fokkerij en beweging van het paard. De opnames worden uitgezonden op 4 en 11 maart.

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 22:03

hazelhorst schreef:
Zoals ik al eerder heb gezegd zijn er opnames op de manege geweest voor Horse en Co. Ik zag ook een stukje in de krant van gisteren staan. Het krantenartikel:

Manege Hazelhorst te zien in 'Horse en Co'
Den Ham - Een tv-ploeg van RTL 4 is deze week op bezoek geweest bij manege de Hazelhorst. Er werden opnames gemaakt voor het programma Horse en Co. Aandacht ging uit naar voeding, fokkerij en beweging van het paard. De opnames worden uitgezonden op 4 en 11 maart.

ja hoorde het van frida vandaag in de les Vork Duivel

yeah F proefjes zijn er weer wie doen er allemaal mee met de F proefjes en welke rijd je

ik rijd zelf de F4b of F5 op 21 februari Haha!

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 18:22

Ik heb vrijdag 9 maart een proefje, maar ik heb nog net eens aan mijn vader gevraagd of hij mee kan. Anders gaat het niet door, maar goed ik rijd de F4 voor de tweede keer.

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 14:38

hazelhorst schreef:
Ik heb vrijdag 9 maart een proefje, maar ik heb nog net eens aan mijn vader gevraagd of hij mee kan. Anders gaat het niet door, maar goed ik rijd de F4 voor de tweede keer.

heb ik weer Boos!

komen weer eens de f proefjes heb ik zaterdag mijn arm gebroken mag dus niet mee doen GRRRR Boos!

mag ook vet lang niet paardrijen Huilen Huilen

hoop dat jullie het goed doen

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:29

Ach, wat sneu! Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Met het paardrijden? Beterschap, joh! En ik hoop voor je dat het gauw geneest.

esliilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:18

Ik ben 2 keer bij de Hazelhorst op ponykamp geweest, dat was echt heel gaaf. Ik vond toen de Haflinger Lisa helemaal leuk, en Rakker ook. Staan zij er nog?