Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Trouwens wat is het topic ineens snel gegaan zeg!
Zijn er dus best veel op kamp geweest! 
het word zeer gezellig door jullie,, 
esther_sonja schreef:mee eens...
met Janne ...
Ik vind het op zich wel een grappige manege maar ik moet stoppen omdat ik menles neem met me shetten... krijgen ze mooi meer aandacht en bewegen... en manon stopt omdat ze er is afgevallen en nu mag ze niet meer ( zitten bepaalden redenen achter niet omdat ze 1 keer gevallen is..)

suffie schreef:Voor mij is het ook heel wat jaartjes geleden dat ik op de Hazelhorst ben geweest. Ik verzorgde toen Alabama met haar veulen Kentucky, dus dat is ook al 15 jaar geleden nu. Ik ben een paar jaar op kamp geweest en ook zelf een keer leiding geweest.
De paarden die ik nog ken uit die tijd zijn: Dandy, Sjaak, Verona, Katrien, Max, Arona, Aurora, Lena, Winnetou, Minister, Rakker, Sjimmie, Sjors, Lisa, Marie, Francis, Lotte, Samantha, Bombay, Ivonne, Isabelle, Jericho, Jasmijn, Belleami, Hantia, Holina, Elina, Sandokan, Joukje, Silverster, Evita, Jeldina, Tivonne, Oklahoma, Polarfart, Hurricane en vast nog wel veel meer.
Ik ben ook met Fred en Rick meegeweest naar een CK, toen Jericho, Jasmijn, Hurricane, Joukje en nog een aantal andere merries opmoesten voor het ster/keurpredikaat. Ik heb toen met mijn vriendin alle paarden gewassen en ingevlochten en op de keuring warmgestapt aan de hand. Een hele belevenis waar ik ontzettend veel van heb geleerd. Ik heb zo wie zo heel veel geleerd op deze manege, waar ik nu nog steeds met plezier op terug kijk. Ik ben nu de volgende generatie aan het pushen om daar op ponykamp te gaan, dus wie weet kom ik daar nog wel eens

Hobby schreef:Suffie, dan ben jij er in dezelfde periode op ponykamp geweest als ik (1992-1994)! Alle paarden die je opnoemt herken ik ook nog. Ik heb inderdaad ook samen met een vriendin een keer geholpen met het keuringsklaar maken. Onze 'poetsmerrie' (Fabiola) moest dat jaar naar de keuring. Ik kan me vooral nog een groepje Franssprekende Belgen herinneren. Die jongens moeten altijd feest hebben gehad op het ponykamp: een hele groep meiden en maar een handvol jongens! Ze hadden erg veel fans!
Ik lees verschillende keren dat Isabelle verwend wordt genoemd, maar vergeet niet dat haar ouders keihard moeten werken voor de manege en fokkerij. Als je jong bent, lijkt het misschien ideaal om op een manege op te groeien, maar ze heeft altijd alle aandacht moeten delen, zeker in de zomermaanden. Persoonlijk zou ik niet willen ruilen...

hazelhorst schreef:Zoals ik al eerder heb gezegd zijn er opnames op de manege geweest voor Horse en Co. Ik zag ook een stukje in de krant van gisteren staan. Het krantenartikel:
Manege Hazelhorst te zien in 'Horse en Co'
Den Ham - Een tv-ploeg van RTL 4 is deze week op bezoek geweest bij manege de Hazelhorst. Er werden opnames gemaakt voor het programma Horse en Co. Aandacht ging uit naar voeding, fokkerij en beweging van het paard. De opnames worden uitgezonden op 4 en 11 maart.

hazelhorst schreef:Ik heb vrijdag 9 maart een proefje, maar ik heb nog net eens aan mijn vader gevraagd of hij mee kan. Anders gaat het niet door, maar goed ik rijd de F4 voor de tweede keer.