we hebben galopwissels gedaan, van halt naar galop, van galop naar halt, slangevoltes met half/galop en wissels, schouder binnenwaarts op diagonaal en lange zijdes en cirkels ... mmm zalig paardje
We zijn van Sint-Kruis (Brugge) naar Oedelem gegaan te paard. In het terugkeren gingen we es galopperen op een redelijk modderig smal padje. Met wandelaars en een auto verderop en op het eind een asfaltweg met boompjes.. We zetten aan, Winneto vertrekt in een rustig galopje. Plots schiet missblue me vooruit en BLue en Winnetou racen altijd tegen elkaar. Dus begin de race, amai. En het probleem was dat we ze allebei niet konden tegenhouden, ik kon hem niet draaien want het pad was te smal. En verderop waren er 2 wandelaars, die plots toch hadden ingezien dat ze beter snel opzij zouden springen En we konden ze echt niet stoppen Totdat het modderpadje overging in kasseien. Even dacht ik dat Winnetou ging vallen, op die gladde keien. Maar hij vertraagde erop. Ik ben ongeveer tot stilstand gekomen toen dat ik 10 meter op de asfaltweg was gekomen. Was ik blij dat die voetgangers opzij waren gegaan... En dat die bestelwagen ook was doorgereden.. En dat die fietsers zijn doorgereden.. En ik reed achter missblue, dus ik zat onder de modder. M'n tok, m'n gezicht, m'n oren, m'n babyblauwe jas, m'n rijbroek, m'n chaps, m'n zadel, er zaten zelfs modderkluiten op Winnetou's gat. Ik ben heel erg blij dat er nx is gebeurd, ik ben er nog niet goed van ... Alleen heeft een pas aangeplant boompje het niet overleefd, Blue denkt namelijk dat die plooibaar zijn Missblue is er recht op gereden. Het boompje is gesneuveld, maar het was wel een goede rem om Blue af te remmen. Jeetje, wat kunnen die paarden hard gaan! En wat zijn ze gek! Ze waren allebei zo zot als ne achterdeur! Tja.. Het was niet zo'n goed idee om op zo'n pad te crossen, maar het probleem is dat al de paadjes in de buurt niet zo optimaal zijn.. Ik ben er echt niet goed van..
Wandelen We hadden heel de weg al gestapt en gedraafd en we gingn es een galopje uitproberen .. Nuja, iedereen die beweert (er zijn er) dat Winnetou een mak beestje is mag er es op gaan zitten
Haha, pestkopjes! Wij zijn meesters in het afleiden van het lesonderwerp . We zaten vandaag in Wiskunde te babbelen over Geschiedenis. En in Engels zaten we over koken te babbelen. En in Latijn over mooie dingens des levens. Tja
Nja Wij ebbn zo'n leerkracht als we vragen of we even pauze mogen dan zegtie oké 5minutjes! dan staat iedereen te babbelen , dan zegtie 5min. later kommaan ! we gaan terug verder!! dan blijft iedereen staan en reageert er eigenlijk niemand haha