Sall schreef:Ik weet dat er toen een Snowboy stond en Kokette en Katinka.
Enne een pony Pauline.. (maar het is wel heeeeel lang geleden)
Op de Legmeermanege bedoel je? Die namen zeggen mij niks, helaas..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sall schreef:Ik weet dat er toen een Snowboy stond en Kokette en Katinka.
Enne een pony Pauline.. (maar het is wel heeeeel lang geleden)
Sall schreef:en nee ik heb niet op het casimir gezeten, wel op de theo thijssen (bestaat ook al niet meer)

Sall schreef:geinig!
Jij heb toch bij Nono op stal gestaan?

echt een top locatie!manic schreef:Ik heb vroeger op de Amsterdamse gereden, maar ik zou er echt nooit willen staan met mijn paard. Maar ik rijd wel bijna ieder weekend in het bos ('s zomers vaker), dus mischien komen we elkaar nog eens tegen.
.
helaas kan ik niet mee praten over al die maneges waar jullie het nu over hebben.. in mijn penny tijd natuurlijk wel regelmatig op bezoek geweest
, maar heb dr zelf nooit gereden. wel 4 jaar op de jong, 4 jaar bij Pauliens ruitersport in hoofddorp/lijnden, een tijdje lesgegeven op wenneckers aan een ponytje, tijdje gereden/geholpen bij linda polak, en op die manier nog wat stalletjes afgestruind, en nu sta ik dus heerlijk in de polder...manic schreef:Ik ook niet en zit ook aan het bos, maar weliswaar meer dan 20 minuten weg voor jou.Ramon ken ik niet... ben er echt al jaren niet meer geweest....

?
manic schreef:Ja hoor... Ik kom je wel een keer ophalen... Zeg maar wanneer jou het beste uitkomt
maar als het goed is gaat mijn pin er 10 april uit en 12 of 13 april verhuist Diva naar d'r nieuwe stal, dus eind april ergens
? Lavandula schreef:nounou, het word nog druk hier!!helaas kan ik niet mee praten over al die maneges waar jullie het nu over hebben.. in mijn penny tijd natuurlijk wel regelmatig op bezoek geweest
, maar heb dr zelf nooit gereden. wel 4 jaar op de jong, 4 jaar bij Pauliens ruitersport in hoofddorp/lijnden, een tijdje lesgegeven op wenneckers aan een ponytje, tijdje gereden/geholpen bij linda polak, en op die manier nog wat stalletjes afgestruind, en nu sta ik dus heerlijk in de polder...
ik las iets over Casimir? ik heb 2 jaar op nieuwer-amstel gezeten, toen dat ging fuseren moest ik naar het casimir, en daar heb ik ook nog 2 jaar gezeten..
) heb ik eindexamen Havo gedaan.
Sall schreef:geinig!
Jij heb toch bij Nono op stal gestaan?