Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:25

Goedemorgen allemaal

Hoe gaat het ermee? Ik ben weer hard aan het werk, maar voel me flink belabberd.....Koorts enzo, bah

Rox hoe is het gegaan met Juba?

waar zijn jullie nou precies naar toe geweest het weekend??

Liefs Mir

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:33

Goedemorgen,

Oow jee, ben je ziek? Hopen dat je snel weer de oude wordt!

We zijn gisteren naar Ruiterclub Pijnacker geweest. Daar werd een clinic gegeven door Evert de Jong. Die vent kan rijden joh!!! Connie krijgt ook weleens les van hem en zij heeft haar paard een paar keer bij hem op stal gehad voor training. Echt leuk om te zien hoe hij bezig is. En hij voelt precies welk been het paard er meer onder moet zetten. En Connie gaat regelen dat hij in april bij mij op de manege (Prometheus) ook een clinic komt geven. Nou, dan ben ik van de partij hoor, hihi!

En Mir, heb je Froukje al zien staan? Ik heb je dit weekend nog niet gezien.

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:35

muisz schreef:
ik had gelukkig gisteraaf na t cafe nog ef tijd voor mezelf om te gaan stappen en heb een hele lieve jongen ontmoet die marc is nix hijs saai .. behoorlijk .. dus nu heb ik weer een nieuwe hehe

Haha jah dan is er ook niks aan, als die saai is En wie is de nieuwe knapperd nu? Wat werk je trouwens veel zeg, door de week bij de pomp en in het weekend in het café. Zodra het na twaalven wordt, trek ik het al niet meer hoor

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:39

moossie schreef:
Ik ben weer hard aan het werk, maar voel me flink belabberd.....Koorts enzo, bah

He dat k.lote zeg, het heerst echt ontzettend hoor. Bij ons op het werk zijn steeds heel veel zieken en thuis begint er ook weer eentje te snotteren en zo. Ik zou het goed uitzieken als ik jou was, want anders kan het nog wel een tijdje duren voordat je vanaf bent. Ik heb je inderdaad ook niet gezien, was je in de ochtend geweest?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:47

Mogge allemaal,

Ik zit alweer effe op mijn werk, ik had eigenlijk totaal geen zin maar het moet weer he. Het weekend gaat ook altijd veel te snel voorbij

Nou Ireen, dan komen wij wel kijken naar jullie want er zal voor ons waarschijnlijk geen plaats zijn. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat iedereen bij Prometheus mee wil doen aan de clinic van Evert

Peet, werk ze vandaag. Het zal niet meevallen na twee weken om weer hele dagen aan de slag te gaan

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:52

Jaaa heb haar al zien staan hoor. Ik ben gister even op stal geweest. heb niets met Yus gedaan, want Linda zou hem doen...

Ik hoop dat ik zo nog even naar stal kan komen! Maarja als ik ziek naar huis ga dan kan het niet......

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:53

He Peet succes vandaag!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 10:08

Serada schreef:
Mogge allemaal,

Ik zit alweer effe op mijn werk, ik had eigenlijk totaal geen zin maar het moet weer he. Het weekend gaat ook altijd veel te snel voorbij

Nou Ireen, dan komen wij wel kijken naar jullie want er zal voor ons waarschijnlijk geen plaats zijn. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat iedereen bij Prometheus mee wil doen aan de clinic van Evert

Peet, werk ze vandaag. Het zal niet meevallen na twee weken om weer hele dagen aan de slag te gaan

Nou Lin, misschien dat het wel kan hoor. Want zoveel eigenaren staan er niet op de manege die mee zouden kunnen/willen doen. En of de manegepaarden mee doen?? Als die wel mee doen, zullen het er ook maar 2 manegepaarden zijn die daar geschikt voor zijn denk ik. Maar als ik de eigenaren tel dan kom ik op 4 uit geloof ik. En Connie regelt waarschijnlijk alles, dus.... wie weet, hihi, zou wel heel leuk zijn he!

Roxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 10:57

Serada schreef:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey Rox, je bent er!!!!!!! Dat heb je snel gedaan zeg, je hebt heel bokt natuurlijk aan elkaar gel.ult

Wat goed van jou zeg, dat je op Juba gaat. Ik had Isabella vanmiddag al aan de telefoon, die was al nieuwsgierig haha. Wil je dat we er morgen bij zijn of wil je juist alleen in de bak zijn? Anders hou ik Juba toch eerst even aan de longeerlijn vast

Nou ik ga nu eerst even de komende paar "uur" je foto's op Bokt kijken

Hey Lin haha even op iedereen reageren, topic wordt echt lang

Ja joh eigenlijk zijn die 50 berichten maar onzin, want over het algemeen zijn het idd maar 'banketstaaf' berichten

De bak was zaterdagochtend te hard... hij was wel te doen maar het risico dat ik eraf lig op half bevroren bak leek me toch niet zo'n lekker idee
Ik ga nou vanavond rijden, vriendin van mij gaat op Hands en ik op Juba. Heb er heelveel zin in hehe eindelijk dat beestje ff lekker laten lopen.

Ja gaaf he die foto's!! Ben helemaal happy ermee. We hebben een echt fotomodel op stal staan

Nou ik spreek je snel weer

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:09

Owens_hartje schreef:
Roxxx schreef:
ps als je nog een paar (haha 306) mooie foto's wilt zien kijk ff in mijn profiel

Heee Rox welkom bij de club.
Niet meer tegen me zeggen dat ie te koop is hoor.
Heb net de foto's zitten bewonderen.
Wat mooi
en hij is zoooo Lief.
Maar Owen ook hoor. blijft toch mijn kanjer, al heeft hij er een rivaal bij
Dat zijn er dan al 2 hihi
En Juba is ook al zo lief. Wat erg zeg
Ik wil ze allemaal

Ja wat een lekkerding is tie Hands he, hihihi.
Nee ik pas wel op met zeggen dat hij te koop is. Hebben we dalijk een mondelinge overeenkomst als jij 'ja ik koop hem zegt' haha kom ik er niet vanaf en heb jij dalijk mijn mannetje

Maarre je weet het he als je een keertje 10 min erop wilt moet je het maar zeggen.

Waren we maar rijk dan hadden we zoveel leuke paardjes kunnen kopen maar helaas.... ach we hebben allebei al hemel op aarde met onze poepies we mogen niet klagen.

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:20

Hey peet,

Verhuizen ging goed, ze was hardstikke braaf, het leek wel of ze opgelucht was dat ze bij haar andere stal weg was gegaan. Ik hoop dat ze maar snel weer de oude Daily word.
Voor de rest ook nog lekker gegeten 'savonds haha heb mijn brommer zondag maar opgehaald was een lange dag

Jammer dat jullie er niet waren, was de clinic leuk en je etentje zaterdag?

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:22

He bah Mir, das balen ik hoop dat je snel weer beter bent

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:33

Roxxx schreef:
He bah Mir, das balen ik hoop dat je snel weer beter bent

Ach joh komt wel weer goed. Ik ben voorlopig nog hard aan het werk
Ze kunnen het even niet hebben denk ik als ik nu naar huis ga....
Dus nog even doorzetten!

Jullie allemaal ook lekker aan het werk?

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 12:23

Citaat:
Haha jah dan is er ook niks aan, als die saai is En wie is de nieuwe knapperd nu? Wat werk je trouwens veel zeg, door de week bij de pomp en in het weekend in het café. Zodra het na twaalven wordt, trek ik het al niet meer hoor

int weekend heb ik dus eerst bij de pomp gewerkt toen cafe volgende dag weer pomp en 's avonds weer cafe en zondag ook bij de pomp en nu ist het weer maandag dus de week begint weer van voor af aan :S ik ken het wel merken nou ben echt verrot

en mir welkom bij de zieke .. ik loop nu ook weer :S en ik ben me stem kwijt en ik moet strax gaan werken.. die mensen zullen wel denken wrom zegt ze nix ... jammer dan

kan iemand frietje trouwens ef losgooien vandaag want ik ga na me werk denk ik weer lekker me bed in .. t liefste blijf ik de hele dag in me bed liggen maar dr is geen vervanging op me werk dus ik moet wel .. pff

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 12:27

nee ik moet leren bah bah...

hebben jullie btw al gekeken op
www.ooteman.nl
vanaf vandaag kan je via internet hele leuke aanbiedingen bestellen. wees er wel snel bij want het loopt storm. ik had nog een winterjas nodig dus ik heb er eentje besteld van 131,- die nu 80 euro kost. kan het eigenlijk niet uitgeven maar ik zie wel...

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 12:29

ik heb zowieso al geen geld dus laat ik maar niet kijken dan ga ik toch weer bestellen en lopen me rekeningen weer lekker op (a)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:10

Hee Ghit, ik gooi Freed wel even lekker naar buiten, gaat hij eerst even met Froukje en daarna lekker even met Whis

Ik ga ook effe kijken op Ooteman

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:12

muisz schreef:
kan iemand frietje trouwens ef losgooien vandaag want ik ga na me werk denk ik weer lekker me bed in .. t liefste blijf ik de hele dag in me bed liggen maar dr is geen vervanging op me werk dus ik moet wel .. pff

Volgens mij zou Linda Froukje samen met Freed vanmiddag even losgooien, want dat ging gister ook goed! Dus dan komt Freed ook lekker buiten

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:12

tnx lin ..

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:13

Haha, oeps, Lin was me net voor, haha!

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:14

Zoo, ik zit nu ook op Ooteman te kijken. Die ankypads zijn best afgeprijsd! Even verder kijken!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 13:46

zo ik ben ook even op me werk
geen hol aan maarja

nou toch aardig dat whis ook nog bij friedje mag hihihihi

nou ik ga weer werken doei doei
als het goed is komt orlan vandaag
maar jan l*l is z'n moboiel op school kwijt geraakt GRRRRRRRRRRRR

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:18

oooohw hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar!!

Ik las dit net op nu.nl

Op hol geslagen paard kost man het leven

Uitgegeven: 30 januari 2006 11:56

NIJETRIJNE - Een 46-jarige man uit Oldetrijne (Friesland) is in de nacht van zondag op maandag overleden aan de verwondingen die hij zondag opliep nadat zijn paard bij Nijetrijne op hol was geslagen. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.

Het slachtoffer zat op een wagen die door het paard werd voortgetrokken. Het dier liep stapvoets toen het schrok en op hol sloeg. Daardoor begon de wagen te slingeren, waarna de man uit de wagen op de weg viel. De menner raakte zwaargewond. Hij werd direct met de traumahelikopter naar het Universitair Medisch Centrum Groningen gevlogen. Daar overleed hij aan zijn verwondingen.

Het paard rende nog honderden meters door en viel ook. Op wat schaafwonden na, mankeerde het dier niets

brrr en ik ben al zo'n scheiterd als ik op de kar zit!!

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:36

Ja, deze tekst staat nu ook op de startpagina van Bokt. Ik las het ook net. Echt erg wat er gebeurd is! En er gebeuren al zoveel ongelukken de laatste tijd. Maar ja, het blijven vluchtdieren.

Oow, hoe kan Orlan zijn telefoon nou kwijtraken. Hopen dat iemand die hem gevonden heeft, zo aardig is om hem weer terug tegen. Lukt het allemaal Peet op je werk?

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:41

Ja peet kan je jezelf een beetje redden de eerste dag weer op je werk??