Hoe gaat het ermee? Ik ben weer hard aan het werk, maar voel me flink belabberd.....Koorts enzo, bah
Rox hoe is het gegaan met Juba?
waar zijn jullie nou precies naar toe geweest het weekend??
Liefs Mir
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

muisz schreef:ik had gelukkig gisteraaf na t cafe nog ef tijd voor mezelf om te gaan stappen en heb een hele lieve jongen ontmoet![]()
die marc is nix hijs saai .. behoorlijk .. dus nu heb ik weer een nieuwe hehe
![]()
En wie is de nieuwe knapperd nu? Wat werk je trouwens veel zeg, door de week bij de pomp en in het weekend in het café. Zodra het na twaalven wordt, trek ik het al niet meer hoor
moossie schreef:Ik ben weer hard aan het werk, maar voel me flink belabberd.....Koorts enzo, bah
Serada schreef:Mogge allemaal,
Ik zit alweer effe op mijn werk, ik had eigenlijk totaal geen zin maar het moet weer he. Het weekend gaat ook altijd veel te snel voorbij![]()
Nou Ireen, dan komen wij wel kijken naar jullie want er zal voor ons waarschijnlijk geen plaats zijn. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat iedereen bij Prometheus mee wil doen aan de clinic van Evert![]()
Peet, werk ze vandaag. Het zal niet meevallen na twee weken om weer hele dagen aan de slag te gaan
Serada schreef:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey Rox, je bent er!!!!!!!Dat heb je snel gedaan zeg, je hebt heel bokt natuurlijk aan elkaar gel.ult
![]()
Wat goed van jou zeg, dat je op Juba gaat. Ik had Isabella vanmiddag al aan de telefoon, die was al nieuwsgierig haha. Wil je dat we er morgen bij zijn of wil je juist alleen in de bak zijn? Anders hou ik Juba toch eerst even aan de longeerlijn vast![]()
Nou ik ga nu eerst even de komende paar "uur" je foto's op Bokt kijken

Owens_hartje schreef:Roxxx schreef:ps als je nog een paar (haha 306) mooie foto's wilt zien kijk ff in mijn profiel
Heee Rox welkom bij de club.![]()
Niet meer tegen me zeggen dat ie te koop is hoor.![]()
Heb net de foto's zitten bewonderen.
Wat mooi![]()
en hij is zoooo Lief.
Maar Owen ook hoor. blijft toch mijn kanjer, al heeft hij er een rivaal bij
Dat zijn er dan al 2 hihi
En Juba is ook al zo lief. Wat erg zeg
Ik wil ze allemaal
Ja wat een lekkerding is tie Hands he, hihihi.
we mogen niet klagen.
Roxxx schreef:He bah Mir, das balen ik hoop dat je snel weer beter bent

Citaat:Haha jah dan is er ook niks aan, als die saai isEn wie is de nieuwe knapperd nu? Wat werk je trouwens veel zeg, door de week bij de pomp en in het weekend in het café. Zodra het na twaalven wordt, trek ik het al niet meer hoor
dan ga ik toch weer bestellen en lopen me rekeningen weer lekker op (a)
muisz schreef:kan iemand frietje trouwens ef losgooien vandaag want ik ga na me werk denk ik weer lekker me bed in .. t liefste blijf ik de hele dag in me bed liggen maar dr is geen vervanging op me werk dus ik moet wel .. pff
..