Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) kmoet nog ff heel gauw mn inschrijfformulier opsturen
SuperLiesje schreef:ik hb vandaag mn formulier opgestuurd

ilovehorses4ever schreef:Pff ik wil eigenlijk wel weer een keer naar de bongerd, mis t zo erg na al deze verhale
Ik was er 3 jaar gelede ofzo op ponykamp en toen was er een meisje die daar op ponykamp was, Denise heette ze geloof ik en die was vegetarier. Kent iemand die toevallig? zal nu een jaar of 13 zijn, dacht dat ze toen 10 was ofzo... of misschien zelfs 8. Daar zou ik toen contact mee houden, totdat ik mn telefoon kwijt was... Helaas heb ik dus ook geen contact meer met andere ponykampmeide
iig iedereen die of op kamp gaat komende zomer(week van 22 Juli) of mij er iets over kan zeggen
Jeetje, ik had niet eens een ladder nodig om er op te komen
Les was erg leuk, Paris is weer eens wat anders vergeleken met Rosalien, Spirit, Suske, Bingo, Kruimel enz.
Leuk paardje, er wou toch iemand misschien op Paris? Kvind em erg leuk
(Samen met mn zusje overigens) Voor Ryanne die meer wou weten over Jacolien... Het is een heel leuk paardje vooral voor buitenritten. Ik ging toen ik 'r leasde heel vaak met 'r naar de Lange Laan en ze kan echt enorm hard. Voor de rest is ze echt een super lief paardje op stal. Ze vindt 't echt alles best alleen met hoefjes uitkrabben is ze nogal irritant ze wil gewoon geen voet geven en gaat dan echt tegen je aan 'duwen'. Ook vindt ze het niet fijn als je haar hoofd vast houdt voor een knuffel
Ze zou verder niet snel bokken of gemeen doen. Tenminste, ik ben er maar 1x afgevallen en dat was 3 jaar voordat ik haar leasde. Ik heb haar tot 1 december geleasd en op diezelfde dag een ander paard gekocht.(Magic) Best zielig
maar helaaaas...
(bij mij ging het wel ns mis omdat ik echt een bangerd ben met springen)

en chianty lijkt me echt super!!! mja..ik kom er voor t eerst dus k mag niet kiezen
haha voor de rest wel lief geloof ik.
! Ze is nu inderdaad af en toe echt een racepaardje, maar dat komt omdat het vriest
In de zomer is ze niet zo...
Hoewel, ik stel me aan, oke..
Ik heb zélfs een keer gestapt op Mencis, en die is zelfs 2 meter
dat klimt wat makkelijker