Manege de Bongerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

memerel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:08

cacharel is er niet meer.... weet niet waar ze is, maar ze staat niet meer op de bongerd....

ryannuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:44

Heeft iemand foto's van Jacolien? Die je hier kunt plaatsen of ander PBen? Ik ga als ik thuis ben nog wel ff zoeken of ik foto's van Bongerd-paarden kan vinden. Moet ze dan ff inscannen.

Sannetje

Re: Manege de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:49

Afbeelding

Hier een foto van Jacolien.. ik heb er wel meer maar dan moet ik die eerst op een site ofzo zetten en daar heb ik geen zin in

ryannuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:59

Toch dank je voor het plaatsen

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:21

Pff ik wil eigenlijk wel weer een keer naar de bongerd, mis t zo erg na al deze verhale
Ik was er 3 jaar gelede ofzo op ponykamp en toen was er een meisje die daar op ponykamp was, Denise heette ze geloof ik en die was vegetarier. Kent iemand die toevallig? zal nu een jaar of 13 zijn, dacht dat ze toen 10 was ofzo... of misschien zelfs 8. Daar zou ik toen contact mee houden, totdat ik mn telefoon kwijt was... Helaas heb ik dus ook geen contact meer met andere ponykampmeide

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:50

Nog maar ehm... heel veel nachtjes tot ponykamp (had geen zin om ze echt te gaan tellen ) kmoet nog ff heel gauw mn inschrijfformulier opsturen

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 21:16

ik hb vandaag mn formulier opgestuurd

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 22:00

SuperLiesje schreef:
ik hb vandaag mn formulier opgestuurd

Goedzo
Welke week?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 08:40

ik ga het vandaag doen, maar voor de week van 22 Juli... SuperLiesje ook

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:00

ilovehorses4ever schreef:
Pff ik wil eigenlijk wel weer een keer naar de bongerd, mis t zo erg na al deze verhale
Ik was er 3 jaar gelede ofzo op ponykamp en toen was er een meisje die daar op ponykamp was, Denise heette ze geloof ik en die was vegetarier. Kent iemand die toevallig? zal nu een jaar of 13 zijn, dacht dat ze toen 10 was ofzo... of misschien zelfs 8. Daar zou ik toen contact mee houden, totdat ik mn telefoon kwijt was... Helaas heb ik dus ook geen contact meer met andere ponykampmeide

Er is een Denise op de manege, die is nu 13. Heb geen idee of jij diegene bedoeld. Ze heeft een tweelingzus Daphne, en heeft een eigen pony Harmannes.

s_uzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:17

ik denk niet dat ze die denise bedoelt leonie omdat denise er nog maar 1x op ponykamp is geweest en dat was vorig jaar en ze rijd nog niet zo lang op de bongerd en die denise die ilovehorses4ever bedoeld rijd dan al langer paard

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:27

iedereen van dit topic mag mij toevoegen iig iedereen die of op kamp gaat komende zomer(week van 22 Juli) of mij er iets over kan zeggen

SuperLiesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 15:39

mij mogen jullie ook wel toevoegen hoor : Lisanne_justme@hotmail.com. Ik ga ook van 22 tot 28 juli, maar andere mensen met leuke foto's en verhalen zijn natuurlijk ook welkom
Kusje

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:39

Nou, afgelopen zaterdag les gehad op Paris Jeetje, ik had niet eens een ladder nodig om er op te komen Les was erg leuk, Paris is weer eens wat anders vergeleken met Rosalien, Spirit, Suske, Bingo, Kruimel enz. Leuk paardje, er wou toch iemand misschien op Paris? Kvind em erg leuk

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:17

Haha hoezo een ladder

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:25

Jeetje Sophie, of je lacht me even niet uit

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:39

HAHAHAHA JAWEL.
Ik spring élke dag 2x zonder zadel op Pepper, en die's net zo groot!
En ik spring er met gemak op

djoois

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:25

Hee wat toevallig dat ik deze topic tegen kom op dit forum!!

Ik rijd zelf al 12,5 jaar op de Bongerd en ík ben degene die Jacolien heeft geleasd (Samen met mn zusje overigens) Voor Ryanne die meer wou weten over Jacolien... Het is een heel leuk paardje vooral voor buitenritten. Ik ging toen ik 'r leasde heel vaak met 'r naar de Lange Laan en ze kan echt enorm hard. Voor de rest is ze echt een super lief paardje op stal. Ze vindt 't echt alles best alleen met hoefjes uitkrabben is ze nogal irritant ze wil gewoon geen voet geven en gaat dan echt tegen je aan 'duwen'. Ook vindt ze het niet fijn als je haar hoofd vast houdt voor een knuffel Ze zou verder niet snel bokken of gemeen doen. Tenminste, ik ben er maar 1x afgevallen en dat was 3 jaar voordat ik haar leasde. Ik heb haar tot 1 december geleasd en op diezelfde dag een ander paard gekocht.(Magic) Best zielig maar helaaaas...

De laatste maanden reed ik niet meer op haar omdat ik het rijden niet echt leuk meer vond. Ze houdt niet echt van dressuur, en ik vind springen juist weer eng, iets wat Jacolien heeeeeeel leuk vindt!! Als Jacolien weigert ligt het echt aan de ruiter (bij mij ging het wel ns mis omdat ik echt een bangerd ben met springen)

Een foto van Jacolien waar ze er echt goed uitziet vind ik

Afbeelding

SuperLiesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 09:05

jacolien ziet er leuk uit
mja k hb nog een vraagje...kan iemand vertellen hoe glamour is? die zag er ook wel leuk uit en chianty lijkt me echt super!!! mja..ik kom er voor t eerst dus k mag niet kiezen

djoois

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:56

mijn zusje is een x flink hard van Glamour af gevallen, haha verder heb ik er een x op gereden en ging ie er ook ineens van door. Ik houd niet van dat soort paardjes haha voor de rest wel lief geloof ik.

Sannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:30

Glamour is de lieveling van mijn vriendin ! Ze is nu inderdaad af en toe echt een racepaardje, maar dat komt omdat het vriest In de zomer is ze niet zo...
Voor de rest, ze kan aan de teugel en ze springt echt super

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:31

Feauteau's plies als iemand ze heeft

ryannuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:56

@djoois: Leuk die foto! Ze ziet er inderdaad goed uit
Tis alweer een paar jaar geleden dat ik haar gezien heb dus leuk dat er mensen foto's plaatsen!
Toen ik op ponykamp was mocht Jacolien njiet springen, ze had iets met dr been maar ik weet niet precies wat. In het bos ging ze inderdaad hard ja! Ze kon lekker crossen

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:11

ja Sophie oliebol, niet iedereen is zo lenig als jij Hoewel, ik stel me aan, oke.. Ik heb zélfs een keer gestapt op Mencis, en die is zelfs 2 meter

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 10:28

ik ga dr het makkelijkst op zitten MET zadel dat klimt wat makkelijker