Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:56

En wat vond je van Fox..Liefurdje hè (Is een van me lievelingspaardjes )

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:20

kooslover schreef:
Pablo is wel een leuk beest, maar hij is erg vaak kreupel hoor (risico ) Das echt wel poedersuiker eigelijk, dat ie zo vaak kreupel is...ik hoop dat het nu weer effe een tijdje goed gaat
Hep jij al op Djolly gereden?

Nee nog niet op gereden.. jij? Schijnt wel heerlijk beestje te zijn he!

Sun1

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:18

Hai,
ik reed niet mee met de carrousel. Maar het was manege Liethorp.

De foto's van Guus kan ik niet zien, jammer. Als hij het is, dan heb ik hem een hele tijd gereden. Het was altijd een leuk dier, maar gedroeg zich met het poetsen erg puberig. Hij is op een gegeven moment verkocht en daarna is hij volgens mij bij jullie manegepaard geworden.

Met rijden was hij ook altijd erg leuk, maar kon soms nog wel eens een sprintje trekken met sommige ruiters. Springen vond hij het leukste, alleen was hij moeilijk bij je te houden voor de sprong. Heeft hij dat nog steeds. Hoe is hij met rijden bij jullie?? Ik had namelijk nooit verwacht dat het een geschikt manegepaard zou zijn...

Zijn echte naam is trouwens Gustafson (als ik het goed schrijf).

Groetjes

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:42

nope ook nog niet op gereden, maar lijkt me wel een liefurdje!
Enne Guusje is idd heel lief hoor. Met rijden kan ie soms wel een beetje druk zijn maar drom zit ook niet iedereen op hem. Als je zelf heel rustig bent dan kan je Guus best wel goed rijden hoor.
En op stal wassie bij ons eerst ook altijd een beetje druk maar hij heeft pas een nieuwe singel gekregen (met heel veel elastiek erin) en nu gaat het in zijn stal ook een stuk beter!
Maar het is zeker een prima manegepaard hoor!
Werd ie daar bij jullie ook voor gebruikt dan?

p.s. Bij die afbeeldignen moet je effe op het kruisje drukken en dan afbeedling weergeven.

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:53

Guus is inderdaad best wel druk.. Bij sommige lessen krijgt hij kalmeringspap van te voren omdat hij anders te druk is. Springen vind hij erg leuk inderdaad, soms iets té leuk Ik zal straks even wat foto's van hem uploaden!

Sun1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:09

Bij ons was het een pensionpaard. Hij heeft een paar jaar bij ons gestaan. In die periode was het zeker geen geschikt paard geweest voor de manegelessen. Moet je na gaan hoe een paard kan veranderen.

Als hij bij ons in de wei gezet werd, nam hij altijd het rit aan met het touw nog achter zich.

Gaat hij ook mee met de strandritten? Dat zal hij waarschijnlijk wel te gek vinden.

Hoe lang is hij nu al bij jullie???

Groetjes

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:11

deze week zonder zadel (wij in elk geval wel) zat eigenlijk op Gerald, maar omdat die niet helemaal super zit zonder zadel en omdat het meisje op oxana toch niet zonder zadel wilde ging ik aan het einde van de les op okkie zonder zadel.

Guus gaat ook mee naar het strand, maar dat vinden alle paarden ongeveer te gek. (oortjes naar voren, lekker gezellig)

Sun1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:12

Ook als ik op mijn rechter muisknop klik, dan kan ik ze nog niet zien, wat ik heel jammer vind.

Is er nog een manier om ze te zien te krijgen??

Groetjes

malle_pietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:32

antoinetje schreef:
Zo, sinds 3 weken ben ik ook weer begonnen met rijden.
Op vrijdagavond bij de beginners en dat bevalt me heeeeeeeeel goed. Heerlijk rustig beginnen, 2 keer op oma gezeten en afgelopen vrijdag op oxidatie, wat ook heel erg leuk was, heerlijk paardje .....

He was jij dat vrijdag avond. Ik dacht nog zal ik het vragen of jij de vriendin bent van Gijs maar dat vond ik ook zo stom.
Ik heb je namelijk geholpen me opzadelen .
Ik heb ook een paar jaar gereden bij Aad op de dinsdag avond en sinds 2 jaar ben ik gestopt en ben ik gaan mennen en nu rijd mijn dochter er.
Normaal op dinsdag avond maar vanwege stage rijd ze nu 7 weken op de vrijdag avond. Doe Gijs de groeten van me.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:47

Hoi!!!

Ja dat ben ik dus, ''het vriendinnetje van...'' met Gijs gaat het goed hij heeft het naar zijn zin in Engeland maar mist alle paardjes en Flap heel erg, en mij natuurlijk... Nog bedankt dat je me hebt geholpen! is Tinkie van jou?

Sun1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:53

Nee, sorry lukt nog steeds niet. Ligt het dan aan mijn computer???

Groetjes

malle_pietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:57

antoinetje schreef:
Hoi!!!

Ja dat ben ik dus, ''het vriendinnetje van...'' met Gijs gaat het goed hij heeft het naar zijn zin in Engeland maar mist alle paardjes en Flap heel erg, en mij natuurlijk... Nog bedankt dat je me hebt geholpen! is Tinkie van jou?

Nee Tinkie is niet van mij maar ik heb wel met haar mijn koetsiersbewijs gehaald.
Heeft Gijs nu weer een nieuw paard eigenlijk na het verlies van tino

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:21

Nee, daar is hij nog helemaal niet aan toe.
Hij wil het wel weer als hij werk in Nederland heeft, en ik wil het ook heel graag. Maar we hebben allebei zoiets van tegen een goed paard loop je aan daar moet je niet naar op zoek gaan. In maart is hij een weekje in Nederland, dan gaat hij wel een paar keer rijden en gaan we ook een buitenrit maken, voor mij is dat dan weer de eerste keer sinds een paar maanden dus spannend...

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:23

Uhm effies denken hoe ik nog meer die foto's ken laten zien , Misschien kun je de foto's van Mariet wel zien als zij ze erop zet, want misschien ligt het wel aan mijn afbeeldingen
Ik zal er ook nog wel effe een URL van maken, misschien doen ze het zo

http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nHAAAALYI62PPQWAX*7j6v!guOeWG5RbAHiOfhrRSeOz15ZGcovwMR1H3NQib36zD

http://tk.files.storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H19v6VItifiKMtin596S9dMBc25BoFVjqGhNgvSyOQ3Tpm96wuj8LJYoCyvTt2t9PjVN1XTa9b9LCgRJU21cDlMVVHEiXSZEIt8hxRWxERJDyKptlkjXJI7rk8VnnOL5VRFeFN-loyXid8OmuEFtNa3

http://tk.files.storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H19v6VItifiKMtin596S9dMBc25BoFVjqH9weB_nxJW7EjaVzse_6M3foAFunL7HireK0Pw8g4Fk2JtxfzlcbhQ8Trn4Et5PtvqNp6XgoHfAh4evLpzokxjszQYFLwZ7lM18CrKq1deUCJ-8BkRkv_w
Hier met krulletjes in zijn manen van een wedstrijd...waar ie meestal wel gaan trippen hoor

Maar je met touw en al het weiland in sleuren doet ie niet meer, wij nemen hem (en alle andere paarden ook) altijd alleen aan een halstertuowtje om zijn hals mee

Nou bij mij doen ze het..kijken of het bij jouw nu ook lukt

Sun1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:08

De eerste kan ik zien!!! Heel erg bedankt! Het is hem zeker weten. Hij ziet er tevreden uit.

Groetjes

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:11

De andere 2 kan ik ook niet openen......

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 10:15

Sun1 schreef:
Hai,
ik reed niet mee met de carrousel. Maar het was manege Liethorp

Dat weet ik nog wel, toen zat ik volgens mij op een schimmel met een onwijze bobbel aan de zijkant. We reden wel vaker tegen andere maneges carousselwedstrijden. Nu zijn we alweer 5 jaar gestopt ofzo....
Quirine (vriendin van me) heeft vroeger (en dan echt heel lang geleden) bij Liethorp gereden, voordat ze naar Smit kwam.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:29

Hihi ken het zelf ook niet uitstaan als die *** foto's het niet doen.
Dus als ze het nu niet doen nou

voor de alleraller laatste keer

Afbeelding
Afbeelding
Beetje vies
Afbeelding

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 14:54

Ze doen het!!!
Leuke foto's....

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:11

Die eerste van guus is lief! Ik ga een keer met een paar meiden op donderdag foto's van alle paardjes maken, zal ik het resultaat ook wel laten zien

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:28

Ik kan ze ook zien.

En ik heb op Guus deze winter al een keer zonder zadel gezeten. En dat is niet echt aan te raden.

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:01

Dan moet je niet donderdag in de vakantie komen hè Jet want dan zijn der altijd maar erg weinig paarden! Das wel flauw ... altijd in de vakantie dagtocht

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:07

Leuke foto's van Guus! Ik hoop dat ik binnenkort ook een keertje op hem mag, heb er nog nooit op gereden.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:48

antoinetje schreef:
Leuke foto's van Guus! Ik hoop dat ik binnenkort ook een keertje op hem mag, heb er nog nooit op gereden.

Ik hoop het ook voor je. Ik vind het echt een super paard. Je moet lekker rustig met hem doen.