Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jennnnn schreef:Hahaha jaaa maar ik kan veel wat andere mensen niet kunnen hoor!!
Van manege paard afvallen bijvoorbeeld!
Noujaa.. de paarden heb ik nog nooit geprobeerd.. de pony's welhaha
Maargoed.. ik moet toch eens op meer paarden gaan rijdenanders kan ik het straks niet meer
Pert schreef:hee lachen.. hier heb ik ook een paar jaar gereden.
ben er begonnen bij de ponys, op Polly. geweldig beest was dat. toen die weg was maar naar de paarden gegaan. in het begin veel met orita gereden. toen die wat makker werd en er andere mensen op wilden werd het lion geloof ik. vervolgens nog intro een hele tijd. en tussendoor een paard die wij kees hadden genoemd, royal joy heette hij volgens mij. donker paard was dat...
De lessen waren eigenlijk niet heel veel aan, ik kan nou niet zeggen dat ik er veel van geleerd heb. maar wel ontzettend gezellig! altijd veel gelachen. maar ik merkte op een gegeven moment ook dat als je met een eigen paard mee rijdt, je veel meer aandacht krijgt. beetje jammer.
uiteindelijk moest ik van mn ouders kiezen tussen westernlessen of manegelessen. dat was een makkie![]()
wat ook wel leuk was dat ik ook nogal is een keer nieuwe paarden / handelspaarden mocht uitproberen.
maar wat ik dus écht niet mis is al die arrogante mensen daar. het kan aan mij hebben gelegen, maar de mensen met eigen paarden vonden dr eigen nogal geweldig. en wat nog erger was: bij de manegelessen zaten er ook van dat soort mensen bij. mensen die paarden omlaag zaagden bijvoorbeeld. in onze les niet gelukkig, maar andere lessen wel. en als ik dan eens in een andere les meereed omdat ik niet op mijn normale tijd kon zat je tussen van die mensen die zeiden: ik ga op orita want ik zit altijd op orita. typisch....