Voldoet Britt aan die eisen?

Tis iig al een pluspunt dat ze een tinker is
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)..

En Chanel wilde niet echt doorlopen volgensmij
Iig was er nog iets.. 

, ik heb 2 keer met haar gesprongen en dat ging super!! Ze is vrij vlot maar niet dat je haar op alle manieren terug moet halen
h0rsii_tanii schreef:ik heb ookwel eens gewonne met de verkiezing, Okki als Milka pony
en komende mei gaan ik, elja en Rimkje (die kom ook:)) iest té masterlijks doen

Ik wist toen helemaal niet dat dat was, dus ik had niks bij mij.. Owja wacht ik wist het wel
Ik had alleen veertjes mee die we in Elly dr manen hadden gevlochten.. Daar heb ik nog ergens een foto van.. ff zoeken 
Aapestaartje schreef:Alleen, met de buitenrit die we met Daisy maakten, wilden er een paar wel heeeel graag in rengalop. Dus toen we op een bepaald paadje kwamen, spoorde Daisy ineens aan. Maar ik had het niet door, dus WHAM ineenkeer een grote sprong en we gingen vet hard!
Fleda schreef:Wie ik?![]()
![]()
Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje Les Chevaux! Geknuffeld met alle lieve paardjes en een lekkere boswandeling gemaakt, zonder paard! Weer eens wat anders! Was erg gezellig weer, in de sneeuw, want er lag een mooi laagje op de straat! Erg mooi! Ik heb een paar foto's gemaakt! Zal zo eens even kijken of ik ze kan uploaden!
Tot zo!

Fleda schreef:
Wie ik?![]()
![]()

Aapestaartje schreef:Nu zie ik ze ook niet meer..ik zie nu kruisjes.
Net zag ik wel foto's!!

)