later werd die van stefan, desiree, manege, en nu is die in de lease.
ooh olymp was me voor.. gwen komt me ook zo bekend voor maar ik heb me er geen beeld bij. heb je een brede omschrijving

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
desty schreef:ik weet niet hoelang geleden dat was. ik denk dat je monique bedoeld.
later werd die van stefan, desiree, manege, en nu is die in de lease
desty schreef:ik weet niet hoelang geleden dat was. ik denk dat je monique bedoeld.
later werd die van stefan, desiree, manege, en nu is die in de lease.
ooh olymp was me voor.. gwen komt me ook zo bekend voor maar ik heb me er geen beeld bij. heb je een brede omschrijving
Olympia schreef:Gwen stond in de smalle stal, zwarte ponyHeeft er gestaan toen wij er werkte, dat weet ik zeker
Was volgens mij van een blond meisje, toch?
Olympia schreef:Halina schreef:Ik sta daar. Ik lease Halina nu bijna 3 jaar. Ze staat nu zo'n 12 jaar op de manege dus ik denk dat een aantal van jullie haar wel kennen![]()
Halina is overings dikke maatjes met Cendor als ze samen los gaan. Tja 2 polen bij elkaar he![]()
Overigens was ik vroeger helemaal verliefd op Puck
Wil iemand Erica en Cynthia de groetjes doen van mij (zeg maar van Halina)? Erica was gek op Halina en was erg blij dat ik haar ging leasen.
Denk dat ze het leuk zal vinden om te horen dat het goed gaat met oude theemuts.
Welke van de Halina mensen, ik lees dit nu pas en ik ben diegene die bij Erica en Cynthia rijdt..
Maar jullie leasen Halina toch met zn 2tjes?
Olympia schreef:Oke, ik zal het doen woensdag als ik weer naar Erica en Cynhtia ga
Olympia schreef:Maar alles goed met Haaltje?
Olympia schreef:Dat kan ik wel begrijpen, ze is er nog en dat is het belangrijkste..
Als we met Olymp uit haar ziekte was gekomen en we konden niet meer zwaar werk met haar verrichten, hadden we het ook niet erg gevonden, we hadden haar dan nog tenminste..