Hippisch centrum Barendrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:28

KellyG schreef:
he marianne,
hoe is het?

hoihoi

ja super en met jou?

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:38

@Sunshine80, Hé Iris!, jij hebt mijn zoon nog les gegeven. Super leuke lessen gaf je altijd. Zie het nog voor mij, al die dunne kinderbeentjes waar die rijlaarsjes dan één voor één uitfloepten als ze met de pony's gingen draven haha. Wij vonden het jammer dat je toendertijd bent gestopt met lesgeven bij de shetten. je hebt een goede basis gelegd bij Nick
@RomanxBeauty, weet nog hoe gek jij toen al was op Roman, en toen was ie eigenlijk al toe aan een pensioen. Hoe is het met je? Heb je de Fries nog? Groetjes, moeder van Nick (die ook nog steeds rijd, nu in Zwijndrecht. )

Sunshine80

Re: Hippisch centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:41

Bedankt voor je compliment sharief! Ik vond het superleuk om die lessen te geven. :)) Heb er goede herinneringen aan.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:42

KellyG schreef:
dirk was leuk :D
(was naast iemus toch ook een van mn favorieten hoor)

heb jij er nog lesgegeven?

Ja ik heb denk ik 4 jaar lang shetlanderlessen gegeven en er ook nog bijna een jaar gewerkt als stalkracht of had je het niet tegen mij? ;)

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:44

sharief schreef:
@RomanxBeauty, weet nog hoe gek jij toen al was op Roman, en toen was ie eigenlijk al toe aan een pensioen. Hoe is het met je? Heb je de Fries nog? Groetjes, moeder van Nick (die ook nog steeds rijd, nu in Zwijndrecht. )

Hoi!!

Gaat goed hoor met mij ;) En ja die Fries heb ik inderdaad nog steeds ;) Blijft een gek beest haha. Klopt, altijd al gek geweest van Roman en nog steeds eigenlijk.. Nick heb ik regelmatig geholpen met de shetjes :). Ik ben zaterdagmiddag weer op stal dus dan zal ik jou of in ieder geval Nick weer zien!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:48

sharief schreef:
@Sunshine80, Hé Iris!, jij hebt mijn zoon nog les gegeven. Super leuke lessen gaf je altijd. Zie het nog voor mij, al die dunne kinderbeentjes waar die rijlaarsjes dan één voor één uitfloepten als ze met de pony's gingen draven haha. Wij vonden het jammer dat je toendertijd bent gestopt met lesgeven bij de shetten. je hebt een goede basis gelegd bij Nick

:') Ja die laarzen die uitgingen. En ik maar laarzen rapen!

Ik herinner me ook nog erg goed dat Grumpy in draf haar hoofd steeds verder naar voren deed, en dan zo kinderen er vanaf liet glijden. Eigenlijk moest ik daar altijd zo hard om lachen, je zag het gewoon aankomen. _O-

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:52

Mar_Nimbus schreef:
KellyG schreef:
he marianne,
hoe is het?

hoihoi

ja super en met jou?

ja goed hoor.....

je rijd nog steeds?
en micheal?

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:53

Sunshine80 schreef:
KellyG schreef:
dirk was leuk :D
(was naast iemus toch ook een van mn favorieten hoor)

heb jij er nog lesgegeven?

Ja ik heb denk ik 4 jaar lang shetlanderlessen gegeven en er ook nog bijna een jaar gewerkt als stalkracht of had je het niet tegen mij? ;)

ja doelde wel op jou, hahahaaaa

wist ik niet joh.....hahahaaa

moet wel zeggen, en dat moet je niet persoonlijk opvatten hoor, maar jan en alleman gaven ineens les, vooral een hoop waarvan ik zoiets had van :? 8)7

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:06

Pfff... lekker dan ;)

Nee hoor, ik heb ook een Orun basisinstructrice moeten halen. Ik vond het echt super om te doen, zeker die shetlanderlessen. Iedere zaterdag stond ik van 10 tot 3 in de half open bak... te blauwbekken in de winter :brr: .
Moet wel zeggen dat ik ook niet blij was als ik les moest geven aan volwassenen die mijn rijniveau hadden. Beginnerslessen en de lessen voor kinderen vond ik prima.

Er stonden er inderdaad wel eens een paar waarvan je dacht.... uhhhh.... 8)7

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:11

jaja ik heb nimbus nog steeds
michael rijd allang niet meer

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:22

Sunshine80 schreef:
(om maar niet te spreken over het feit dat ik maar op Dirk werd gezet, want er wilde niemand anders op). I

Och ja, Dirk :') Niemand wilde idd op Dirk; nooit begrepen waarom, ik vond Dirk cool :P Retesterk, dat wel :D Vooral als ie dan na het rijden even z'n gigantische bakkes tegen je aan wilde schuren _O-

Ik hoop ook dat er nu goede tijden aanbreken :) Toentertijd liep het al niet helemaal lekker; ik reed zooooooo vaak op ponies in de paardenles omdat een hoop paarden steeds kreupel stonden.. Spriet en Yes enzo..

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:27

@marianne: leuk dat je nog rijd..... en nu je het zegt, volgens mij was hij gestopt toen je nog weleens op hcb kwam buurten........

moest altijd wel lachen om gerda, die vond het geweldig als ik op dirk stapte, omdat hij bij mij zo makkelijk liep.......
de tijd dat ik iemus leasde, was er een meid die moest op dirk en het enige dat hij deed was stil staan en dan gaan bokken.......
gerda keek me lief aan en vroeg of ik anders mss wou ruilen.....
oke, prima....
ik stap op dirk en hij wandeld gewoon braaf weg.....
halverwege de les wou die meid weer terugruilen omdat ze het banketstaaf vond dat ik niet op 'mn eigen beestje' kon rijden, dus we wisselden weer en dirk verzetten weer geen stap.....
heb toen de les maar op dirk uitgereden, hahahaaa
het was een eigenwijs varken

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:56

Grumpy, haha, daar kon ik ook zo om lachen. Je ziet dat het gaat gebeuren (zijn hoofd steeds verder omlaag) en glijden maar. en de kinderen worden er groot en sterk van

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 14:42

Wat leuk om de foto's te zien op de eerste pagina!

Ik heb op de oude manege aan de 1e Barendrechtseweg gereden en had altijd les van Filip!

Ben ook wel erg benieuwd hoe het straks gaat...
Verbaasd me dat een aantal van die pony's er nog is!

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:06

weet iemand of eruprise er nog is?
mijn zus had de dag voordat ie werd geboren nog op de moeder gereden.
ze wil graag nog gaan kijken als hij er nog staat :D

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:25

Ik denk dat je suprise bedoeld?
Die staat er nog wel denk ik, die kan gewoon nog meedoen met de lessen.

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:07

Ja hoor surprise staat in een stand. ziet er ook nog goed uit:-) .

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:45

oke echt lief :+:

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 00:29

Mijn paardenverleden ligt ook op de manege bij Filip. Wel nog op de oude locatie aan de barendrechtseweg. Heb vanaf de verhuizing naar de nieuwe locatie niets meer met de manege te doen gehad. Heb het alleen altijd zonde gevonden hoe een nieuwe locatie, zo snel kon vervallen. Goed te horen dat Filip de teugels weer in handen heeft en het tij weer wil gaan keren. De paardjes waar een niew huis voor wordt gezocht, hebben dat meer dan verdiend... Die hebben zo vreselijk lang trouw hun werk gedaan. De meeste van deze paarden liepen al mee op de oude locatie. Het faillissement is denk ik het beste voor de manege dat er in tijden gebeurd is.

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:18

Ergens wel verwacht, maar onverwacht toch schrikken! Ging even kijken op de website of er nog paarden naar het rusthuis waren gegaan. En de website was uit de lucht dus ik dacht het zal toch niet?
Ik zou best wel een oudje willen kopen Louis of zo. We hebben de ruimte ervoor, maar ik denk niet dat ze zo heel erg blij zijn mij te zien.
Wat ik wel begrepen heb toen ik er nog reed was dat de manege eigendom was van Filip en dat ze toen der tijd huur aan hem betaalden. Ze heeft ooit wel de goodwil, de paarden en de inboedel overgenomen. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze een doorstart kunnen maken. Dit gun je niemand!
Laatst bijgewerkt door Ilkameijer op 19-04-12 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:39

Sunshine80 schreef:
Het zat financieel al niet goed toen ik in 2006 wegging. Dus het zal er niet beter op geworden zijn...

Hoi Iris
Dat denk ik ook niet. Ben wel benieuwd of Gerda eigenaar zal blijven? Of at Filip gewoon terug komt. Als dat zo is dan ga ik er zeker een keer langs. Lijkt me leuk om mijn kinderen te laten zien waar en bij wie ik heb leren rijden. Dat was tot op heden geen optie. :D
Het is wel sneu dat het zo heeft moeten lopen voor ze!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:41

Ilka!!! Ik zou je nog mailen :oo :o ... Vergeef je het me?
Ik heb in de zomervakantie tijd om een keer jouw kant op te komen, zou je dat leuk vinden?

Gerda is geen eigenaar meer geloof ik. Tenminste, de BV is failliet en zij en Bobby zijn weg. Filip schijnt al terug te zijn en weer de leiding in handen te hebben genomen. Ik wil proberen in de komende tijd langs te gaan, maar ik heb toetsen dus die gaan even voor.
Mocht je langsgaan, bel je me dan? Dan gaan we samen!!! ;)

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:45

He ilka.....

Hoe is het?
(Wij hebben samen tegelijkertijd van filip leren rijden, weet je nog hihi)

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:58

Sunshine80 schreef:
Ah was minder bijlezen dan ik dacht ;)

Ik vind het helemaal leuk dat ik er weer gewoon op het terrein kan komen zonder bedreigd te worden. Dus dat ga ik ook zeker in de komende dagen even doen. Filip is er altijd op de achtergrond geweest, toen ik voor Gerda werkte, kwam hij wel eens overdag een bakkie koffie doen bij haar.

Lisanne, fijn om te horen dat het goed gaat met Marit. Ik kan niet wachten om er een rondje te lopen en even Louis een knuffel te geven!!! <3

Zijn Bobby en Gerda weg dan? Als dat zo is ga ik ook even kijken.

Ilkameijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:01

Sunshine80 schreef:
Ilka!!! Ik zou je nog mailen :oo :o ... Vergeef je het me?
Ik heb in de zomervakantie tijd om een keer jouw kant op te komen, zou je dat leuk vinden?

Gerda is geen eigenaar meer geloof ik. Tenminste, de BV is failliet en zij en Bobby zijn weg. Filip schijnt al terug te zijn en weer de leiding in handen te hebben genomen. Ik wil proberen in de komende tijd langs te gaan, maar ik heb toetsen dus die gaan even voor.
Mocht je langsgaan, bel je me dan? Dan gaan we samen!!! ;)

Geweldig! Ja is goed. Ik vergeef het je hoor. Heb het zelf ook echt megadruk. Heb je geen Hyves account meer? Voeg me anders ff toe op Facebook.