KellyG schreef:he marianne,
hoe is het?
hoihoi
ja super en met jou?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sharief schreef:@RomanxBeauty, weet nog hoe gek jij toen al was op Roman, en toen was ie eigenlijk al toe aan een pensioen. Hoe is het met je? Heb je de Fries nog? Groetjes, moeder van Nick (die ook nog steeds rijd, nu in Zwijndrecht. )
sharief schreef:@Sunshine80, Hé Iris!, jij hebt mijn zoon nog les gegeven. Super leuke lessen gaf je altijd. Zie het nog voor mij, al die dunne kinderbeentjes waar die rijlaarsjes dan één voor één uitfloepten als ze met de pony's gingen draven haha. Wij vonden het jammer dat je toendertijd bent gestopt met lesgeven bij de shetten. je hebt een goede basis gelegd bij Nick
@RomanxBeauty, weet nog hoe gek jij toen al was op Roman, en toen was ie eigenlijk al toe aan een pensioen. Hoe is het met je? Heb je de Fries nog? Groetjes, moeder van Nick (die ook nog steeds rijd, nu in Zwijndrecht. )
Sunshine80 schreef:KellyG schreef:dirk was leuk![]()
(was naast iemus toch ook een van mn favorieten hoor)
heb jij er nog lesgegeven?
Ja ik heb denk ik 4 jaar lang shetlanderlessen gegeven en er ook nog bijna een jaar gewerkt als stalkracht of had je het niet tegen mij?
Sunshine80 schreef:(om maar niet te spreken over het feit dat ik maar op Dirk werd gezet, want er wilde niemand anders op). I
Sunshine80 schreef:Het zat financieel al niet goed toen ik in 2006 wegging. Dus het zal er niet beter op geworden zijn...
Sunshine80 schreef:Ah was minder bijlezen dan ik dacht
Ik vind het helemaal leuk dat ik er weer gewoon op het terrein kan komen zonder bedreigd te worden. Dus dat ga ik ook zeker in de komende dagen even doen. Filip is er altijd op de achtergrond geweest, toen ik voor Gerda werkte, kwam hij wel eens overdag een bakkie koffie doen bij haar.
Lisanne, fijn om te horen dat het goed gaat met Marit. Ik kan niet wachten om er een rondje te lopen en even Louis een knuffel te geven!!!
Sunshine80 schreef:Ilka!!! Ik zou je nog mailen![]()
... Vergeef je het me?
Ik heb in de zomervakantie tijd om een keer jouw kant op te komen, zou je dat leuk vinden?
Gerda is geen eigenaar meer geloof ik. Tenminste, de BV is failliet en zij en Bobby zijn weg. Filip schijnt al terug te zijn en weer de leiding in handen te hebben genomen. Ik wil proberen in de komende tijd langs te gaan, maar ik heb toetsen dus die gaan even voor.
Mocht je langsgaan, bel je me dan? Dan gaan we samen!!!