Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noureyev"]
[quote="Maikuh schreef:Nou ook even een berichtje van mij... Ik rij zelf op manege Bergemo en vind het een super manege! Ik rij zelf graag op Little Jump! Hij is wel sterk maar is wel erg fijn! Vooral met springen! Ook Sussie (die zullen de meeste wel niet kennen omdat hij er nog niet zo lang is) vindt ik een super fijn paard. En verder vind ik manege Bergemo een SUPER manege met super leuke mensen!
karuna schreef:Ha ik dacht al waar ken ik de naam Bergemo van.
Er is wel een hoop verandert sinds ze officieel bij Center Parcs horen, maar de lessen zijn nog steeds goed en je kunt er heerlijk buitenrijden.
Maikuh"]
[quote="Noureyev"][quote="Maikuh schreef:Nou ook even een berichtje van mij... Ik rij zelf op manege Bergemo en vind het een super manege! Ik rij zelf graag op Little Jump! Hij is wel sterk maar is wel erg fijn! Vooral met springen! Ook Sussie (die zullen de meeste wel niet kennen omdat hij er nog niet zo lang is) vindt ik een super fijn paard. En verder vind ik manege Bergemo een SUPER manege met super leuke mensen!
Noureyev"]
[quote="karuna schreef:Ha ik dacht al waar ken ik de naam Bergemo van.
Er is wel een hoop verandert sinds ze officieel bij Center Parcs horen, maar de lessen zijn nog steeds goed en je kunt er heerlijk buitenrijden.
Noureyev schreef:Ik heb de Familie Bergemo wel horen zeggen dat het oude meer gezelligheid is zich had.
Die oude sfeer is erg moeilijk overtebrengen in een nieuw gebouw.
Maar de ligging nu is super vanwege al het land dat ze hebben.
P.s. hier sneeuwt het een beetje
deedee19 schreef:Enne het is de familie Thijssen![]()
Vergeet overigens te zeggen dat ze nog familie van mij zijn. Carla is een volle nicht van mijn moeder. Dus Femke en Sanne zijn achternichtjes en Roy is een achterneefje van mij.