hier is het nu opgehouden, volgens buienradar was dat het ook. Sander staat ergens tussen Utrecht en Den Haag in de file onderweg naar huis. Arme hij...
dan is het blijven hangen in zoetermeer denk ik Den Haag is gestopt met sneeuwen.
nikkielvis
Geplaatst: 03-02-12 15:47
Hier in leiden wel....
Hihihi wij hebben een mannetje in een mooie groene trekker....
cassandra84
Geplaatst: 03-02-12 16:09
Ik wil wel sneeuw. Kan Arwen met Abel gaan sleeën. Ik moet zelf nog even rustig aan doen, want mijn galblaas is er dinsdag uitgehaald. Maar vandaag wel even naar stal ik word gek thuis.
taverno
Geplaatst: 03-02-12 16:20
cassandra84 schreef:
Ik moet zelf nog even rustig aan doen, want mijn galblaas is er dinsdag uitgehaald. Maar vandaag wel even naar stal ik word gek thuis.
Joh,zo ineens?Wat ben je snel thuis dan?
cassandra84
Geplaatst: 03-02-12 19:36
Ik hoefde maar een nachtje te blijven gelukkig. Het eten was prima hoor, maar thuis is toch het lekkerste slapen de een snurkte de ander moest tig keer de po en had de behoefte in haar broek gedaan en was de weg een beetje kwijt. Ik had al vaker last van mijn gal gehad, maar wist niet wat het was dus naar de huisarts die verwees me door naar het ziekenhuis voor een echo of het mijn galstenen waren. Ja dus en dan ga je het hele traject in en word je geopereerd. Nu moet ik eigenlijk even heel rustig aan doen, maar ik moest echt even naar stal met de sneeuw.
Abel heeft lekker voor de slee gelopen met Arwen erop. Foto volgt.
Laatst bijgewerkt door cassandra84 op 03-02-12 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Arwen had niet lang plezier van de slee volgens mij want de baas was al aan het sneeuwschuiven en wij hebben met een paar mensen geholpen met scheppen,vegen en strooien. Nu zijn er mooie paden begaanbaar in elk geval.
De baas en de buurman hebben de dijk schoongeveegd want dat was vanmiddag wel spannend om daar overheen te gaan.
ow gatverdamme, kom ik net thuis, is er lekkage in mn keuken van een leegstaande huurwoning.. Geen idee wat ik nu moet doen, maar dit kan wel even gaan duren.. daar gaat mn keuken..
Maar het lekt toch uit hun huurhuis? Van die huurverenigi g? Van die vereniging zou echt een telefoon nummer opzoeken Zou als je niks kan vinden de brandweer/ algemeen politienr bellen
En hele weekend water geef hoop schade!!
taverno
Geplaatst: 03-02-12 21:32
Cer heeft een koophuis toch?
Wat Splinter zegt,het hele weekend geeft een hoop schade,ik zou het toch met de politie proberen,die kunnen misschien doorverwijzen.
Update: eerst m'n cv man gebeld. Ik wist eigenlijk wel dat dat het niet zou zijn, maar misschien had hij een briljant idee.. Die is langsgereden, kon melden dat het niet de ketel was maar heeft wel en passant een ander probleem gerepareerd
Toen kwam marlon om mij te steunen *superlief* anders was ik gaan huilen
Toen een aantal keer de vve beheerder gebeld, die eerst niet veelmwilde doen, want vrijdagavond en lastig etc etc. Ik bleef volhouden dat het water langs m'n muren liep, en toen heeft hij z'n onderhoudsmannetje gestuurd (die in Voorburg woont, lekker dichtbij). Die vroeg eerst of ik het allemaal wel goed zag, en wilde toen langskomen. Die had een aannemersvriendje op visite die ook meekwam (gezellig ) . Die arriveerden toen m'n cv mannetje er nog was, en die steunde mij heel goed in 'het water komt op zeker uit dat appartement' verhaal.
Dus appartement open en ja hoor... Die cv ketel was onwijs aan het lekken met stomend water.
Dat is nu verholpen maar mijn hele muur is zeikwaternat. Dat wordt door de verzekering geregeld, maar kan wel lang duren ivm drogen ..
En maron is er de hele tijd bijgeweest supervriendinnetje!!
cassandra84
Geplaatst: 03-02-12 23:54
In de sneeuw kan je toch echt wel lol hebben.
Abel vond het prachtig, maar wilde niet graag stilstaan hij wilde lekker draven of vlot stappen.
Xantha
Geplaatst: 03-02-12 23:54
Pfff daar zit je lekker mee joh, gelukkig is Marlon bij je gebleven. En het is weer opgelost, nu nog drogen!
Balen zeg zo'n lekkende ketel van de buren. Gelukkig dat ze toch gekomen zijn en je was in ieder geval met z'n tweetjes. Nu drogen...al zal dat niet makkelijk zijn met dit weer. Weer een leuke foto van Abeltje.....stoere pony!
taverno
Geplaatst: 04-02-12 08:08
Cer,gelukkig is he opgelost,je zal er toch het hele weekend mee zitten zeg. Fijn dat Marlon er was om je bij te staanJe had wel ineens veel mannen in huis.
Mogge allemaal, ziet er weer lekker uit buiten Vandaag heb ik een dagje Xantha vrij. Vanmiddag ga ik met een vriendin naar de Fish Spa, ben benieuwd of het wat is. Zij had bonnen daarvoor en vroeg of ik mee wilde Hou eigenlijk niet zo van gefriemel aan mijn voeten, ach we zien wel