Woon bij De Vecht in de buurt. En het kanaal.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Woon bij De Vecht in de buurt. En het kanaal.
Kirsten_S schreef:Romana01 schreef:@kirsten, maar ik ben dinsdag jarig, niet woensdag. En ik mag niet eens woensdag rijden. Anders kijk ik of ik een stukje kan bewaren voor, voor de week er na
Mag je woensdag niet rijdennnn?
, omdat me moeder me al de hele week naar de manege moet brenge, wilt ze me niet ook dan nog brengen. vind het wel jammer
!!
esiebessie schreef:Nouja, die paarden van hiernaast zijn een beetje zielig.. Deze man (nouja niet de buurman, die is heel goed voor zijn dieren, maar de PRE's zijn van z'n zoon) heeft ze meer als statussymbool. Zoals die rijkelui hier in Nederland allemaal een dure bak onder hun kont hebben, hebben de meeste (er zullen vast uitzonderingen zijn) rijkelui hier een of meerdere paarden aan huis. Hoe meer paarden (en het liefst zo duur mogelijk natuurlijk) hoe meer status Deze paarden krijgen amper beweging en de enkele keren dat hij er is dan rij ik er vaak ook nog op. Maar ze hebben geluk als ze één keer in de week beweging krijgen..Maar het zijn zulke ontzéttend lieve paarden, zelfs vijf jaar geleden kon ik er zo mee wegrijden. Echt zonde..
.