Serada schreef:Ceriadwen schreef:Als je boxen uitmesten mist.. ik heb nog een fijne hoor
Mmmmh wat een aantrekkelijk aanbod...(not)
Dan kan je vast wennen aan een binnenbox
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ceriadwen schreef:Ik had binnen een uur ruim 30 reacties... de hele dag bezig geweest met mailen etc etc.. en deze leken me het meest helder en verantwoord.
Ben er eerst wezen kijken om te zien hoe zij er op zou reageren.. maar ze was gelijk thuis zeg maar.
mensen waren er zichtbaar heelblij mee.. maar tis niet leuk uiteindelijk
CharlyBrown schreef:Luitjes.. Even een ego berichtje..
We zijn veilig aangekomen in Leersum.
Chef voelt zich al prima thuis, hij moest even wennen (en heeeeel hard door de wei rennen) maar nu is hij heel relaxed.
En we hebben ook al een heerlijk ritje door het bos gemaakt
Op weg naar het bos
Net in het bos aangekomen
Chef en zijn eerste ontmoeting met een plas in het bos.. haha
En dan weer vrolijk verder![]()
![]()
hahaha.... jammer dat het zo hard geregent heeft voordat jullie vertrokken... maar dat mag de pret niet drukken zo te zien! veel plezier nog daar!
( heeft een vrouw eigenlijk geen reden voor nodig toch?)
CharlyBrown schreef:Luitjes.. Even een ego berichtje..
We zijn veilig aangekomen in Leersum.
Chef voelt zich al prima thuis, hij moest even wennen (en heeeeel hard door de wei rennen) maar nu is hij heel relaxed.
En we hebben ook al een heerlijk ritje door het bos gemaakt
Op weg naar het bos
Net in het bos aangekomen![]()
![]()

Twinklebel schreef:Klinkt heel hoopvol Lin! Maar kan me voorstellen dat je hem mist.....je valt toch opeens in een gat zo.
Serada schreef:Twinklebel schreef:Klinkt heel hoopvol Lin! Maar kan me voorstellen dat je hem mist.....je valt toch opeens in een gat zo.
Ja inderdaad. Hij is al ruim 8 jaar een onderdeel van mijn dagelijkse bezigheden en zorgen en ineens valt dat weg. Daarnaast is het gewoon mijn allergrootste vriendje en nu moet ik hem een beetje gaan loslaten. Ook al weet ik dat het voor hem het beste is, vind ik dat toch wel moeilijk...