Dat is balen! Wel of niet verzekerd het kost altijd geld en je moet weer een andere kopen, wachten op de verzekering en op je zadel!
kohtje
Geplaatst: 29-06-11 08:55
Talida schreef:
Als jij je zadel af en toe thuis hebt liggen kan hij zelfs onder je gewone inboedel vallen, schijnt
Nou toen bij stal de zadels waren gestolen kreeg ik in eerst niets. Dat komt omdat de kasten niet in een gesloten ruimte stonden. Na veel brief wisselingen is het toch goed gekomen. Weet niet hoe het nu zit met dat alarm er op. Het is gewoon oliebol, ook het idee dat ze bij je paard komen.
JoNew
Geplaatst: 29-06-11 11:34
Ik hoorde het net van mijn collegaatje! Ik wilde ook al stal inlichten zodra ze meer wist.. Maar dat is dus al gedaan!
Zij zei dat er ook al veel zadels zijn gestolen in noordwijkerhout..
Oeh spannend Daph! Heb je een fijne zwangerschap? Ik lees en hoor soms dingen, dat ik denk... Ik denk overigens meisje week 40..
Wij zijn nu net terug van kliniek: Daddy is weer helemaal in orde! Hoeven niet meer terug te komen! Nu mag ie nog paar weken met Lotus op de grote wei en dan komt mijn 'weidepaard' weer terug, ik is blij
En reare vraag.. Heeft er iemand chaps te leen? Ik heb een kleine kuit.. Rij er normaal nooit mee, maar ga woensdag met iemand een paard uitzoeken in Portugal, En om mn laarzen nu mee te nemen of chaps te kopen voor die paard dagen..