Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu doe jij neits met paarden toch? Wil je dat later miss nog gaan doen? Want vroeger had je toch wel ponys?? MightyJoe schreef:he sas, ben ff nieuwsgierigNu doe jij neits met paarden toch? Wil je dat later miss nog gaan doen? Want vroeger had je toch wel ponys??
Klopt, ik wil in de toekomst weer rijden als alles financieel weer mogelijk is.. M`n bedoeling is om dan zelf weer een paardje te nemen enzo
En jah klopt heb altijd met paarden gewerkt
Gewoon recreatief?
nee ik ben ook echt geen wedstrijdtype
Maarja is ook een beetje moeilijk met zon witte monster
. Pummer, zoek je soms les? Ik ben gedipl Orun huppeldepup dinges 
Sodeletuut schreef:http://www.nickyskeet.nl verkoopt ook gekleurde dekjes die gewoon vierkant zijn zegmaar.Maar zijn best duur.
Gaat het om die HKM met inlages?
Die vind ik op zich nog niet eens zo super duur, als je sommige andere pads met inlages ziet, de prijs.. Leorah schreef:zo.. dat gaat hard hier zeg! Uhm.. mijn achterpoot is zwaar gekneusd maar gelukkig niet gebroken. reisje ziekenhuis gehad, fotootjes enzo, nou ja gelukkig maar.
Wie heeft dat weer besteld vandaag? Moet om half 5 verder met beleren van de maflinger, hopen dat het dan droog is