Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ook niet geheel onbelangrijk is dat we ook aardig wat eurootjes per maand goedkoper uitzijn. Goede eb en vloed rijbak maar wij hebben geen agterbergbodem nodig voor die paar keer dat wij in de bak rijden. Als je echt voor de dressuursport gaat dan heb je dat wel nodig.............
spettertjuh schreef:We kunnen nog wel afspreken hoor voor buitenritjes maar we moeten nog even een weg zoeken hoe we over het water kunnen en onder het spoor door en dan zijn we zo bij jullie. Even uitpluizen allemaal.
Blubber schoenen zullen we vast wel weer gaan krijgen maar er wordt goed gevoerd en in de winter gaan ze allemaal lekker een paar uurtjes in de paddock en dat wordt voor ons gedaan. Zelfs als we de paarden 's nachts naar binnen halen dan worden ze gewoon weer buiten gezet door de eigenaren zonder dat we een euro extra hoeven te betalenen ook niet geheel onbelangrijk is dat we ook aardig wat eurootjes per maand goedkoper uitzijn. Goede eb en vloed rijbak maar wij hebben geen agterbergbodem nodig voor die paar keer dat wij in de bak rijden. Als je echt voor de dressuursport gaat dan heb je dat wel nodig.............
Marion kent daar nog wat mensen die er echt al heel erg lang staan en dat wil toch wel wat zeggen denk ik zo.
Wanneer we gaan dat hangt van het weer af..............
Als je wilt weten waar we heen gaan moet je maar een pbtje sturen, zo hier op bokt neerzetten heb ik geen zin in. Zoveel meelezers bahhhhh...........
staat zo gek met je blote borsten boven een hoge rok
haahahaha
zoals ik al zei, die scene met jan kooijman , oehlala!! Hihi
Princesspres schreef:hahah marlis, mag toch hopen dat het strapless jurkjes zijn en niet toplessstaat zo gek met je blote borsten boven een hoge rok
haahahaha
fijn hoor kaar dat jullie een lekker plekje hebben!
Je had gisteren moeten kijken marjozoals ik al zei, die scene met jan kooijman , oehlala!! Hihi
wel jammer dat je het slot van gtst hebt verklapt... Denk niet dat ik nu no wil kijken :p
( ze heeft inderdaad flinke wallen altijd)
kaar, marion en jetje al lekker aan de borrel?
Net lekker doodle gereden , stoute puber!! Na tien minuutjes was hij toch wel erg lief weer
bedankt nog voor het mesten marjo *smak*
Slaap lekker allemaal!!
? Rotterdam de gekste!! 

lirote schreef:grijze dag vandaag
vandaag is hoefsmiddag
paardjes staan al lekker de heledag op het land het gras groeid nog niet zo hard
heb 2 weien dus kunnen ze volgende maand op de andere
wil er eerst mest op gooien weet alleen niet welke (iemand een idee?)
sybje schreef:Poeltje voor Peeps
Karin 26 maart merrieveulen
Sophie 27 maart merrieveulen
Marjolein 29 maart hengstveulen
Wilma 30 maart hengstveulen
Anita 01 april hengstveulen
Chantaltje23 2 April Merrieveulen
Chantal 03 april hengstveulen
Kayleigh 03 april
Irene 4 april merrieveulen
Regina merrieveulen
Valt af: