Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharona87 schreef:Klopt MarchaDoe mij maar die bierkamer, is goed voor de ontspanning
Lag afgelopen zaterdagnacht om 4uur op bed en om 7uur ging me wekkertje alweer..om 10uur had ik wedstrijd en ben gewoon 1e geworden..koppijn dat ik had
Wintersport is weer niets voor mij..ben meer van de zon. Hebben net ook vakantie geboekt, in Juli lekker 10 daagjes naar Griekenland
Ik heb flinke knieklachten (door scooterongeluk) durf het niet aan om te gaan wintersporten ivm vallen. Dit is ook de reden eigenlijk dat ik amper spring, dan komt er echt teveel kracht op me knie..en paardrijden wordt sowieso al streng afgeraden door de fysio en artsen
Mootje schreef:Hier nog één met slechte knieen. Deze wintersport heb ik eigenlijk te veel en te ruig geskied, waardoor er elke avond vocht in mijn knien zat![]()
Ik ben een keer onderuit gehaald met vechtsport, waardoor ik twee knie-operaties heb gehad. Maar zowel het skien als het crossen wil ik niet opgeven. Voor de cross (en 't springen) heb ik nu wel deels een oplossing: GPG adapters!
sharona87 schreef:Jazeker, ga wel lijstje maken wat er allemaal nodig is..Net als voertonnen, die heb ik dus niet en Cash staat op Ponybrok en mag écht geen sportbrok