KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

16easer24

Re: KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:18

wintersport staat ook nog op mijn verlanglijstje alleen is het beetje prijzig voor 5 dagen als je ook nog spullen moet huren en lessen moet nemen.... heb nog nooit op skies gestaan:-) dus voorals nog hou ik het bij zon vakanties maar maybe in the future.

Mootje heb je wel eens een brace geprobeerd tijdens het skieen?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 09:28

@Mootje, ja nou dat had ik dus ook! Overdag op de skies vaak geen last, maar 's avonds dikke knieen van het vocht! en vaak na een week begin je het pas echt te voelen..
*Zucht* waarom zijn leuke dingen vaak slecht voor je? :Y)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:28

Sssssssttt niet praten over de wintersport....................... ik ben echt een fanatieke skier en snowboardster, vind de wintersport echt heerlijk....... maar ik kan dit jaar niet.... |( ;(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:31

Martine, Ik ski vaak maar halve dagen om die reden :o Dit weekend van 9 tot 4, dus dat was wel even een aanslag op mijn lichaam!
Marcha, Sorry :(:)

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 09:35

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 09:36

eerlijk zeggen; gepikt uit een ander topic! maar vond het zooo GENIAAL! :)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:46

Wat een lekker stel hier bij elkaar haha; ik ski en board ook met twee kniebraces om voor versteviging ivm hypermobiliteit (zacht kraakbeen)!
Ik zag die link gister ook Martine, idd erg leuk! :D

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:59

Ik ga trouwens als het kon ook op zondag al richting Ermelo. Had het er met de eigenaresse van Pantani over gister en die vond het ook wel een goed idee. Vrees anders dat Pantani de trailer sloopt als we in de file belanden..... :+

Had de link idd al gezien, erg grappig, volgende keer dus een paard mee naar de kroeg! :D

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:07

Ohh wintersport vind ik (denk ik) echt niks aan. Heb het nog nooit gedaan maar geef liever mijn geld uit om naar de zon te gaan :P .

Heb gister zo heerlijk gelesd. Ik heb echt een dressuur pony als we de instructieweek in gaan :D .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:19

Ik moet ook nog een stal bestellen voor zondag bij Wilma, maar ik wacht nog wel een paar weken tot ze het iets rustiger hebben :=
De reserveringsbevestiging is binnen van de B&B. Marjan, kan jij mij je emailadres PBen, dan mail ik hem ook naar jou!

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 11:48

hahaha ouderdom komt met gebreken! _O-
Die link slaat op ons na een avondje eh.. gezelligheid ;)

Oh moet je een stal reserveren voor zondag? Hm.. dan moet ik dat vooral niet vergeten te doen! :+ ik ken mezelf..

lauras1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:57

sharona87 schreef:
Klopt Marcha :P Doe mij maar die bierkamer, is goed voor de ontspanning _O-
Lag afgelopen zaterdagnacht om 4uur op bed en om 7uur ging me wekkertje alweer..om 10uur had ik wedstrijd en ben gewoon 1e geworden..koppijn dat ik had :')

Wintersport is weer niets voor mij..ben meer van de zon. Hebben net ook vakantie geboekt, in Juli lekker 10 daagjes naar Griekenland :D
Ik heb flinke knieklachten (door scooterongeluk) durf het niet aan om te gaan wintersporten ivm vallen. Dit is ook de reden eigenlijk dat ik amper spring, dan komt er echt teveel kracht op me knie..en paardrijden wordt sowieso al streng afgeraden door de fysio en artsen :=

Heey meiden!

Zet mij ook maar bij de bierkamer haha ;) Gefeliciteerd met je eerste plek trouwen sharoon!! Goed bezig!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:43

Martine, Je moet het inderdaad van te voren aangeven en je krijgt er ook een factuur van!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:09

Moet ik dat ook even doen! Wat kost het qua stalling om op zondag te komen? Misschien leuk om op zondag een ritje op de Veluwe te doen? Lijkt mij dat je gewoon overal bij mag?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:20

Je mag niet op het terrein rijden als je niet in het bezit bent van je ORUN. Buitenrit kan wel, maar ik wil dan een klein staprondje doen, ofzo :D

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:29

Ja gezellig toch! Weet jij ook wat het kost om op zondag al te komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:31

Mootje schreef:
Hier nog één met slechte knieen. Deze wintersport heb ik eigenlijk te veel en te ruig geskied, waardoor er elke avond vocht in mijn knien zat ;(
Ik ben een keer onderuit gehaald met vechtsport, waardoor ik twee knie-operaties heb gehad. Maar zowel het skien als het crossen wil ik niet opgeven. Voor de cross (en 't springen) heb ik nu wel deels een oplossing: GPG adapters!

Werken die echt???
Ik zit er ook naar te kijken, ook voor de dressuur :)
Waar heb jij ze besteld? Gekocht?! :)

Ook zondag gaan Marcha?? Dan kan ik misschien wel vragen of je ook bij me broer mag overnachten..wordt het alvast gezellig :+

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:35

sharona87 schreef:
Ook zondag gaan Marcha?? Dan kan ik misschien wel vragen of je ook bij me broer mag overnachten..wordt het alvast gezellig :+

Als het kan graag! Soort van pre-party! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:46

Volgens mij kost op zondag komen 20 euro voor je paard, maar dat weet ik niet meer zeker!
GPG adapters werken voor mij erg goed :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:49

Marcha schreef:
sharona87 schreef:

Als het kan graag! Soort van pre-party! :D

Vraag ik tegen die tijd wel, anders zijn ze het alweer vergeten :=

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:55

We hebben nog tijd zat om dat allemaal te regelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:56

Jazeker, ga wel lijstje maken wat er allemaal nodig is..Net als voertonnen, die heb ik dus niet en Cash staat op Ponybrok en mag écht geen sportbrok :=

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:58

je kan zeker niet al op het terrein van ermelo overnachten als je op zondag komt?? hoe doen de gene dat die wel op zondag al gaan? behalve bij een broer logeren wat wel onwijs relaxet is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:00

Op het terrein volgens mij niet..hoor hier ook iets over een B&B in de buurt :)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:06

sharona87 schreef:
Jazeker, ga wel lijstje maken wat er allemaal nodig is..Net als voertonnen, die heb ik dus niet en Cash staat op Ponybrok en mag écht geen sportbrok :=

Pantani krijgt hier ook gewoon sportbrok en daar krijgen ze toch ook musli erbij? Beetje extra wat in de musli zit kan die week geen kwaad. Normaal krijgt hij 's avonds ook slobber met lijnzaad erdoor, moet even kijken hoe ik dat ga doen...
Laten jullie je trailer staan? Daar kun je best wel wat zooi ik kwijt volgens mij...haha.. dus er kan genoeg mee.