nee, waarschijnlijk verstapt. maar hij had het vorig jaar ook ineens. toen is hij tot de kogel verdoofd en kwam er niets uit. hebben ze geconstateerd dat het in de hoef zat, en hebben ze hem zooltjes onder de ijzers gedaan. toen ging het echt weer super! maar hij was daarvoor dus te kort bekapt, en dat is nu niet het geval. dus we laten toch even foto's maken en waarschijnlijk dan weer op zooltjes.
Hallo! Ik meld me hier ook! Ik zou naar week 10 gaan maar omdat die uiteindelijk vol zat (nadat de inschrijvingen 1 uur bezig waren) Maar nu zit ik gelukkig nog in week 9(A)! Alleen wilde eigenlijk met mijn (toekomstige ) paard gaan, maar dit is helaas een pony kamp en met een paard mag het niet... Dus moet nog even overleggen met mij ouders of ik nog ga, want als ik over een tijdje stop met mijn pony heeft het ook geen zin meer om op kamp te gaan...
Hooii! Drop die kan jambette, kusje, rondje draaien, flemen, wachten met eten, buigen, compliment, hij kan bijna liggen, en nog wat andere dingen Ik doe 4 vwo ahh wat balen milouuu! eveline, ik heb wel eens wedstrijd bij de haarlemmermeerruiters! ahh wat balen dat spirit kreupel is natasja hopen dat het niks ergs is! welkom anais!
gister heb ik in de stromende regen drop gereden, voor het eerst met mijn nieuwe zadel! hij liep best lekker en daarna nog gekickboxt, was heel leuk alleen ook wel heeel zwaar! en mijn benen zijn helemaal blauw nu
jaa ik heb daar ook wel eens wedstrijd gereden fijn dat het we lgoed ging anne! owja, je doet aan kickboxen he, niks voor mij
madelon gaat trouwens mee naar Jumping he! en clairee ooook, dus jij en claire mogen vrijdag wel bij mij blijven slapen? want madelon blijft bij demi slapen
annedrop
Geplaatst: 15-01-11 13:35
Hooii
haha ik zie jou ook nog niet kickboxen milou.. maar het is wel echt heel leuk hoor! okee gezelligg maarehm, ik heb vrijdagavond nog kickboxen.. dus misschien kom ik dan wel zaterdag zelf naar Jumping ofzo, want kickboxen is pas om half 9 afgelopen of is het niet erg als ik later kom vrijdag?
M_erell
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-11 13:46
ik zit nu heel vaak mn mail te checken of ik een mail heb van knhs dat ik mee mag maar ik ga nu naar de paardjes, inladen en dan naar Vries en daar in de binnenbak rijden want onze buitenbak is nog blubber en hard
welkom anais vet stoer dat je op kickboxen zit anne zou ook wel wat voor mij zijn
net even bij spirit geweest, het been was minder warm dan gister. heb even samen met mams en de hondjes het weggetje uitgestapt, spirit helemaal druk en doen alsof hij hengst is hij is met alles heel lief, behalve met buiten aan de hand stappen dan word hij vet druk en gaat met zijn hoofd gooien enz, en helemaal de hondjes opjagen... malle poon
beentje was daarna wel beter gelukkig vanavind weer even met hem stappen.
haha gekke spirit! wel mooi dat zijn been wat minder warm was!
als ik gelijk vanuit kickboxen ga, dan ben ik er om kwart over 9/ half 10 maar dat kan alleen als ik daarna nog even bij jou kan douchen?? en dan moet mijn vader ook nog even aan mart & siets vragen of ze het niet erg vinden om zolang alleen thuis te blijven..
okee, is het niet te laat dan? want het is wel handiger als ik vrijdag kom denk ik anders moet ik met de trein en trem enzo, en ik weet niet of ik de weg weet
Jaa als het goed is wel En als mijn vader me toch niet weg kan brengen dan sms ik nog wel even ofzo!
Evelinee_
Geplaatst: 16-01-11 10:28
Gezellig ook naar jumping? Ik ga ook weet alleen nog niet welke avonden! Vandaag ga ik mn andere sport van de paardentak beoefenen! Ik men ook met een 2-span bonte shetlanders! Vandaag weer marathon in Lisse! Heerlijk weertje dus ik zeg rij-ze allemaal!
Natasja,balen dat Spirit kreupel is! Welkom Anais, Kickboxen lijkt mij ook heel leuk,heb ik toen ook gedaan toen we met het HTC naar de sportschool gingen.
Ik heb gisteren wedstrijd gehad,inrijden liep hij heel lekker. Maar ik de proef zag hij weer spoken,steeds in de hoek bij de jury,toen heb ik hem een paar keer onder de proef stilgezet,zodat hij niet kon wegrennen. (ken zijn trucs nu langszamer hand wel) Voor derest gingen de oefeningen wel redelijk,maar had gedacht dat ik tegen de 200 punten had. Bleek dat ik 1ste was met 208 punten! Ik had een oranje hoofdstel gewonnen,haha
ehm nou maandag met gym ging ik steeds door mijn enkel, en toen deed ie al best wel zeer. donderdag werd ie toen ook opeens heel dik. en vrijdag met kickboxen gingen we veel trappen, en dat was misschien niet zo slim maarja, het komt dus eigenlijk door slechte gymschoenen..
ehm ik weet niet of ik mag rijden, ben niet naar het ziekenhuis ofzo geweest. mijn ouders zijn allebei arts dus dat hoeft gelukkig niet maar ik ga gewoon rijden denk ik! en anders maar zonder beugels ofzo..
hoi hoi oeh vervelend anne.... gaat wel lekker met alle paardjes en mensen hier
net terug van de clinic op stal. mama organiseerde dat, en ik moest helpen. waren er al om 8 uur. kon helaas zelf dus niet mee doen omdat ie kreupel is. maar was wel heel leerzaam. hij kon goed uitleggen.
lekker met spirit gestapt, en hem gister gewassen. je moet toch wat he gelukkig al minder kreupel dan vrijdag
morgen even de zadelmakers bellen (heb er een voor mijn dressuur, en een voor mijn dressuur zadel... érg toch!) en binnekort komt de tandarts en de fysio. kunnen we als hij straks weer goed loopt direct goed van start