Nou gaat echt wat worden hoor, als je mij en Laura ziet vergeet je ons nooit meer zo'n indruk laten we na haha. Iedereen kon mij vorig jaar ook dankzij me krukjes.
hallo, ik had even een vraagje. Op die instructieweek he ben je dan verplicht om te springen en te crossen? of kun je ook alleen dressuren?
Bloem24
Geplaatst: 05-01-11 17:29
Zanora1 schreef:
hallo, ik had even een vraagje. Op die instructieweek he ben je dan verplicht om te springen en te crossen? of kun je ook alleen dressuren?
Op de instructieweek ben je dat wel volgens mij (of je moet het zo zien te regelen met iemand dat die al jou spring en cross lessen niet neemt haha.) Er is ook een M/Z dressuurweek maar daar moet je wel M1 + 1 zijn wil je daarheen mogen.
Bah, ben nu druk bezig met boekverslag... Maar, ik ben wel blij dat je via dit topic alvast een paar mensen kan leren kennen En aangezien ik wss niet bij M-niveau wordt neergezet, bied ik mijn kwaliteiten wel aan als fotograaf
Ik neem voor dressuur wel mijn eurostar rose-umbra-sahne mee, en een lime pufferpad en voor springen scapa stone blue, en hv polo rose alles is uiteraard voorzien van bijpassende beenbescherming, maar alles is dressuur maar het past wel onder mijn vzh zadel
hebben jullie je al ingeschreven? ik zou ook echt super graag willen maar als het echt zo is dat je niet alleen kan dressuren dan houd het een beetje op ik kan namelijk met hem echt niet springen of crossen. en ik ben bijna L2 dus nog geen M1 dan denk ik;)