Sasje_ schreef:Jullie babbelen ook hard door!
Het laatste topic waar ik nog in terug te vinden ben is volgens mij part 3?
Sas je leeft nog

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hackie schreef:[KS] Bokt merrieveulen verkiezing 2010: Stemmen maar!
Dames !!!
Zouden jullie stemmen op Sophie first of July - Hackie ?
Dan maakt ons veulentje kans om bokt merrie veulen van het jaar te worden (denk niet dat het gaat lukken, maar een paar stemmen zo erg leuk zijn)
! Ik had namelijk een stukje van het spatbord van een (oudere) koets afgereden, wat ik zelf echt erg vind. Ik stond achter een tram met panne, althans het duurde heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang voordat er beweging in kwam, en ik wilde tussen een kermisvrachtauto en een paal door. Maar Freddy - die nooit iets eng vindt - vond het een beetje spannend langs die vrachtwagen en - mede door de ongelukkige manouvre van mijn kant - reed vervolgens met het spatbord langs een paal bij een tramhokje. Het is redelijk netjes geschampt, als je het al zo mag zeggen, maar ik voelde me er vreselijk onder
! Gelukkig kan het na een beetje schaven weer geverfd worden, maar dit is echt niets voor mij! Ik ben altijd zo voorzichtig met de spullen van een ander... Kort daarna brak ook nog eens de binnensingel van Freddy, precies op het punt van de gesp... Dus met een sporenriempje de boel provisorisch gefixt en maar veel stappen om teveel schuiven te voorkomen... Ik dacht dus echt dat ik een pechdag had!
! Uiteindelijk had Dennis Maisie weer te pakken, maar ze wilde geen stap meer verzetten. Ook niet toen iemand haar van achter kwam "aanduwen".
De appeltjes waren na wat happen niet meer interessant, dus ging mevrouw naar het enige plukje gras (met Dennis op sleeptouw). Dennis heeft een flink scheldwoordenboek op haar losgelaten, maar uiteindelijk is het hem gelukt om haar weer op stal te krijgen. Het begint steeds meer op een Dwarslinger te lijken!

Shenavallie schreef:Dennis belde me vandaag op: "Ik ben bang dat Maisie binnenkort in paardenvlees verkrijgbaar is!". Oh oh..... wat bleek: Dennis was zo lief om samen met Wesley Maisie vandaag te verzorgen, omdat ik zelf in Amsterdam aan het werk was. Hij wilde haar in de molen zetten en tot zover ging het goed, tot dat hij haar weer uit de molen wilde halen: ze sjeesde dat ding uit en schoot over het erf. Niet meer te houden... Wesley had van schrik de zorgvuldig bewaarde appeltjes de lucht in gegooid en zette het op een rennen, ha ha! Uiteindelijk had Dennis Maisie weer te pakken, maar ze wilde geen stap meer verzetten. Ook niet toen iemand haar van achter kwam "aanduwen".
De appeltjes waren na wat happen niet meer interessant, dus ging mevrouw naar het enige plukje gras (met Dennis op sleeptouw). Dennis heeft een flink scheldwoordenboek op haar losgelaten, maar uiteindelijk is het hem gelukt om haar weer op stal te krijgen. Het begint steeds meer op een Dwarslinger te lijken!
ATE schreef:LIQUITA schreef:Je hebt gelijk! Als het zadel maar goed past. Je hebt er ook niks aan als Ate's rug naar de kl.te gaat. Lekker dat ie in ieder geval weer op z'n oude plekkie staat. Vandaag heeft hij een normale maandag denk ik he. Gewoon carrousellen met Jaqueline???
jac gaat er wel mee stoppen ze vind het geen 175 euro waard
meelen schreef:_sandra schreef:ik dacht dat we in part 8 zonder ellende zouden beginnen! balen winn!!!!!
Idd k*t voor je Anke, je ziet het aankomen maar toch valt t koud op je dak denk ik.
Hier gaat de ellende ook gewoon verder, wietverslaving, doodsbedreigingen, uitgescholden worden voor de vreselijkste dingen. Heb vanaaf de politie aan de deur gehad, maar toen was "zoonlief" alweer vertrokken.
Shenavallie schreef:Wat een ellende lees ik allemaal, echt afschuwelijk! Ik wens iedereen oprecht heel veel sterkte toe!![]()
En dan wilde ik nog wel beginnen over mijn "ellende" van vandaag, maar die valt compleet in het niet bij wat ik allemaal lees! Ik had namelijk een stukje van het spatbord van een (oudere) koets afgereden, wat ik zelf echt erg vind. Ik stond achter een tram met panne, althans het duurde heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang voordat er beweging in kwam, en ik wilde tussen een kermisvrachtauto en een paal door. Maar Freddy - die nooit iets eng vindt - vond het een beetje spannend langs die vrachtwagen en - mede door de ongelukkige manouvre van mijn kant - reed vervolgens met het spatbord langs een paal bij een tramhokje. Het is redelijk netjes geschampt, als je het al zo mag zeggen, maar ik voelde me er vreselijk onder
! Gelukkig kan het na een beetje schaven weer geverfd worden, maar dit is echt niets voor mij! Ik ben altijd zo voorzichtig met de spullen van een ander... Kort daarna brak ook nog eens de binnensingel van Freddy, precies op het punt van de gesp... Dus met een sporenriempje de boel provisorisch gefixt en maar veel stappen om teveel schuiven te voorkomen... Ik dacht dus echt dat ik een pechdag had!
)meelen schreef:_sandra schreef:ik dacht dat we in part 8 zonder ellende zouden beginnen! balen winn!!!!!
Idd k*t voor je Anke, je ziet het aankomen maar toch valt t koud op je dak denk ik.
Hier gaat de ellende ook gewoon verder, wietverslaving, doodsbedreigingen, uitgescholden worden voor de vreselijkste dingen. Heb vanaaf de politie aan de deur gehad, maar toen was "zoonlief" alweer vertrokken.
winnitou schreef:heb vanavond heerlijk gerden inde caroussel, moest voorop dus geen tijd om na te denken over andere dingen dan alleen het rijden,
heerlijk is dat, ben lekker leeg in mijn hoofd.
.
. winnitou schreef:kunnen we niet een bokt meeting organiseren, gewoon gezellig even met elkaar koffie/thee drinken en wat lekkers er bij en dan weer even elkaar aankijken en elkaar een hart onder de riem steken. even lekker lachten, eten en drinken en er weer lekker tegen aan.
Heb nog marsepein liggen dus kan nog aan het bakken gaan (ja ik heb ook meel hoor)