Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:44

Sasje_ schreef:
Jullie babbelen ook hard door!
Het laatste topic waar ik nog in terug te vinden ben is volgens mij part 3? :o

Sas je leeft nog :D

:')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:47

Hackie schreef:
[KS] Bokt merrieveulen verkiezing 2010: Stemmen maar!

Dames !!!
Zouden jullie stemmen op Sophie first of July - Hackie ?
Dan maakt ons veulentje kans om bokt merrie veulen van het jaar te worden (denk niet dat het gaat lukken, maar een paar stemmen zo erg leuk zijn :j )

Mijn stem heb je! ;)

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:52

Jee,Meelen wat heftig zeg.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:53

Wat bale Ate van je auto.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:56

Heb van Lars vanmiddag voorlopig advies gekregen,VMBO en welk niveau daarin basis,kader of theorie kunnen ze nog niet zeggen dat hoor ik in Januari.Worden ze groot dan zo in ene,weer voor de volgende school op pad.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:57

Wat een ellende lees ik allemaal, echt afschuwelijk! Ik wens iedereen oprecht heel veel sterkte toe! :(:)

En dan wilde ik nog wel beginnen over mijn "ellende" van vandaag, maar die valt compleet in het niet bij wat ik allemaal lees :o ! Ik had namelijk een stukje van het spatbord van een (oudere) koets afgereden, wat ik zelf echt erg vind. Ik stond achter een tram met panne, althans het duurde heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang voordat er beweging in kwam, en ik wilde tussen een kermisvrachtauto en een paal door. Maar Freddy - die nooit iets eng vindt - vond het een beetje spannend langs die vrachtwagen en - mede door de ongelukkige manouvre van mijn kant - reed vervolgens met het spatbord langs een paal bij een tramhokje. Het is redelijk netjes geschampt, als je het al zo mag zeggen, maar ik voelde me er vreselijk onder ;( ! Gelukkig kan het na een beetje schaven weer geverfd worden, maar dit is echt niets voor mij! Ik ben altijd zo voorzichtig met de spullen van een ander... Kort daarna brak ook nog eens de binnensingel van Freddy, precies op het punt van de gesp... Dus met een sporenriempje de boel provisorisch gefixt en maar veel stappen om teveel schuiven te voorkomen... Ik dacht dus echt dat ik een pechdag had! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:59

Nicole1995 schreef:
Heb van Lars vanmiddag voorlopig advies gekregen,VMBO en welk niveau daarin basis,kader of theorie kunnen ze nog niet zeggen dat hoor ik in Januari.Worden ze groot dan zo in ene,weer voor de volgende school op pad.

Oeh, dan gaat het ineens erg hard ja! Wel heel erg spannend hoor! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:02

Hackie,ik heb ook gestemd hoor op jou veulen,maar waar kun je nou de foto`s zien van de veulens?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:04

Dennis belde me vandaag op: "Ik ben bang dat Maisie binnenkort in paardenvlees verkrijgbaar is!". Oh oh..... wat bleek: Dennis was zo lief om samen met Wesley Maisie vandaag te verzorgen, omdat ik zelf in Amsterdam aan het werk was. Hij wilde haar in de molen zetten en tot zover ging het goed, tot dat hij haar weer uit de molen wilde halen: ze sjeesde dat ding uit en schoot over het erf. Niet meer te houden... Wesley had van schrik de zorgvuldig bewaarde appeltjes de lucht in gegooid en zette het op een rennen, ha ha :D ! Uiteindelijk had Dennis Maisie weer te pakken, maar ze wilde geen stap meer verzetten. Ook niet toen iemand haar van achter kwam "aanduwen". :+ De appeltjes waren na wat happen niet meer interessant, dus ging mevrouw naar het enige plukje gras (met Dennis op sleeptouw). Dennis heeft een flink scheldwoordenboek op haar losgelaten, maar uiteindelijk is het hem gelukt om haar weer op stal te krijgen. Het begint steeds meer op een Dwarslinger te lijken! }:)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:08

Hahahaha MAISIE, wat een draak :))
Fotos van de (merrie) veulens staan ook bij de kraamstal :)
Staat ook in de openingspost geloof ik :)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:52

Shenavallie schreef:
Dennis belde me vandaag op: "Ik ben bang dat Maisie binnenkort in paardenvlees verkrijgbaar is!". Oh oh..... wat bleek: Dennis was zo lief om samen met Wesley Maisie vandaag te verzorgen, omdat ik zelf in Amsterdam aan het werk was. Hij wilde haar in de molen zetten en tot zover ging het goed, tot dat hij haar weer uit de molen wilde halen: ze sjeesde dat ding uit en schoot over het erf. Niet meer te houden... Wesley had van schrik de zorgvuldig bewaarde appeltjes de lucht in gegooid en zette het op een rennen, ha ha :D ! Uiteindelijk had Dennis Maisie weer te pakken, maar ze wilde geen stap meer verzetten. Ook niet toen iemand haar van achter kwam "aanduwen". :+ De appeltjes waren na wat happen niet meer interessant, dus ging mevrouw naar het enige plukje gras (met Dennis op sleeptouw). Dennis heeft een flink scheldwoordenboek op haar losgelaten, maar uiteindelijk is het hem gelukt om haar weer op stal te krijgen. Het begint steeds meer op een Dwarslinger te lijken! }:)

ik zag ze samen zo lekker bezig zijn dennis en wesley
heb dit niet meegekregen hoor
was ook zelf ff in eigen wereld

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 01:42

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Je hebt gelijk! Als het zadel maar goed past. Je hebt er ook niks aan als Ate's rug naar de kl.te gaat :n . Lekker dat ie in ieder geval weer op z'n oude plekkie staat. Vandaag heeft hij een normale maandag denk ik he. Gewoon carrousellen met Jaqueline???

jac gaat er wel mee stoppen ze vind het geen 175 euro waard

Jac kwam wel kijken vanavond, Vindt het ook heel veel geld hoor voor het rijden op een manege paard. Reken dan het de gewone lesgeldprijd. Je bent als carousselgroep ook reclame voor de manege (althans zo zou dat moeten zijn).
En al die chabrakken die weer aangeschaft moeten worden, vertle mij wat die zijn niet van die paar wedstrijden versleten die wij als caroussellers hebben gereden, evenzo de zwepen, en bandages, wat hadden we nog meer aangeschaft??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 01:44

meelen schreef:
_sandra schreef:
ik dacht dat we in part 8 zonder ellende zouden beginnen! balen winn!!!!!

Idd k*t voor je Anke, je ziet het aankomen maar toch valt t koud op je dak denk ik.
Hier gaat de ellende ook gewoon verder, wietverslaving, doodsbedreigingen, uitgescholden worden voor de vreselijkste dingen. Heb vanaaf de politie aan de deur gehad, maar toen was "zoonlief" alweer vertrokken.

dat houdt ook maar niet op he, gaat je ook niet in de koude kleren zitten, is en blijft toch je kind

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 01:47

Shenavallie schreef:
Wat een ellende lees ik allemaal, echt afschuwelijk! Ik wens iedereen oprecht heel veel sterkte toe! :(:)

En dan wilde ik nog wel beginnen over mijn "ellende" van vandaag, maar die valt compleet in het niet bij wat ik allemaal lees :o ! Ik had namelijk een stukje van het spatbord van een (oudere) koets afgereden, wat ik zelf echt erg vind. Ik stond achter een tram met panne, althans het duurde heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang voordat er beweging in kwam, en ik wilde tussen een kermisvrachtauto en een paal door. Maar Freddy - die nooit iets eng vindt - vond het een beetje spannend langs die vrachtwagen en - mede door de ongelukkige manouvre van mijn kant - reed vervolgens met het spatbord langs een paal bij een tramhokje. Het is redelijk netjes geschampt, als je het al zo mag zeggen, maar ik voelde me er vreselijk onder ;( ! Gelukkig kan het na een beetje schaven weer geverfd worden, maar dit is echt niets voor mij! Ik ben altijd zo voorzichtig met de spullen van een ander... Kort daarna brak ook nog eens de binnensingel van Freddy, precies op het punt van de gesp... Dus met een sporenriempje de boel provisorisch gefixt en maar veel stappen om teveel schuiven te voorkomen... Ik dacht dus echt dat ik een pechdag had! :o

als dat je gebeurd voel je je ook kl*te. Is niet meer terug te draaien. Weer een ervaring erbij moet je maar denken,

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 01:51

kunnen we niet een bokt meeting organiseren, gewoon gezellig even met elkaar koffie/thee drinken en wat lekkers er bij en dan weer even elkaar aankijken en elkaar een hart onder de riem steken. even lekker lachten, eten en drinken en er weer lekker tegen aan.
Heb nog marsepein liggen dus kan nog aan het bakken gaan (ja ik heb ook meel hoor)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 01:53

heb vanavond heerlijk gerden inde caroussel, moest voorop dus geen tijd om na te denken over andere dingen dan alleen het rijden,
heerlijk is dat, ben lekker leeg in mijn hoofd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 02:15

heb nog mijn salaris niet (kan ik vast aan wennen).
volgende baas moet er wel een worden die op tijd betaald

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 02:17

En dan wel een fotootje van mij bij de meeting he :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 03:34

Iemand heeft op Sophie gestemd (en diegene ken ik niet :') )
Hoebedoel je vriendjespolitiek.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:25

meelen schreef:
_sandra schreef:
ik dacht dat we in part 8 zonder ellende zouden beginnen! balen winn!!!!!

Idd k*t voor je Anke, je ziet het aankomen maar toch valt t koud op je dak denk ik.
Hier gaat de ellende ook gewoon verder, wietverslaving, doodsbedreigingen, uitgescholden worden voor de vreselijkste dingen. Heb vanaaf de politie aan de deur gehad, maar toen was "zoonlief" alweer vertrokken.

jemig meelen, en je kunt er helemaal niks mee! is toch je ergste nachtmerrie als je kind met die troep in aanraking komt! vind het echt k*t voor je!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 10:26

winnitou schreef:
heb vanavond heerlijk gerden inde caroussel, moest voorop dus geen tijd om na te denken over andere dingen dan alleen het rijden,
heerlijk is dat, ben lekker leeg in mijn hoofd.

Lekker he :j .

Ging het met Juul ook lekker? Hoop vanaf volgende week te komen kijken. Heb ik toch het gevoel dat ik er een beetje bij ben ;) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 10:26

Heej Sannie :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 10:27

winnitou schreef:
kunnen we niet een bokt meeting organiseren, gewoon gezellig even met elkaar koffie/thee drinken en wat lekkers er bij en dan weer even elkaar aankijken en elkaar een hart onder de riem steken. even lekker lachten, eten en drinken en er weer lekker tegen aan.
Heb nog marsepein liggen dus kan nog aan het bakken gaan (ja ik heb ook meel hoor)

Ik ben altijd in voor iets gezellig. Alleen nu nog even niet...helaas.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 10:28

Hackie schreef:
En dan wel een fotootje van mij bij de meeting he :D

Kom je niet dan???

_O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 10:32

LIQUITA schreef:
Heej Sannie :wave:

Doeg Sannie :evaw: