Kun je hem een beetje in de gaten houden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kun je hem een beetje in de gaten houden!
.
. 
.
Ik rijd af en toe wel langs smit met de kar.
. 
Klinkt misschien heel banketstaaf, maar was er gewoon écht klaar mee..
Ben erg benieuwd!!
studie gaat lekker, in oktober aan mijn uniforme coschappen beginnen. En ik kan nog lekker met Mazzel en de kar rondrijden, dus nog niet helemaal paardloos. En verder heb ik nog werk en met de hond gaat ook alles goed. Leven gaat hier dus gewoon zijn gangetje.
. Had altijd wel lol met de hele groep!
. Het gaat soms heel goed en vorige keer was ie weer eens als een idioot bezig... Wegspringen in de hoek enz (bleef dit keer wel zitten
). Maar ja geduld hebben en we komen er vanzelf wel!! Vrijdag verhuizen naar de nieuwe stal en dan gaan we weer een nieuwe start maken!
.
. Met buitenrijden heb je er inderdaad geen last van andere
. Moet pony ook maar snel eens leren!
. Ben vooral benieuwd naar de troep die ik heb
. 
. Deze week nog even fulltime werken, vanaf volgende week weer naar school. Absoluut geen zin in, maar goed nog 1 jaar en dan ben ik klaar!
En wat wil je dan gaan doen als je klaar bent?
Ik kijk tegen die tijd wel wat er allemaal mogelijk is. Als ik gewoon ergens lekker aan het werk kan ben ik al snel tevreden. Van luierfuncties word ik niet gelukkig... 
En overdag lig ik de hele dag te slapen vaak (A) Dusjaa.... weiniggg hierr he.
(waar ik en Sas nog een borrel moeten komen doen als jij en Fenn aan het werk zijn).
. En Sas je bent welkom hoor
.