xchristienx schreef:ik heb N&G gedaan
want door mijn dislexie was de E kant niet slim met die talen
Whaha dat heb ik nou ook !
Ik had alleen dat ik nog een keuze vak moest kiese duits of economie dus heb ik duits gekozen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annie_ schreef:xchristienx schreef:ik heb N&G gedaan
Ik had alleen dat ik nog een keuze vak moest kiese duits of economie dus heb ik duits gekozen
maar wel grappig)

Annie_ schreef:xEmy schreef:ja dat klopt wel, hoewel c&m ook een heel breed profiel kan zijn, dat vinden ze bij ons ten minste het breedste profiel
en bij mij is het voor heel veel mensen een beetje de keuze tussen n&g en e&m, en dan kiezen ze toch meestal e&m omadt ze geen zin hebben in natuurkunde enzo
Maar bij NG zit toch ook helemaal geen natuurkunde

!

Annie_ schreef:xchristienx schreef:ik heb N&G gedaan
keira schreef:Ik heb hieronder de lijst gekopieerd uit vorige topic, zodat anderen ook kunnen invullen wanneer ze gaan. (Heb meteen m'n eigen naam er ook even bij gezet!)
Week 1 (4 t/m 10 juli, week 27)
JT: Sanne (xSannee) dan 15, Emma (Emmalakkie) 14, Esra (geen bokt) dan 15, Lise (geen bokt) 16.
--------------------------------
Week 2 (11 t/m 17 juli, week 28)
JT: Lindi (liindii) 16 , Esthelle ( Esthelle ) 14
PK:
-------------------------------
Week 3 (18 t/m 24 juli, week 29)
JT: Veerle(Olijkje), dan 17 met Loes(loesje166) en Tessa, dan 16 en 17, Ruth (Hitime, dan 17), Renee (Reneee_, dan 15), Lisa (Snowflakes, dan 15)
PK:
Week 4 (25 t/m 31 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (1 t/m 7 augustus, week 31)
TREC: Desiree dan 17 (Desiree_1993), Femke dan 18 (Fammiie_x), Eefje 21 (Bzoem), Christien dan 21 (xchristienx), Ingrid dan 19 (Ingridje16), Hanneke dan 21, Marianne 23, Maxime 17, Heleen 20, Jeanine 18
Anna 18 (Annie_)
PK:
Week 6 (8 t/m 14 augustus, week 32)
JT: Doriet, 16 (Datjaa)
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (15 t/m 21 augustus, week 33)
JT: Caroline met Loki, dan 14 (xLoki), Madelyn, dan 15 (xmaddyx), Bart, dan 14 (geen bokt), Anne met Ernie, 14 (xErnie) Lotte, 14 (lottepoep) , Claire, 14 (xClairex), Maud (keira)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (22 t/m 28 augustus, week 34)
JT: Iris, dan 15 (_Iriss), Ellen, dan 15 (geen bokt), Emy, 15 (xEmy)
PK:
----------------------------------
Week 9 (29 augustus t/m 5 september, week 35)
JT:
PK:

Annie_ schreef:xEmy schreef:ja dat klopt wel, hoewel c&m ook een heel breed profiel kan zijn, dat vinden ze bij ons ten minste het breedste profiel
en bij mij is het voor heel veel mensen een beetje de keuze tussen n&g en e&m, en dan kiezen ze toch meestal e&m omadt ze geen zin hebben in natuurkunde enzo
Maar bij NG zit toch ook helemaal geen natuurkunde
xLoki schreef:keira schreef:Ik heb hieronder de lijst gekopieerd uit vorige topic, zodat anderen ook kunnen invullen wanneer ze gaan. (Heb meteen m'n eigen naam er ook even bij gezet!)
Week 1 (4 t/m 10 juli, week 27)
JT: Sanne (xSannee) dan 15, Emma (Emmalakkie) 14, Esra (geen bokt) dan 15, Lise (geen bokt) 16.
Week 2 (11 t/m 17 juli, week 28)
JT: Lindi (liindii) 16 , Esthelle ( Esthelle ) 14
PK:
Week 3 (18 t/m 24 juli, week 29)
JT: Veerle(Olijkje), dan 17 met Loes(loesje166) en Tessa, dan 16 en 17, Ruth (Hitime, dan 17), Renee (Reneee_, dan 15), Lisa (Snowflakes, dan 15)
PK:
Week 4 (25 t/m 31 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (1 t/m 7 augustus, week 31)
TREC: Desiree dan 17 (Desiree_1993), Femke dan 18 (Fammiie_x), Eefje 21 (Bzoem), Christien dan 21 (xchristienx), Ingrid dan 19 (Ingridje16), Hanneke dan 21, Marianne 23, Maxime 17, Heleen 20, Jeanine 18
Anna 18 (Annie_)
PK:
Week 6 (8 t/m 14 augustus, week 32)
JT: Doriet, 16 (Datjaa), Sanne (Soniep)
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (15 t/m 21 augustus, week 33)
JT: Caroline met Loki, dan 14 (xLoki), Madelyn, dan 15 (xmaddyx), Bart, dan 14 (geen bokt), Anne met Ernie, 14 (xErnie) Lotte, 14 (lottepoep) , Claire, 14 (xClairex), Maud (keira)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (22 t/m 28 augustus, week 34)
JT: Iris, dan 15 (_Iriss), Ellen, dan 15 (geen bokt), Emy, 15 (xEmy)
PK:
----------------------------------
Week 9 (29 augustus t/m 5 september, week 35)
JT:
PK: