jarrah schreef:Splinter schreef:ja ze rent gelukkig niet mee, maar kan wel bokken op de plaats
Zelfs dat deed ze niet eens, was alleen maar dribbelen en blazen
braaaaaaaf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splinter schreef:ik heb eerlijk gezegd amper gezien hoe die paarden erbij stonden,
werden alleen maar mensen geinterviewd die er naast stondendie riepen allemaal hoe verschrikkelijk het was
jarrah schreef:Splinter schreef:ik heb eerlijk gezegd amper gezien hoe die paarden erbij stonden,
werden alleen maar mensen geinterviewd die er naast stondendie riepen allemaal hoe verschrikkelijk het was
Ja dat was het voornamelijk volgens mij... de schreeuwende buren...
Het is volgens mij aardig uit zijn verband getrokken! Tuurlijk stonden die dieren er niet helemaal fris bij, maar ik zag geen ongezonde dieren, het ging volgens mij voornamelijk om die modder... maarja onze paarden staan ook de hele winter in de modder...
Cer schreef:True
wat dat betreft is de paardenhouderij gewoon geoorloofde bio-industrie.. en dan staat t gemiddelde kistkalf niet eens zo heel lang opgesloten..
jarrah schreef:Dat is natuurlijk een ander verhaal met die honden en katten, maar wat die paarden betreft... wat nu als die paarden alleen maar die schuilstal hadden en dus helemaal niet de modder in konden? Dan was er waarschijnlijk helemaal geen man over boord geweest, want zo staan er duizenden paarden bij in Nederland, in een of andere container, zonder naar buiten te kunnen... en dát is nu juist het kromme vind ik persoonlijk