Met gelach en gegrien, gaan de RSVA bokkers naar topic 13 !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:01

Sabinee__ schreef:
Broccoli schreef:
Ja en die ...... krijg ik niet te pakken.
Ze heeft me lekker lopen naaien want dat pad lag al die tijd verkeerd. Dat heeft ZIJ lekker verkeerd zitten doen.
Erg fijn! Zij zei heel duidelijk dat het brede gedeelte achter moest. Nou dus niet! Het brede gedeelte hoort gewoon voor. Ben echt een beetje boos op die zadelpasser.

Echt? Wat een poedersuiker ... Ik vind het echt belachelijk als iemand zo omgaat met de dieren van een ander. Hoezo ik heb eigenlijk geen verstand van wat ik verkoop? Wat een mafwijf zeg..

Ja, hoe langer ik erover nadenk hoe bozer ik word!

Annie_

Re: Met gelach en gegrien, gaan de RSVA bokkers naar topic 13 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:08

Ja echt raar nadine !

Kan natuurlijk ook zo zijn ( als je van het beste uit gaat :+ )
Dat de pad bij merania zo om moest zo dat ie goed lag :P.

Maar paste het zadel van sandra ! of ging je dat vandaag kijken ?

Als al die paardjesvan ons naja (jastrade ) weer normaal lopen zouden we een paarden meeting kunnen doen !

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:09

Dan wil ik ook een paarden meeting! :oo
Maar dat zal een beetje moeilijk worden :+ Ik woon best ver weg! :(

Maar ehm, Noortje wat een super leuke foto's!!! :D Jullie zijn een leuke combinatie :j en jullie worden ook steeds meer een combinatie! :+: Heel erg leuk om te zien.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:12

Je komt toch soms ook voor wedstrijden naar almere !

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:13

volgens mij had ik het hier nog niet eens getypt :+

ik kon deze week niet op jas rijden om dat mijn lieve domme paardje Heel actief gaten had zitten graven in de paddock,
hier door had ze hele erge spier pijn in der rug :+

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:15

Annie_ schreef:
Je komt toch soms ook voor wedstrijden naar almere !

Ja, maar dat is echt voor uitzondering.. Is een behoorlijk eind toeren
met het paard.. En voor een meeting vind ik Almere toch nog best ver!
Maargoed, we zien 't wel tegen die tijd. 8-)

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:21

Ja dat is wel zo het is niet om de hoek :+

Ja precies als het zo ver is zien we wel waar kan ook ergens halver wegen !

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:38

Annie_ schreef:
Ja dat is wel zo het is niet om de hoek :+

Ja precies als het zo ver is zien we wel waar kan ook ergens halver wegen !

Precies, we moeten gewoon iets vinden wat halverwege ligt en waar wij bijvoorbeeld naar buiten kunnen.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:27

Morgeee ! Thanks voor alle leuke reactiess ! :D
Ben nog steeds super blij dat het zo goed is gegaan :D :+:

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:32

Ik ben vandaag zo vrolijk :D Me ouders hebben me eindelijk toestemming gegeven, om met m'n vriendin in de meivakantie mee te gaan naar Hongarije. Zij heeft daar een huis en, ik geloof, 13 paardjes :D.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:37

13?? Jeutje!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:46

Jaa dat dacht ik eerst ook! Maar het huis is van de hele familie, dus iedereen zorgt ervoor. En in de tijd dat ze er niet zijn, worden de paarden gebruikt voor een soort van manege daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:52

Hoihoi :)

Zo tof Esmee :D :D
Ik ga straks weer rijden :+: Vast lekker in de buitenbak, Pattypaard aan het werk zetten :D :+: Als ik erop zit :+

Vorige week ging echt zwaar knudde.. Het was zooo ziek druk in de bak, heb ook echt niet fijn kunnen rijden :( Patty merkte dat wel, ze begon echt onwijs te poedersuiker, de hele tijd niet willen nageven, alleen maar lopen racen en trekken in galop.. Op een gegeven moment gingen we een galopspel doen.. Verzamelen ging nog wel, heb haar een paar keer flink vooruit moeten drijven, maar ze deed het in ieder geval.. Maar dan dat verruimen.. Ik ben gewend alles op haar eigen initiatief te laten gaan, ik dwing haar niet in een positie maar wacht tot ze zelf mijn hand opzoekt, en ik heb haar eigenlijk ook nog nooit een tik gegeven of hard aangedreven. En dan gaat ze gewoon niet zo heel erg hard bij dat verruimen, nou prima hoor :+ Mij maakt het niet uit, maar dat de hele les + Sandra dan gaat zitten dat ik een tik moet geven vind ik toch wel weer een tegenvaller.. :)

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:40

Noortje superrr. Echt top.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:29

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 17:46

Emmaa_ schreef:

Ik ga straks weer rijden :+: Vast lekker in de buitenbak, Pattypaard aan het werk zetten :D :+: Als ik erop zit :+

Vorige week ging echt zwaar knudde.. Het was zooo ziek druk in de bak, heb ook echt niet fijn kunnen rijden :( Patty merkte dat wel, ze begon echt onwijs te poedersuiker, de hele tijd niet willen nageven, alleen maar lopen racen en trekken in galop.. Op een gegeven moment gingen we een galopspel doen.. Verzamelen ging nog wel, heb haar een paar keer flink vooruit moeten drijven, maar ze deed het in ieder geval.. Maar dan dat verruimen.. Ik ben gewend alles op haar eigen initiatief te laten gaan, ik dwing haar niet in een positie maar wacht tot ze zelf mijn hand opzoekt, en ik heb haar eigenlijk ook nog nooit een tik gegeven of hard aangedreven. En dan gaat ze gewoon niet zo heel erg hard bij dat verruimen, nou prima hoor :+ Mij maakt het niet uit, maar dat de hele les + Sandra dan gaat zitten dat ik een tik moet geven vind ik toch wel weer een tegenvaller.. :)

Waarom zit jou les te pushen dat je je paard een tik moet geven? Veruimen heeft niet zo zeer iets te maken met snelheid maar met de afstand van de passen toch :+ ?

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:49

Morgen weekendje weg.. :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:43

Sabinee__ schreef:
Emmaa_ schreef:

Waarom zit jou les te pushen dat je je paard een tik moet geven? Veruimen heeft niet zo zeer iets te maken met snelheid maar met de afstand van de passen toch :+ ?

True. Maar een paard laten verruimen moet op het been, als ie dat niet doet geef je hem een tikje met de zweep om hem wel op het been te laten verruimen. Ik moest ook even nadenken :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:49

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:04

Aaaawh dat is echt kút :( Hoor net van m'n vriendin dat Kamona naar de slacht gebracht is :( :( :( Echt jammer, het was zo'n lief paardje.. En er komen nieuwe stallen.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:44

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:54

Hee nieuw topic!

Dat gaat snel! Lief dat ik nog in de opening sta. Ik ben hier echt nooit meer. Heb het de laatste tijd erg druk..

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:04

esiebessie schreef:
Aaaawh dat is echt kút :( Hoor net van m'n vriendin dat Kamona naar de slacht gebracht is :( :( :( Echt jammer, het was zo'n lief paardje.. En er komen nieuwe stallen.

Die heeft er ook niet lang gestaan..

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:05

Iriis_ schreef:
Hee nieuw topic!

Dat gaat snel! Lief dat ik nog in de opening sta. Ik ben hier echt nooit meer. Heb het de laatste tijd erg druk..

JA moest helemaaaaaaal zoeken naaaaar foto's van jouw en tinooo

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:35

Annie_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Brrr,. krijg er echt een naar gevoel bij als ik dat zo zie :P
Zeker nu ik zie wat dat die laatste val had kunnen veroorzaken... was wel kantje boord gister..
http://www.voorkomblessures.nl/csi/webs ... defilm.htm

Ben je er gister afgevallen !!!!

Ze was er heel mooi afgestapt, laat ik het zo zeggen. Maar het had niet veel moeten schelen..
Ik vond echt dat je het goed deed hoor, Kirsten!