Caeruleus schreef:Ik blijf er bij dat we een (overdekte) longeercirkel moeten hebben!![]()
*stem voor stemt voor
* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als die zijn geweest kan je heel goed zien waar ze hebben gestaan, dan ligt er zo'n heel mooi eiland in het midden.
. Ik vind bij dit weer het belangrijkste dat ze eruit komen dus elk beest moet er ff uit dus als iedereen samenwerkt en in sommige dingen wat toegeeft kan dat makkelijk
En een goeie slee zodat ik echt goed kan sleeen met um
..
En dan ook maar meteen een goed tuigje erbij

die is er nooit want er word vaak gesleept. Jammer genoeg kanhet nue niet omdat zelf de binnenbak bij ons een beetje bevroren is.

Moet kunnen met die van mij vind ik 
? Volgens mij heb ik dan veel gemist volgens mij .. Ik dacht dat hij 1 of 2 keer pw maar werd gesleept
Bijna iedere keer als ik kom zie ik een verse bak liggen.
De bak is in ieder geval wel erg mooi nu, als we dat nu eens allemaal subtiel lieten vallen...
Zou het zelf trouwens nooit doen, ik vind het eng. Dat spook van mij kan nog wel eens een sprongetje opzij doen en dan let hij echt niet op of daar toevallig een longeerlijn loopt (Zen: die gaat vanzelf voor je aan de kant, dat heb je als je de koning van stal bent
).

We kwamen over de angst heen! Jee 
Moeten eens aankomen met het idee
word denk ik niet gewaardeerd.
! Bye y'll!
Maysie schreef:Nou ik ga omkleden en nog een pijnstillertje wegslikken en dan richting Fatoush! Bye y'll!
.. Wat een sukkels zijn het ook
. Die koppen die ze soms trekken. Daarna nog een lekker fruithapje voor Fatoush gemaakt met wortel, appel en banaan
oh en ook muesli