Elja schreef:Jane_ schreef:Me?
Ik bedoel donderdag
Ik dan ook

en Anna en Iris ook denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Jane_ schreef:Me?
Ik bedoel donderdag

Au.
Elja schreef:Ik heb het gevoel dat mn vingers gekneust zijn
Vandaag pechdag.
Vanochtend ging ik strijken en ging ik per ongeluk met mn arm langs de strijboutAu.
En dat shirt ging ik niet eens aaandoen :p
En met volleybal zijn mn vingers tig keer dubbelgeklapt![]()

Jane_ schreef:Ik ga slapen waapiee
Twuzzelss
!
Wat een verhalen ook hè 

Heeel goed gedaaan!
gaat het gelijk in het nieuwe topic al mis..
Is ons voornemen gelijk weg

Maar o zo leuk, met iedereen.

Sabinee__ schreef:Jaa hij is leuk hea Manon.
Alleen jammer dat er alleen negatieven dingen van jou worden verteld.
Dat je gevallen bent enzo ..

Iriis_ schreef:Wow dit is echt een droom paard voor mijVét mooie aftekeningen!
Na valentino natuurlijk![]()
!!
!
! Heel wijze man

!
Annie_ schreef:IK KAN ZE NIET ZIEN
?!! 
Maar kamoon is echt een leuk beesie en ze is fijn te rijden.
Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:IK KAN ZE NIET ZIEN
Niettt?!!
Hoezo niet?!
Astor schreef:RARA op wie heb ik gisteren gereden?
Jawel op KAMONA
Ik was nooit zo fan van haar en ze sprak me niet echt aan met rijden maar ze had wel een super lekker koppie.
Had al beetje vooroordeel over haar maar die heeft ze gelijk weggenomen!
Was eigenlijk best wel blij dat ik op haar zat weet niet waarom, denk omdat ik toch wel beetje nieuwsgierig was!
Maar ik heb echt heerlijk gereden gewoon, echt een heel fijn paardje vind ik het!
In stap liep ze mooi rond en ruim (vond Sandra & ik voelde het zelf ook) in draf liep ze ook netjes.
En sommige stukjes waren in een erg mooi rustif tempo, ze deed het echt super! En de galop ging ook heerlijk.
Ook lekker rusitg en beheerst en ook Sandra vond het een mooie galop.
Ik vind Kamona zelfs leuker dan Chibra, echt waarMaar kamoon is echt een leuk beesie en ze is fijn te rijden.
Had Astor ook nog even lekker verwent, geknuffeld, gepoets en kusjes gegeven. Mis hem toch wel een beetje
! Astor schreef:RARA op wie heb ik gisteren gereden?
Jawel op KAMONA
Ik was nooit zo fan van haar en ze sprak me niet echt aan met rijden maar ze had wel een super lekker koppie.
Had al beetje vooroordeel over haar maar die heeft ze gelijk weggenomen!
Was eigenlijk best wel blij dat ik op haar zat weet niet waarom, denk omdat ik toch wel beetje nieuwsgierig was!
Maar ik heb echt heerlijk gereden gewoon, echt een heel fijn paardje vind ik het!
In stap liep ze mooi rond en ruim (vond Sandra & ik voelde het zelf ook) in draf liep ze ook netjes.
En sommige stukjes waren in een erg mooi rustif tempo, ze deed het echt super! En de galop ging ook heerlijk.
Ook lekker rusitg en beheerst en ook Sandra vond het een mooie galop.
Ik vind Kamona zelfs leuker dan Chibra, echt waarMaar kamoon is echt een leuk beesie en ze is fijn te rijden.
Had Astor ook nog even lekker verwent, geknuffeld, gepoets en kusjes gegeven. Mis hem toch wel een beetje
Ze klinkt echt super leuk!

Astor schreef:Leuke foto's Kirsie, je zag er echt super uit
Wordt je daar gedragen door Kimberly?
SABINE: Ik weet dat je het niet zo bedoelt, maar even voor de duidelijkheid.
Ik heb die wist je datjes al een tijdje geleden gemaakt omdat ik op tijd klaar wilde zijn met de opening.
Dus vandaar dat het er nog in staat van Manon, en ik heb geen tijd meer gehad om het te veranderen.
Want gisteren kwam ik online en we waren in ene bij pagina 515 dus toen heb ik als ze wiederweerga de openin online gezet.
En heb ik kleine foutjes niet meer kunnen veranderen.
, ken je haar