Ik ga effe een bakkie koffie leuten!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
met een lekker koekie erbij

hihi
hahaha
horseloverc schreef:nog iets leuks:
Gister was mijn vriend mee op stal en die wilde na 2,5 uur in de kou zitten zo snel mogelijk weg. Ik Zei dus tegen hem: Als jij mijn spullen nou even in de kast legt zet ik vayo binnen. Dus hij zei oke enik wees mijn hoofdstel nog aan. (niet gezien dat daarbij het hoofdstel van irene hing!
dus na 10minuten wil ik weggaan en komt irene nog even snel (beetje boos) naar me toe: Cindy heb jij mijn hoofdstel gezien?
Dus ik zeg : Neej hoezo!
Irene: Nou ik ben hem kwijt.
ZEgt mijn vriend: O wacht misschien heb ik hem in het kastje gehangen.
dus wij naar het kastje gelopen, kastje open en ja hoor ik had er een hoofdstel bijhahaha
Nou gelukkig zijn we er optijd achter gekomen anders had irene helemaal in de stres gezeten hihi
Wel ff in de stress omdat er meer spulletjes zijn "verdwenen" op stal.
). Zwart nylon met ringen maatje cob! Ik wil hem graag terug, want het is een van de weinige spullen uit mijn berg troep die ik WEL nodig heb voor Evita! 
Vooral in het begin, later werd het wel iets beter (na een drafje en minigalopje) aankomende daagjes maar ff rustig aandoen en vrijdag maar ff Julia laten kijken, ga morgen ff bellen of ze er tijd voor hebben....
het klinkt lekker, maar of t ook smaakt
vind het nooit leuk als mensen boos op me zijn
hihi 

Jetta schreef:Kijk, dit had ik nog niet gelezen....maar als Denise met hem onderuit gaat....waarom springt ze dan met hem? Lijkt mij niet goed.

dniejs_xx schreef:Jetta schreef:Kijk, dit had ik nog niet gelezen....maar als Denise met hem onderuit gaat....waarom springt ze dan met hem? Lijkt mij niet goed.
Onderuitgaan is groot woord. en dat was toen ik aan het springen was
want t springen gaat verder wel redelijk, hij had er volgens mij alleen niet zoveel zin in.
want hij was niet vooruit te branden.
maar oke mijn verhaal.
ik was gewoon relax aan het galopperen en ineens struikelt ie en gaat door ze voorbenen.
daarna stond ie wel gewoon weer meteen op, en galoppeerde verder.
maar dat is niet goed natuurlijk als een paard gewoon ineens door zijn voorbenen gaat?

tralalala EERSTE.
Binar schreef:Nou dan ben ik maar weer 2e![]()
Morning
San, je hebt pb
(als t nog droog is)