Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:07

Nou zeg, laat Johnnie nou ook eens winnen! Jullie winnen al vaak genoeg en ik merk dat jullie er hebberig van worden!

Ik ga effe een bakkie koffie leuten! Koffie (of thee)!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:42

Doe mij maar een bakkie thee Jet Koffie (of thee)! met een lekker koekie erbij Vork

tja, het wordt bijna een sport om de 1e te zijn, maar ik hoef niet elke dag te winnen hoor, zilver is ook goed Clown

Niemand wat leuks te vertellen?? geen roddels?? geen mopjes?? Haha!

jeeeehhhh pagina 70 alweer Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:05

Nou ja misschien is dit grappig......

Heb gisteren voor het eerst van hun leven Spetter en Blando tegelijk gelongeerd (nou het leek erop) in de longeerring. Spetter zat achter Blando aan en beet hem steeds in zijn kont, Blando ging toen heel hard rennen........ probeerde ook steeds om te draaien en maakte er een spelletje van. Luisteren naar mij was er bijna niet bij en ik stond daar maar voor spek en bonen. Toen de beide heren genoeg hadden van het spelletje gingen ze eindelijk stappen. Gevolg ........ Blando nat van het zweet, Spetter niet (maar die heeft iets meer conditie)

Oja ...... mocht van mijn vriendje een bitloos hoofdstel bestellen met TEUGELS ( andere teugels zijn gevlucht, lees kwijt) Hoop het deze week binnen te krijgen

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:17

Wat liefkaar *LOL* hihi

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:22

wat is het stil hierrrrr.

oja vandaag heeft anita ff casper los gelongeerd en hij liep gewoon super. helemaal niet kreupel of stijf Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:54

nou dat heeft ie snel weer gefixt dan ..

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:17

ja snap ook niet hoe het komt maar miss. heeft hij toch een opdonder gehad doordat hij onderuit is gegaan. ik weet niet. iemand trouwens ervaring met deze poeder PEGASOS PEGAFLEX, is ook speciaal voor de oudere paard.

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:39

nog iets leuks:

Gister was mijn vriend mee op stal en die wilde na 2,5 uur in de kou zitten zo snel mogelijk weg. Ik Zei dus tegen hem: Als jij mijn spullen nou even in de kast legt zet ik vayo binnen. Dus hij zei oke enik wees mijn hoofdstel nog aan. (niet gezien dat daarbij het hoofdstel van irene hing!
dus na 10minuten wil ik weggaan en komt irene nog even snel (beetje boos) naar me toe: Cindy heb jij mijn hoofdstel gezien?
Dus ik zeg : Neej hoezo!
Irene: Nou ik ben hem kwijt.
ZEgt mijn vriend: O wacht misschien heb ik hem in het kastje gehangen.
dus wij naar het kastje gelopen, kastje open en ja hoor ik had er een hoofdstel bij Lachen hahaha
Nou gelukkig zijn we er optijd achter gekomen anders had irene helemaal in de stres gezeten hihi Lachen

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 17:31

horseloverc schreef:
nog iets leuks:

Gister was mijn vriend mee op stal en die wilde na 2,5 uur in de kou zitten zo snel mogelijk weg. Ik Zei dus tegen hem: Als jij mijn spullen nou even in de kast legt zet ik vayo binnen. Dus hij zei oke enik wees mijn hoofdstel nog aan. (niet gezien dat daarbij het hoofdstel van irene hing!
dus na 10minuten wil ik weggaan en komt irene nog even snel (beetje boos) naar me toe: Cindy heb jij mijn hoofdstel gezien?
Dus ik zeg : Neej hoezo!
Irene: Nou ik ben hem kwijt.
ZEgt mijn vriend: O wacht misschien heb ik hem in het kastje gehangen.
dus wij naar het kastje gelopen, kastje open en ja hoor ik had er een hoofdstel bij Lachen hahaha
Nou gelukkig zijn we er optijd achter gekomen anders had irene helemaal in de stres gezeten hihi Lachen

Leuk verhaal,

Ireen is nooit boos of een beetje beetje boos hoor Cin. Daar ken ik haar maar als tegoed voor. Laten we het ermaar ophouden dat ze even is geschrokken dat het ineens weg was.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:53

Nee, niet boos hoor Knipoog Wel ff in de stress omdat er meer spulletjes zijn "verdwenen" op stal.

Dus bij deze; heeft iemand mijn longeersingel gezien/in zijn kastje gestopt? Tong uitsteken
Het is de longeersingel die in de zadelkamer hing (ja stom, had hem al lang gezien.. maar wist niet dat die van mij inmiddels niet meer in m'n kastje lag Bloos ). Zwart nylon met ringen maatje cob! Ik wil hem graag terug, want het is een van de weinige spullen uit mijn berg troep die ik WEL nodig heb voor Evita!

Johnnie, thanx voor je sms Knipoog

Sandra, ik ken het niet, maar bij de paardendrogist is nu de glucosamine complex in de aanbieding, dat is wel heel fijn spul voor oudere/artrose paardjes!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:21

ja had ook gezien dat de gluco in de aanbieding is, heb net een nieuwe bus gekocht, maar ga toch bestellen want deze is toch wel goedkoper nu Tong uitsteken

Helaas te vroeg gejuicht want Biz was vandaag weer megastijf Verdrietig Vooral in het begin, later werd het wel iets beter (na een drafje en minigalopje) aankomende daagjes maar ff rustig aandoen en vrijdag maar ff Julia laten kijken, ga morgen ff bellen of ze er tijd voor hebben....
Zijn extra teentjes/spoortjes zijn ook kapot/gespleten linksvoor en linksachter, geen idee hoe t komt, is erg gevoelig maar of dat nou ook de reden van stijfheid is??? echt geen idee!!

Heb nu zalmschotel in de oven staan, nieuw van maggi Vork het klinkt lekker, maar of t ook smaakt Haha!

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:22

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:40

Het is mij niet helemaal duidelijk of de samenstelling wil zeggen dat je paard dat per dag binnen krijgt of dat dit in de hele fles zit Verward

De glucosamine complex is een stuk goedkoper! Werkte bij Evita het beste van alles wat ik geprobeerd heb.

PEGASOS PEGAFLEX= 55,25 voor 1 liter. Je moet 25 ml per dag geven. Daar doe je 40 dagen mee= 1,38 euro per dag
glucosamine complex= 72,50 voor 1 kilo. Je moet 9 gram per dag geven. Daar doe je 111 dagen mee= 0,65 euro per dag

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:51

heey
nou gelukkig dat irene niet boos was Tong uitsteken vind het nooit leuk als mensen boos op me zijn Lachen hihi
Ik ben trouwens ook al een tijdje iets kwijt dus bij deze doe ik ook een oproep: Slofteugel?? iemand die gevonden?? Tis zo'n gewone zwarte kunstof slofteugel zonder stopjes ofzo...

groetjes cindy

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:19

Jaa Kaar had het gezien! Zag er echt grappig uit! Haha!
Pff vandaag had ik een afspraak staan met de man van mijn aanrijding.. Maar ja was er al achter dat ie op de Ok/Ic werkt.. Dus ik was er braaf kwart over 4... Is tie nog bezig met een OK.. Komt ie om kwart over 4 aan... Jaa ik ben waarschijnlijk nog wel ff bezig.. Kan je wachten??? Dus ik zeg ja hoor.. Niet wetende dat ie om 17.05 pas terug kwam.. Nou even omkleden en papieren pakken.. Nou ja goed gaat het eindelijk gebeuren.. 5 minuten later komt ie terug, Sorry Spoed Ok.. Duurt waarschijnlijk een half uurtje, goed?
Dus ik weer wachten, zat er nou toch al.. 18.15 was die er nog niet.. Ben ik weg gegaan, operatie was toch iets complexer dan gedacht... Boos!
Dus nu maar weer een nieuwe afspraak maken... Lachen

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:43

ik moet het ff kwijt, maar heb weer super gereden!

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:48

Jetta schreef:
Kijk, dit had ik nog niet gelezen....maar als Denise met hem onderuit gaat....waarom springt ze dan met hem? Lijkt mij niet goed.

Onderuitgaan is groot woord. en dat was toen ik aan het springen was Knipoog
want t springen gaat verder wel redelijk, hij had er volgens mij alleen niet zoveel zin in.
want hij was niet vooruit te branden.

maar oke mijn verhaal.
ik was gewoon relax aan het galopperen en ineens struikelt ie en gaat door ze voorbenen.
daarna stond ie wel gewoon weer meteen op, en galoppeerde verder.
maar dat is niet goed natuurlijk als een paard gewoon ineens door zijn voorbenen gaat?

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 07:50

dniejs_xx schreef:
Jetta schreef:
Kijk, dit had ik nog niet gelezen....maar als Denise met hem onderuit gaat....waarom springt ze dan met hem? Lijkt mij niet goed.

Onderuitgaan is groot woord. en dat was toen ik aan het springen was Knipoog
want t springen gaat verder wel redelijk, hij had er volgens mij alleen niet zoveel zin in.
want hij was niet vooruit te branden.

maar oke mijn verhaal.
ik was gewoon relax aan het galopperen en ineens struikelt ie en gaat door ze voorbenen.
daarna stond ie wel gewoon weer meteen op, en galoppeerde verder.
maar dat is niet goed natuurlijk als een paard gewoon ineens door zijn voorbenen gaat?

dan heb ik het verkeerd begrepen want ik dacht dat je gesprongen had en een aantal dagen later onderruit was gegaan. mja vanaf dat moment ben ik dus gaan nadenken.
je moet hem echt heel voorwaarts houden want als je dat niet doet dan gaat hij indd struikelen. want gister liep hij heel voorwaarts met longeren en hij struikelde niet 1 X. ik denk dat je bij casper ook beter met sporen kan rijden want zij reed ook altijd met sporen. en ja vanuit zijn achterhand gaan rijden he. En dat kan je oefenen door hem alleen balkjes te laten lopen of soms een les nemen Haha!

oja mogggge allemaal en yes Go jij! Go jij! tralalala EERSTE.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 08:42

Nou dan ben ik maar weer 2e Haha!

Morning

San, je hebt pb

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 08:46

Binar schreef:
Nou dan ben ik maar weer 2e Haha!

Morning

San, je hebt pb

thanks, ga hem vanavond bellen Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:15

toch nog derde hihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:28

haha, we zijn weer lekker bezig Clown

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:38

zo ik ga lkkr naar cassie. even lkkr wandelen en losgooien. tot laterszzzzz.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:54

Veel plzier op stal Haha!
Ik ga vanmiddag ook lekker wandelen met Ko'tje en met Bizzie een klein stapritje maken Lachen (als t nog droog is)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:05

als iemand nog iemand weet voor pina willen jullie mij dan op de hoogte houden Knipoog

morge trouwens Lachen