Astor schreef:Ik weet ook wel dat het ooit komt, en ik ben helemaal niet iemand die hopeloos gaat zoeken naar de juiste jongen etc.
Ik laat het wel over me heen komen en ik kom wel iemand tegen. Maar ik heb nou nooit écht het gevoel gehad van dat is hém!
Ook niet in mijn vorige relatie's, het liep allemaal gewoon niet helemaal lekker... En ik heb zoveel jongens voorbij zien komen allemaal.
Allemaal stuk voor stuk toppers maar toch zegt er iets in me van nee niet doen ofzo. want er is altijd wel iets wat ik niet goed of leuk vind...
Of ik zit nog in mijn hoofd met andere maar diegene is een geval apart en als hij een meisje eenmaal heeft dan raakt hij in paniek denk ik en dan maakt die het uit en zoekt hij weer een andere.
En de iets minder 'knappe' jongens die vechten zo voor je en die willen echt alles voor je doen...
Nou wordt er helemaal depressief van, en nu begint mijn ex ook weer van ja ik wil je terug.
Maar weetje wat het is, dan denk ik van hmm zouhem ook best wel terug willen maar als ik dan denk waarom is het omdat ik gewoon die aandacht mis denk ik.
En dan weer 'vlinders' ervan in mijn buikkrijg en die gevoels mis ik dan gewoon en dat ik daarom denk van ik wil hem ook wel terug.
Ik ben gewoon een beetje raar denk ik.... maar het komt wel goed! ik ga die jongen gewoon tegen het lijf lopen!!
Jaa! Ik begrijp je wel!
Hahaha!
.
.