Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woogy schreef:die vloog naar z'n landje dwars door de andere mannen heen die op het gemakje aan het stappen waren naar het landje. zegt wel genoeg denk ik
taverno schreef:Woogy schreef:die vloog naar z'n landje dwars door de andere mannen heen die op het gemakje aan het stappen waren naar het landje. zegt wel genoeg denk ik
Tence?
Ik had al van Oberon gehoord dat hij wel eens wat druk kon zijn met buitenzetten en met binnen doen komt hij ook vaak voorop naar voren scheuren(maar niet altijd hoor)
karleylover schreef:Thanx,,
Oke oke het is droog, maar het ziet er nog wel een beetje somber uit hoor! Wil vandaag wel lekker even rijden!
taverno schreef:karleylover schreef:Thanx,,
Oke oke het is droog, maar het ziet er nog wel een beetje somber uit hoor! Wil vandaag wel lekker even rijden!
Waarheen en met wie?
taverno schreef:Als ze dat wil misschien wel,ik zie wel straks of er iemand is die me op sleeptouw wil nemen.
We zijn met Tence,Oberon en Tjelle uiteindelijk in het westerpark beland.Was erg gezellig en alles is goed gegaan. taverno schreef:En die waren er ook.We zijn met Tence,Oberon en Tjelle uiteindelijk in het westerpark beland.Was erg gezellig en alles is goed gegaan.

. Maar heerlijk met Venga naar het buytenpark geweeest. Weliswaar alleen, maar goed dat moet hij ook leren en......... hij deed het prima. Hij was in het begin een beetje nerveus, maar uiteindelijk ontspande hij.