Hahaha, ik dacht dat je voor Liena zou gaan, maar Okke is ook heel gaaf! 
Ik heb gister ook weer mogen rijden, en wel op Injoy. En wat heb ik héérlijk gereden! Wel de eerste vijf minuten mevrouw even moeten wakker maken van: "jow, we gaan echt aan het werk hoor, dus hoppa voorwaarts jij' ze had het al snel door en toen ging het heerlijk! Vooral de galop, lekker schakelen, dan de ene lange zijde keihard en de andere juist heel langzaam.. moest der even 'heet' maken van Inge, nou dat werkte wel. ^^ Ja, heb echt heel chill en fijn gereden. 
Heb je trouwens het veulen van Wuzelma gezien? Wat een schatje is dat! Het is een hengstje, geboren van zondag op maandag en al aardig aan de maat. Hij heeft een soort van witte kol, niet echt, meer een klein rondje dat dan uitloopt in een kleine witte streep. En hij (oja hengstje trouwens
) is ook nergens bang voor. Echt super lief! Het veulen van Widuna was helaas veel te vroeg geboren en heeft het dus niet gehaald.
Had het er ook al met Echica over, na Otske is er nog één veulen geweest en daarna was ze of niet drachtig of ging het ook niet goed.. volgens mij wordt Widuuntje een beetje oud. ^^ Maar ik ben benieuwd naar de andere 2 veulens. Al duurt dat nog wel eventjes, volgens mij ergens in juni pas. En ik heb zin over 2 weekjes!